Jipii! Ikkunat pesty,
Kommentit (9)
tosiaan,kiva olo sen urakan jälkeen,näyttää koko kotikin paljon puhtaammalta ja ulkona ilma paremmalta :) Tsemppiä hommaan! ap
Minäkin pesin torstaina, samalla myös verhot. Nyt on puhtaat verhotkin ikkunassa, ne olivatkin vuoden aikana ehtineet inhaan pölyyn ja tatinaan.
Raikastaa ihmeesti kämpän ilmiasua ;-)
Mutta hitsiläinen kun en millään saa kunnollista jälkeä. Mä en vaan jotenkin osaa. :-(
Mutta hitsiläinen kun en millään saa kunnollista jälkeä. Mä en vaan jotenkin osaa. :-(
Eilen 6 tuntia, tänään 5 tuntia - asumme pölyisellä paikalla ja lähes joka ikkunassa on sälekaihdin. Itse asiassa vielä jäi kahden huoneen ikkunat pesemättä, mutta niitä en aio nyt pestäkään.
Ikkunan pesu on ihan ok, mutta sälekaihdinten puhdistus on kamalaa. Ja meillä on sälekaihdin joka ikkunassa. Teen se toukokuussa kun pidän talviloman
Vai onkohan välineistä kiinni? Mikrokuituinen pesin ja hyvä, tukeva, leveä lasta on tärkeimmät.
TAI sit mä tai kone ei osata laskea noita varmennuslaskuja. Herjaa että varmenne ei kelpaa, ja pyytää uutta varmennetta. Sen kun laitat, niin teksti on täällä tuplasti.
T. Se jokas ei osaa pestä kunnolla ikkunoita.
Kiitos tsempistä; nyt potkaisen persuksiini vauhtia ja pesen itsekin ikkunat !! Olen katsellut niitä jo pidemmän aikaa sillä silmällä, mutta kun ei saa aikaseksi ! Nyt alan kans touhuun! Kohta saan hihkua itsekin riemusta, kun se urakka on ohi..;))