Helsinkiläiset äidit! Oletteko tänään ulkoilleet lasten kanssa?
Me ei. Ei tuolla nyt kaatamalla sada, mutta sataapahan kuitenkin.
Pohjois-Helsinki.
Kommentit (29)
muskarin jälkeen leikkipuistossa. Aika pian kuitenkin tultiin kotiin, koska en ollut pukenut tarpeeksi päälle itselle tai lapsillekaan. (Olin ajatellut, että tullaan suoraan kotiin, ja tuuli teki ilmasta melko kylmän.)
lapsukainen on vielä koulussa. En tajua miten tämä kevätsade estäisi ulosmenon?
muinakin aamuina. Satoi vettä, mutta onneksi oli sadevaatteet ja sateenvarjo.
koululainenkin on ulkoillut välkät. Ja minä olen kulkenut ihan normaalit koiranulkoilutuslenkit. Ei vesisateeseen kuole...
Me ollaan himmailtu sisällä, onneksi on vara valita.
kun kaupassa käytiin, ja tunnin verran oltiin pihalla keinumassa ja hiekkalaatikolla. Eipä tuo märkä noita lapsia haittaa :)
ja täällä on satanut ja ollaan ulkoiltu. Sadevaatteet vaan päälle niin paras sää lasten mielestä :)
Ihan hyvä että katupöly vähän sitoutuu sateeseen edes hetkeksi. Vkl on jo +15, sitten saatte hikoilla auringossa. Itse tykkään sateesta
Kyllä ulkoilimme tänään neljän lapsen kanssa. Välillä satoi vaan vähän vettä, välillä enemmän. En muista, että oltais koskaan jääty sateen takia aamupäivällä sisälle.
ihan turha kiusata itseään ja lasta. Sisälläkin on kivaa tekemistä. Mä en oikein ymmärrä sitä, että lapsen KUULUU olla joka päivä ulkona. Toki ulkoilu on hyvä asia, mutta ei sen tarvitse olla mikään pakkomielle, joka toteutetaan hampaat irvessä.
ihan turha kiusata itseään ja lasta. Sisälläkin on kivaa tekemistä. Mä en oikein ymmärrä sitä, että lapsen KUULUU olla joka päivä ulkona. Toki ulkoilu on hyvä asia, mutta ei sen tarvitse olla mikään pakkomielle, joka toteutetaan hampaat irvessä.
Tyttö 2kk kantoreppuun ja ulos sateenvarjon suojissa. Piristyy sekä äiti että tyttö kun käy päivittäin ulkona :) eihän siellä joka pv tarvitse tuntikausia olla...
se riitti tämän päivän ulkoiluksi. Ratikalla pääsee kyllä ovelta ovelle :) Itse olen sairaslomalla joten en olisi lähtenyt muutenkaan.
mun on vaikea ymmärtää, että tuollaista täytyy kysyä. Onko jotenkin ihmeellisistä keksiä sisällä järkevää tekemistä? Et sä voi olla tosissasi, mutta jos olisit, niin kerronpa sitten. Leikimme Duploilla, rakensimme ja leikimme erilaisia roolileikkejä niillä eläimillä. Värittelimme värityskirjaa ja piirsimme, luimme kirjoja, leikimme piilosta, laitoimme yhdessä ruokaa jne. Siis hyvää päivää, jos mamma on niin laiska, ettei jaksa leikkiä lapsensa kanssa ja siksi on vain päästävä ulos, niin mun mielestä tosi huolestuttavaa.
Ootko tosissas? Piristyy tyttö 2 kk kun saa olla sateessa. Siis anna mun kaikki kestää..
HALOO ei tyttö sateesta kärsi kun on oikeat varusteet!!!
Itse olen niin umpilaiska etten jaksa tehdä mitään lapsen kanssa, se leikki omiaan ja minä roikun av:lla. Säälittävää. Haluaisin olla tuollainen äidillinen äiti vaan en jaksa.
mun on vaikea ymmärtää, että tuollaista täytyy kysyä. Onko jotenkin ihmeellisistä keksiä sisällä järkevää tekemistä? Et sä voi olla tosissasi, mutta jos olisit, niin kerronpa sitten. Leikimme Duploilla, rakensimme ja leikimme erilaisia roolileikkejä niillä eläimillä. Värittelimme värityskirjaa ja piirsimme, luimme kirjoja, leikimme piilosta, laitoimme yhdessä ruokaa jne. Siis hyvää päivää, jos mamma on niin laiska, ettei jaksa leikkiä lapsensa kanssa ja siksi on vain päästävä ulos, niin mun mielestä tosi huolestuttavaa.
menin kauppaankin bussilla, vaikka on vaan vartin kävelymatka. Ei vaan huvittanu tuolla sateessa ja viimassa raahustaa ku ei oo pakko.
Aika sitten tultiin ulkoota. Lapsi kohta 2 v. viihtyi oikein hyvin. Käydään kyllä melkein säällä kuin säällä ( ei kovilla pakkasilla).
Emme ole ulkoilleet, ja jos sade ei hellitä, emme aio ulkoilla nyt iltapäivälläkään. Menimme kerhoon autolla.