Olenko minä, 38-vuotias kotiäiti, nolo kun tepastelen Conversen tennareissa?
Sain kuulla olevani. Ja vielä nauhat auki, hyi minua :(
Kommentit (31)
Ne on nuorison suosiossa, mutta eivät silti ole pelkästää nuorille tarkoitettuja.... Minusta vaan hyvä, ettei ole liiannsovinnainen pukeutumisessa, ärsyttää enemmän jos pitäisi heti 30 täytettyää alkaa pukeutumaan beigeen ja mustaan, ettei vaan häiritsisi ketään.
Nyt kun ne ovat massamuotia, niin eivät edes herätä huomiota. Et ole nolo! Minulla myös, olen sinua 8 v. vanhempi ja lapsillanikin Converset..:)
Niissähän ei ole jalalle mitään tukea. Lähinnä typerää on hehkuttaa, että ne on converset, ihan kuin se olisi jotakin.
Niissähän ei ole jalalle mitään tukea. Lähinnä typerää on hehkuttaa, että ne on converset, ihan kuin se olisi jotakin.
Maksoin siitä kapeammasta mallista 54,00 euroa Stadiumissa eikä se ole mielestäni summa eikä mikään.
Nää kestää kuitenkin 3-4 v.
Nolot nää ei oo vaan mun mielstä just makeet :)
t- äiti 29 v
Mistä lähtien tennarit on olleet vain nuorten kengät? Missä iässä pitäisi siirtyä... niin siis mihin? Terveyssandaaleihin?
Noita converseja oli jo äitini nuoruudessa, joten en pitäisi niitä nuorisokenkinä. Vähän sama kuin sanoisi, että Beatlesia kuuntelee vaan parikymppiset XD
ne kun ei kuitenkaan oo millään tasolla hyvät kengät jaloille.
itsekin siis käytän tennareita keväällä ja syksyllä, mutta halvempia.
mulla ei kyllä kestä kuin yhden kesäkauden, kun on niin voimakas jalkahiki.
tai huonot, mutta ei se iästä ole kiinni.
ne kun ei kuitenkaan oo millään tasolla hyvät kengät jaloille.
itsekin siis käytän tennareita keväällä ja syksyllä, mutta halvempia.
mulla ei kyllä kestä kuin yhden kesäkauden, kun on niin voimakas jalkahiki.
se, kun et itse niitä maksa vaan levytät kotona.
ekat ostin Stockalta-72, ne oli punaset!