Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MITÄ IHMETTÄ? Kaverin häät huomenna ja minä yhtäkkiä vastuussa ihan kaikesta?

Vierailija
20.04.2012 |

Olen kaverin kaaso ja auttanut paljon järjestelyissä. Missään vaiheessa vuoden kestävien suunnittelujen aikana ei ole tullut ilmi, että minä olenkin joku seremoniamestari paikan päällä!

Minun vastuullani on siis ohjata vieraat kirkosta hääpaikalle, juontaa, keksiä leikit HUOMISEKSI, ohjeistaa catering, ajaa hääauto paikalle jne jne jne.

Olen auttanut kutsukorttien tekemisessä, pikkuleipien leipomisessa, olen käynyt morsiamen kanssa shoppailemassa kaikki mekot ja hunnut ja muut. Morsian on siis käskyttänyt minua ja olen tehnyt kaiken pyydetyn.

Olen koko ajan ollut siinä luulossa, että bestman hoitaa kaiken hääpäivänä, minä olen auttanut kaikessa tähän mennessä. Bestman ei ole tehnyt yhtään mitään, järkkäsi vain polttarit.

Noniin. Pilaanko siis morsiamen häät? Ei todellakaan ole nyt aikaa ja energiaa suunnitella jotain häitä päivässä!

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerroppa tuo sama morsiammelle...

ei ole mahdollista yhtäkkiä vaatia tuommoista

Vierailija
2/60 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

häiden ohjelmasta ei ole ollut mitään puhetta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieleen tämän takia, onhan jonkun oltava vastuussa kaikesta ja juontaa ja ohjata vieraita.. Mutta että minä, kolmen lapsen äiti, jolla muutenkin vähän paimennettavaa hääpäivänä :P

Olisi voinut ehkä _vähän_ aiemmin tulla tämä nakki ilmi.

Voinko oikeasti sanoa, etten voi? Voiko toisen häät pilata näin?

ap

Vierailija
4/60 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

selkeästi bestmanin hommia. Tunnetko bestmanin, soita hänelle? Ihan järkyttävää morsiamelta laittaa kylmiltään joku jountamaan ja keksimään leikkejä. Jos heidän piti palkata joku seremoniamestari mutta menikin puihin? En suostuisi.

Vierailija
5/60 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista asioista olisi pitänyt sopia jo aikoja sitten. Nyt hengitätte kaikki syvään, rauhoitutte, ja mietitte yhdessä miten asiat hoidatte.

Vierailija
6/60 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tämä nyt yhtäkkiä selvisi? Miksei se bestman tee mitään?

Vierailija
7/60 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka joku parisuhdepeli.

Semmoinen missä kysytään jotain parisuhdejuttuja. Kirjakaupasta varmasti löytyy.

Todella kurjaa että morsian vasta nyt kertoo tuon sinulle.

Olet ilmeisesti kaaso ja morsian on olettanut että olet suunnitellut bestmanin kanssa jo valmiiksi noita juttuja.

Yritä saada seremoniamestarin homma bestmanille.

Vierailija
8/60 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kaaso on yleensä morsiamen paras ystävä tai läheinen sukulainen. Hänen tehtävänsä on toimia apuemäntänä juhlajärjestelyissä ja tukea morsianta kaikin tavoin hänen tärkeänä päivänään. Kaason tehtävänä on myös järjestää morsiamen polttarit yhdessä muun ystäväjoukon kanssa.

Hääpäivän aamun kaaso viettää kokonaan morsiamen kanssa auttaen häntä pukeutumissa, hiustenlaitossa ja meikkauksessa. Vihkitilaisuuden alkajaisiksi kaaso astuu esiin ensimmäisenä antaen merkin, että morsian on valmiina. Hän pitelee morsiuskimppua ja huolehtii, että laahus on kunnossa.

Vierailija
9/60 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä sä olet vuoden suunnitellut jos häiden ohjelmasta ei ole ollut mitään puhetta?

vein teiden varsille), hankkinut kaikki servietit morsiamen värimieltymysten mukaan, ollut mukana sovittamassa miljoonaa eri mekkoa Helsingissä, Tukholmassa ja Tallinnassa, järjestänyt polttarit, käynyt ostamassa lastenhuoneeseen tekemistä ja järkännyt sinne kolme lastenvahtia, hoitanut häälahjalistaa, ottanut ilmoittautumisia vastaan, varannut hääpaikan ja hoitanut kirkkoon musiikkiesitykset, ollut maistelemassa kakkuja ja ruokia morsiamen kanssa..

Ihan koko ajan kaikenlaista. Ja koko ajan kuvitellut, että bestman, joka ei ole tehnyt yhtään mitään, eikä osallistunut tähän mennessä mihinkään, olisi ottanut ohjat sitten huomenna. En tiedä, miksi näin kuvittelin. Oma vika. Mutta mikä ihmeen virka sillä bestmanilla on näissä häissä???

ap

Vierailija
10/60 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nakki tulee noin nopeasti, tietysti siitä voi kieltäyty koska kolmen äitinä et vaan pysty. Eiköhän tuossa ole takana joku sellainen kuvio, että bestman lusmuaa ja nyt hääpari ajattelee laittaa touhukkaaksi itensä todistaneelle kaasolle vähän ekstrahommaa. Tuskin kehtaa kieltäytyä.

Sano selkeästi heille, että et pysty - etenkään näin lyhyellä varoitusajalla.

Vierailija
11/60 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kaaso on yleensä morsiamen paras ystävä tai läheinen sukulainen. Hänen tehtävänsä on toimia apuemäntänä juhlajärjestelyissä ja tukea morsianta kaikin tavoin hänen tärkeänä päivänään. Kaason tehtävänä on myös järjestää morsiamen polttarit yhdessä muun ystäväjoukon kanssa.

Hääpäivän aamun kaaso viettää kokonaan morsiamen kanssa auttaen häntä pukeutumissa, hiustenlaitossa ja meikkauksessa. Vihkitilaisuuden alkajaisiksi kaaso astuu esiin ensimmäisenä antaen merkin, että morsian on valmiina. Hän pitelee morsiuskimppua ja huolehtii, että laahus on kunnossa.

mene kampaajalle morsiamen kanssa, koska on aika työlästä ylipäätään saada kolme omaa alle 6v lastani juhlatamineissa paikalle, saati itseni ja mieheni.. Kirkossa olen alttarilla.

Soitin jo bestmanille aiemmin ja hän sanoi, ettei ole vastuussa mistään. Siis polttarit piti järjestää ja seistä alttarilla, ei muuta.

KIVA KIVA!

ap

Vierailija
12/60 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nakki tulee noin nopeasti, tietysti siitä voi kieltäyty koska kolmen äitinä et vaan pysty. Eiköhän tuossa ole takana joku sellainen kuvio, että bestman lusmuaa ja nyt hääpari ajattelee laittaa touhukkaaksi itensä todistaneelle kaasolle vähän ekstrahommaa. Tuskin kehtaa kieltäytyä.

En tajua, miten huominen päivä voi sujua, kun kukaan ei ole vastuussa mistään.

ap

Vierailija
13/60 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutoin saat syyt niskaasi jos ja kun jotakin menee pieleen. Ja sorry - aika varmasti meneekin.

Nyt äkkiä kehityskeskustelu sinun, morsiusparin ja bestmanin kanssa.

Vierailija
14/60 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh, olet siis ainoa kaaso?

Vierailija
15/60 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

SANO SILLE MORSIAMME SIITÄ ÄLÄKÄ TÄÄLLÄ SITÄ MIETI. Jos kukaan ei oo sanonu sulle yhtään aiemmin, että sun pitää hoitaa nuo kaikki asiat, niin sano siitä! Sano, että sulla ei oo aikaa hoitaa noita asioita ja sehän morsiammen tai sulhasen ongelma hoitaa niiden häiden asiat! helvetti kun pitää olla noin typerä...

Vierailija
16/60 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaveri sulhasen, morsiammen je bestmanin kanssa.

Ja sano asiat ystavallisesti, mutta suoraan.

Ettekohan te jotenkin saa paivan sujumaan :)

Vierailija
17/60 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näe muuta ratkaisua. Häät menee pilalle joka tapauksessa.

ap

Vierailija
18/60 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, miten huominen päivä voi sujua, kun kukaan ei ole vastuussa mistään.

ap

mutta asian järjestäminen on sulhasen ja morsiamen vastuulla. Et ole maailman ainut ihminen, joka voi seremoniamestarin hommat hoitaa.

Vierailija
19/60 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itse en ole ollut kaasona, mutta jos mua pyydettäis, niin pitäisin ITSESTÄÄNSELVYYTENÄ ohjelman hääpäivänä olevan vastuullani ja juontojen. Tai siis yhdessä bestmanin kanssa. Mun ja miehen häissä kaaso ja bestman hoiti kaiken sen, eikä kyllä jouduttu asiasta edes mainitsemaan tai muuta, se oli heillekin itsestäänselvyys.

Vierailija
20/60 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä sä olet vuoden suunnitellut jos häiden ohjelmasta ei ole ollut mitään puhetta?

vein teiden varsille), hankkinut kaikki servietit morsiamen värimieltymysten mukaan, ollut mukana sovittamassa miljoonaa eri mekkoa Helsingissä, Tukholmassa ja Tallinnassa, järjestänyt polttarit, käynyt ostamassa lastenhuoneeseen tekemistä ja järkännyt sinne kolme lastenvahtia, hoitanut häälahjalistaa, ottanut ilmoittautumisia vastaan, varannut hääpaikan ja hoitanut kirkkoon musiikkiesitykset, ollut maistelemassa kakkuja ja ruokia morsiamen kanssa..

Ihan koko ajan kaikenlaista. Ja koko ajan kuvitellut, että bestman, joka ei ole tehnyt yhtään mitään, eikä osallistunut tähän mennessä mihinkään, olisi ottanut ohjat sitten huomenna. En tiedä, miksi näin kuvittelin. Oma vika. Mutta mikä ihmeen virka sillä bestmanilla on näissä häissä???

ap

Morsian vaikuttaa ihan bridezillalta. Kamalassa tilanteessa olet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme