Mitä mieltä olette tästä asunnosta nelihenkiselle perheelle?
Kommentit (8)
Siis saa myös työ/vierashuoneen, joka meille olisi tärkeä. Kamalaa neliöinen julkaista kylppärissä eli en tykkää poreammeesta, mutta varmaan lapset pitäisi. Asunnossa myös aika kivasti säilytystilaa.
mutta hinta on älytön, etenkin kun kyseessä on 70-luvun rivari. Tee tarjous 100K pienemmällä rahalla?
tilava, mutta hinta vaikutti ihan älyttömältä. Asun pk-seudulla, enkä kyllä monestakaan rivarista suostuisi täälläkään maksamaan tuollaista hintaa.
mutta hinta on älytön, etenkin kun kyseessä on 70-luvun rivari. Tee tarjous 100K pienemmällä rahalla?
mielestäni portaat ja keittiö ovat kipäesti remontin tarpeessa. Ehkä kylppärikin. En siis ostaisi.
Mutta onko asunnot siella nykyaan tuon hintaisia.... Apua.
Rakennusvuosi 1974: Kiertäisin kaukaa!
KAunis asunto, mutta jos -74 rakennettu suihkut ja saunat yläkertaan, niin tutkisin tarkkaan rakenteet, vaikka rempattu äskettäin. Hinta on hurja.
Olisi jokaiselle tilaa ja vähän ylimääräistäkin. Näytti siistiltä, mä rakastuisin poreammeeseen. Kalliilta vaikutti mun silmääni, mutta en yhtään tiedä onko hinnassa myös alueen arvostusta tms.
Ja sisustus, seinät sun muut oli ainakin mun makuuni, ei tarttis kuin muuttaa sisään. Keittiön kaapistoremppaa voisin joskus harkita mutta kestäisin nuokin.