Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FB, kavereiden jakaminen työkavereihin, läheisiin ystäviin jne

Vierailija
03.06.2012 |

Jos haluaa jakaa päivityksiään vain osalle FB-kavereista, niin

- miten kaverit jaetaan listoille (ja listat luodaan)

- miten käytännössä valitaan tilapäivitykseen jaettava kohderyhmä

Lähinnä tarve yksityisten päivitysten jakamiseen siten, ettei kaikki töiden kautta tutut jne niitä näkisi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listoja voi tehdä siellä, missä kaverilista on. Jokaisen kaverin kohdalla voi valita, mihin kaikkiin ryhmiin hän kuuluu. Sitten siellä jossain asetuksissa voi määritellä sisältöjen kohdalla, että sen näkee se ja se ryhmä PAITSI se ja se ryhmä... Samoin kun postittaa viestejä, siinä lähetyslaatikon vieressä jossain kohtaa pitäisi löytyä semmoinen kohta, mistä voit valita, keille se posti näkyy. Niitä voi muuttaa muistaakseni jälkikäteenkin viestin kohdalta... En jaksa nyt katsoa FB:stä, mistä tarkalleen nuo löytyy, mutta aloita sieltä ystävälistasta katsomalla ja jaa ihmiset kategorioihin... Sen jälkeen sitten katsot, mitä mikäkin ryhmä voi nähdä... Ja jos olet epävarma, niin jossain kohtaa oli kans semmonen kohta, missä voit tarkastella näkymää yksittäisten ihmisten kohdalta, että mikä näkyy ja mikä ei...

Tämä viesti varmaan auttoi paljon? :D

Vierailija
2/4 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Find friends > manage friend list... vie hiiri jonkun ystävän nimen kohdalle. Vie hiiri semmosen nappulan kohdalle, jossa lukee luultavasti "Friends", joka on oletusryhmän nimi. Sen pitäisi avata taas jotain uutta laatikkoa siihen ilman klikkaamista... Näet sieltä, mitä ryhmiä on jo olemassa, voit merkata sen kaverin siinä klikkaamalla haluamiisi ryhmiin... ja jos sopivia ryhmiä ei ole, niin klikkaat siinä samassa kohdassa kun olet vienyt hiiren kaverin nimen päälle "show all lists"... Siellä voi tehdä myös uuden ryhmän ja nimetä sen vaikka urpoksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaiken maiilman puolitutut? Mulla ei ei ole yhtään työkaveria joiden kanssa en ole muutenkin tekemisissä. Mun työkaverit eivät varmaan edes tiedä, että mä olen siellä.

Vierailija
4/4 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työkavereita ja yhteystyötahoja on fb-kavereina.

kaiken maiilman puolitutut? Mulla ei ei ole yhtään työkaveria joiden kanssa en ole muutenkin tekemisissä. Mun työkaverit eivät varmaan edes tiedä, että mä olen siellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän