Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Klaus K- hotellista

Vierailija
28.07.2022 |

Kannattaako mennä?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta vierailusta on vuosia aikaa, muta silloin pääsi sisäkautta Helsinki Day Spahan, oli kiva ja toimiva. Huone oli ihan normi hotellihuone, aamiainen oli erinomainen. Ja sijaintihan on mitä parhain.

Vierailija
2/23 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta vierailusta on vuosia aikaa, muta silloin pääsi sisäkautta Helsinki Day Spahan, oli kiva ja toimiva. Huone oli ihan normi hotellihuone, aamiainen oli erinomainen. Ja sijaintihan on mitä parhain.

Missä tuo Helsinki Day Spa on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/23 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut siellä pari kertaa ja oli tosi hyvä. Aamiainen erinomainen.

Miinusta siitä, ettei hotellissa ole saunaa. Ja näköala huoneesta oli sisäpihalle, mutta toisaalta olipahan rauhallista kun ulkoa ei kuulunut melua.

Vierailija
4/23 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ALkaa olla vanha ja kulahtanut, remontin tarpeessa. Aamiainen oli hyvä.

Vierailija
5/23 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ALkaa olla vanha ja kulahtanut, remontin tarpeessa. Aamiainen oli hyvä.

Eikö sitä just remontoitu?

Vierailija
6/23 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki huoneet kulahtaneita?

Vierailija
7/23 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä tuo Helsinki Day Spa on?

Ihan vaan KVG: https://www.dayspa.fi/

Vierailija
8/23 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kerran, en menisi toiste. Tarkemmin en voi kuvailla, sillä viestini poistatetaan heti - vaikka se perustuu täysin omiin kokemuksiin. AP, miksi kyselet? Vai onko tämä jotain piilomainoskampanjaa?

Vierailija
9/23 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut kerran, en menisi toiste. Tarkemmin en voi kuvailla, sillä viestini poistatetaan heti - vaikka se perustuu täysin omiin kokemuksiin. AP, miksi kyselet? Vai onko tämä jotain piilomainoskampanjaa?

Kyselen siksi että kannattaako mennä

Vierailija
10/23 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klaus K on ok.

Vierailija
11/23 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos menet, niin varmista ennen menoa että huone on riittävän iso ja inhimillisen muotoinen (eli että se tila ei ole vain ylöspäin...) ja että valaistus on kunnossa. Muuten voi olla synkkää.

Radissoneita on kehuttu paljon ja olen itsekin ollut tosi tyytyväinen Helsingin Radissoneihin. Voivat olla kyllä kalliimpia.

Vierailija
12/23 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos menet, niin varmista ennen menoa että huone on riittävän iso ja inhimillisen muotoinen (eli että se tila ei ole vain ylöspäin...) ja että valaistus on kunnossa. Muuten voi olla synkkää.

Radissoneita on kehuttu paljon ja olen itsekin ollut tosi tyytyväinen Helsingin Radissoneihin. Voivat olla kyllä kalliimpia.

Mistä tiedän onko huone riittävän iso?

Vierailija
13/23 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku menee, toine ei

Joku tykkää kalapuikoista, joku ei

Vierailija
14/23 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh

Vierailija
15/23 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naivit palstanoviisit taas vastaamassa palstan vakihullun päivittäiseen spammiin. Huokaus.

Vierailija
16/23 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naivit palstanoviisit taas vastaamassa palstan vakihullun päivittäiseen spammiin. Huokaus.

Ei oo spämmi.

Vierailija
17/23 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/23 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedän onko huone riittävän iso?

Kysyt minkä kokoinen ja mallinen huone on, ja onko siellä kunnon valaistus. Hotelliin voi  soittaa.

Vierailija
19/23 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi AP jatkuvasti mainostaa kyseistä roskafirmaa?

Vierailija
20/23 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

oöen ollur homo-orgioissa klas g hltelissa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi