Hullujen päivien kampanjaerät on naurettavan pieniä!
Olin iskenyt silmäni tänään Hulluille päiville myyntiin tulevaan siniseen Desigualin jerseymekkoon. Menin heti aamukahdeksalta jonottelemaan Tapiolan Stockan ovelle ja ovien avauduttua rynnin naistenvaateosastolle. En ihan heti löytänyt kyseistä mekkorekkiä, vaan vasta minuutin-parin hakemisen jälkeen. Rekki oli silloin jo tyhjä! Työntekijä sanoi, että kaikki mekot ovat jo sovituksessa ja kannattaa jäädä kytikselle. Muutama muu saikin mekon sillä tavoin, mutta omaa kokoani ei löytynyt. Myyjän mukaan jokaista kokoa oli KAKSI KAPPALETTA!!! Mitä huijausta. Mainostivat tuota mekkoa vielä tämän päivän Hesarissakin. Mitä ihmeen järkeä, jos mekkoa on varattu kaikille espoolaisille asiakkaille vain kymmenisen kappaletta! Onkohan muutkin hullujen päivien tarjoukset tuollaista huijausta! En ollut ainoa pettynyt tuolloin aamulla. Kuvittelisi, että mekkoja olisi vielä jäljellä klo 08:03 aamulla, mutta ei.
Kommentit (20)
Minulla olisi ollut parempaakin tekemistä klo 8 aamulla. Laitoin miehen vahtimaan lapsia, hän meni sitten töihin tavallista myöhemmin ja teki tunnin nyt illalla takaisin.
että menenkö katsomaan sitä kyseistä mekkoa, mutta arvasin jo etukäteen että koska en ole siellä aamulla taistelemassa ja repimässä vaatetta rekiltä, turha edes yrittää. Mutta että erä olikin noin pieni: tuo on naurettavaa!
Mennyt maku koko Hulluista päivistä, ei siellä ole kuin lähes normihintaista roskaa kun menee työpäivän jälkeen käymään. Ja vapaata en tuon takia ota...
Suurimmat määrät menevät aina Helsinkiin.
Ja sitten se, kun asiakkaat ryntäävät ja ottavat kolmea eri kokoa ja jättävät loput sitten sovituskoppiin eikä niitä odottelevat sitten löydä niitä.
onko mitä luokkaa normaalihintaisena??
petosta toi, et erät on noin pieniä.
laittakaapas vaan kaikki palauteeta, ei muuten opita mitään.
Tämä on ihan jokavuotinen juttu, merkkituotteita saadaan yleensä todella pienet määrät ja valtaosa niistä menee Helsinkiin, kun siellä eniten asiakkaitakin.
Suurin osa asiakkaista tietää tämän ja ottaa asian miltei huumorilla, mutta osa valittaa kun keskiviikkona mainostettua neuletakkia ei enää lauantaina olekaan.
Itse kyllä ymmärrän harmituksen ja olen itsekin jäänyt monesti hamuamaani tuotetta vaille.
Viidakon lait, melko eläimellistä meininkiä siellä tosiaan on aamu kahdeksalta ;)
kun sitä Vero Modan takkia 24,90€ ei ollut myynnissä katalogissa olleessa värissä lainkaan. :/ Menin siis ihan turhaan aamulla sinne kun oikea väri puuttui. Toiset värit eivät minulle sopinut. Silloin tuntui olo huijatulta.
ja tietenkin kannattaa antaa palautetta. Mutta asia ei ole aina niin yksiselitteistä, Stockmann tietenkin mielellään myisi haluttuja tuotteita pilvin pimein. Ei niitä tarkoituksella osteta muutamaa kappaletta. On voinut käydä niin, että tuotetta saadaankin pienempi erä kuin tilattu, katalogi on jo painossa, joten siihen ei voi tehdä muutoksia jne. Joskus käy logostisia virheitä, että jollekin talolle meneekin liian pienet erät tai pari pakettia katoaa.
Kyseessä iso koneisto jota pyörittää ihmiset.
Harmin ymmärrän kyllä oikein hyvin.
myydään? Onko normaalisti Stockmannin valikoimissa? Googletin ja aivan ihania mekkoja ovat! Juuri sellaista olen kesäksi etsinyt.
Aleksi 13 Aleksanterinkadulla myy ainakin. Mutta siellä on aina vaan pari kappaletta kutakin ja tod.näk. tietty väärää kokoa.
Kävin kevättalvella Tukholmassa, ja sieltä olisi Desigualin omista kaupoista mekkoja saanut monenlaisia Hullujen Päivien hinnoilla. Hameet oli noin 30 euroa ja ulkotakkeja monenlaisia alle satasella, halvin jotain 70 euroa. Oli siis alennusmyynti, mutta malleja ja kokoja piisasi.
En ostanut mitään. Takit ei lämmitä ja ovat todella kapoisille ihmisille. Puolihameet pitää pestä käsin, oli ne sitten parista trikoopalasta tai kummenestä paksusta villakankaasta koottuja.
Desigualin idea vaikuttaa kivalta ja minulla on yksi mekko jonka olen käyttänyt lähes puhki. Mutta monesti vaatetta hipelöidessä tulee mieleen, että eihän tässä ole mitään järkeä; pitäisi pestä käsin tai vaatteessa on jokin kohta, joka vaikuttaa nopesti hajoavalta tai kaavoitus on liian suoraviivainen imarrellakseen ketään.
Ei tietysti kuulosta hyvältä tuo käsinpesu. Mutta pakko silti päästä hypistelemään ja kokeilemaan kolttuja niin tiedän, ovatko yhtä ihania kuin miltä kuvissa näyttävät.
Olen ymmärtänyt, että Hullut Päivät ei ole enää entisensä. Päiville ostetaan yksittäisiä erä sekundatuotteita, joita sitten myydään "huippuale-hinnoin" sekundan normihinnalla. Olenko ymmärtänyt väärin?
Olisin ostanut useamman lahjoiksi. Kun menin työpäivän jälkeen, niin olivat jo loppuneet. No, ei mikään maailman suurin asia, mutta harmitti vähän.
Olisin ostanut useamman lahjoiksi. Kun menin työpäivän jälkeen, niin olivat jo loppuneet. No, ei mikään maailman suurin asia, mutta harmitti vähän.
jotain tuotetta niin olisiko ihme että loppuvat.
yhtään jäljellä. Olen myös pettynyt, ja alan boikotoimaan hulluja päiviä.
Tuli tosi petetty fiilis. Mekkoa mainostettiin sekä kuvastossa että Hesarissa, vaikkei niitä ollut kuin muutama per tavaratalo.
Ihan turha käynti ja huonot fiilikset.
Olen ymmärtänyt, että Hullut Päivät ei ole enää entisensä. Päiville ostetaan yksittäisiä erä sekundatuotteita, joita sitten myydään "huippuale-hinnoin" sekundan normihinnalla. Olenko ymmärtänyt väärin?
Olet.
Ovat varta vasten tuonne valmistettuja, siksi kaikki ei ole samaa tavaraa mitä normaalisti. Karsittuja malleja, voi näyttää samalata mutta on huonompaa laatua.
Opiskelujen yhteydessä oli kurssi kuluttajan oikeuksista tm. en muista tarkkaa nimeä. Käsittääkseni on laitonta mainostaa tuotetta jota ei sitten ole tarjolla? Jos iso marketti mainostaa että tänään Juhla Mokka 2€ ja myymässä on tarjolla 50 kahvipakettia, se on HUIJAAMISTA. Kahvia pitäisi olla tarjolla niin että sitä riittää pitkälle päivään TAI mainoksessa tulee olla maininta "50kpl/myymälä".
Hulluilla päivillä on ihan ok että tavara loppuu jossain vaiheessa, tarjoushan on tavallaan voimassa vain sen "yhden" päivän, ei siis tarvitse riittää iltaan saakka. Mutta oletuksena tulee kyllä olla se, että jos isosti mainostetaan tuotetta X niin sen vielä 1-2h myymälän avaamisen jälkeen saisi. Kannattaa laittaa asiasta noottia Stockmannille ja kysyä myös Kuluttajaviranomaisen käsitys asiasta.
Ja lisäksi hyvä äänestää jaloillaan: jos hakee tuotetta X mitä ei ole, niin postuu tyhjin käsin. Ei osta ainuttakaan patonkia Herkusta, ei yhtään huivia eikä suklaasuukkoja, vaan poistuu samantein ulos. Sisäänvetuotteiden avulla ihmiset saadaan myymälään, ja sitten kun myydään ei oota uskotaan että ostavat jotain muuta.
laita heti valitus sinne menmään..
noin pienestä erästä pitäisi kyllä ilmoitta, et pieni erä, ja kun jos noin pieni erä niin vallan lukemat 10kpl /per myymälä
eli tee valitus, ei ole oikein tuo juoksuttaa ihmisä turhan takia.