Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia että ex-hoitoni ei suostu keskustelamaan

Vierailija
20.04.2012 |

kanssani, ei edes mitä kuuluu-tasolla, FB:ssä vaikka pitää minua kaverinaan siellä? jos kysyn jotan, hän vastaa "en puhu sinun kanssasi mitään."

Tuntuu aina tukalalta kun se tulee sinne ja ei puhu minulle mitään, olen usein blokannut hänet. Meillä oli lyhyt suhde joka päättyi jokin aikaa sitten.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette ole ilmeisesti koskaan olleet erityisen läheisiä, miksi kysellä kuulumisia, miksi pitää (tuollaisen käytöksenkin takia jo) äijää Fb-kaverina? Luovu siitä ja anna olla, älä mieti miksi tekee niin tai näin.

Vierailija
2/6 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on yksi tuollainen. Muut exät juttelevat ja kertovat neutraalisti kuulumisia jos törmätään, mutta tämä yksi kaartaa pakoon, piileskelee, tai liimautuu kiinni, raivoaa... variaatiota riittää. Imartelevanakin voi asian nähdä:-).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aina jutellaan ja flirtataankin hyvässä hengessä, kerrotaan huoliamme omissa suhteissamme jne. mutta tämä yksi on erilainen ja erikoinen. En kuitenkaan halua riidellä enkä leikkiä tuntematonta.

ap

Vierailija
4/6 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommunikaatioon kenenkään exieni kanssa. Olen niin herkkä että alkaa vaan itkettää ja tulee ikävä olo. Olen jotenkin sellainen että kaikkia joiden kanssa olen harrastanut seksiä kaipaan jollain tasolla syvästi, vaikka ei olisi mitään halua tosiaan palata suhteeseen ja vaikka olisi uusi onnellinen suhdekin päällä. Onneksi ei ole ollut kuin 3 seksikumppania, kävisi välttely vaikeaksi jos niitä olisi paljon.

Vierailija
5/6 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

melko vastenmielistä. En tee sitä itse, enkä ymmärrä ihmisiä, jotka tekevät sitä.

Vierailija
6/6 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

melko vastenmielistä. En tee sitä itse, enkä ymmärrä ihmisiä, jotka tekevät sitä.

ei kaikki ole niin totista eikä tarvi ottaa tosissaan. Oma mieheni on myös aika mustis, eikä hänkään hyväksy flirttailua, vaikka se olisi ihan pinetä ja viatonta. Flirttailu piristää ja nostaa mielialaa eikä sillä välttämättä tähdätä mihinkään.

ap