Miten orgasmi "näkyy" sinusta?
Mistä miehesi tietää, että olet saanut tyydytyksen vai kerrotko, kuinka kävi ;)
Kommentit (12)
tietää, näkee ja kuulee kun saan orgasmin. Ei jää epäselväksi, eikä ole tarvinnut koskaan kysyä, että saitko?
kun ääntelen rytmikkäästi. Helppoa.
Mitä sitten saat itse yhdynnästä, jos miehesi vain nauttii? Mulla ei mene jakeluun nämä orgasmin teeskentelijät.
Naamani helottaa oikein kunnolla ja olen hyvin kosketusarka vähän aikaa orkun jälkeen. Varsinkin kasvoista mies huomaisi selvästi, jos feikkaisin orkun, mutta onneksi ei ole tarvetta niin tehdä.
Pimpin kouristelusta sen tietää ainakin minulla. Reikä aukee ja sulkeutuu tiuhaan tahtiin jälkijäristyksissä.
Mitä sitten saat itse yhdynnästä, jos miehesi vain nauttii? Mulla ei mene jakeluun nämä orgasmin teeskentelijät.
Kuka sanoo, että emme nauttisi? Emme saa orgasmia, mutta ainakaan minulle se ei ole seksin pääpointti. Seksi on paljon muutakin kuin orgasmi.
Miksi teeskentelen? Siksi, etten jaksa enää miehen melkein epätoivoista yritystä saada orgasmia minulle. Minulla on ilmeisen kovakalloinen mies, kun hän ei vain tajua, että on naisia, jotka eivät saa orgasmia.
Minä en häviä mitään, koska tiedän etten yrityksistä huolimatta saa orgasmia ja teeskentelyllä en ainakaan pahoita miehen mieltä. Valehtelua tuo kyllä on mutta mitä ei tiedä, se ei satuta.
Mies näkee ja tietää, ellen saa orgasmia ja jatkaa sitten yhdynnän jälkeen antamalla sormia, kunnes saan. Tuo on kyllä harvinaista, sillä mies tyydyttää minut jo ennen yhdyntää ja yleensä olen niin kierroksilla, että saan vielä yhdynnässäkin.
Mistä miehesi tietää, että olet saanut tyydytyksen vai kerrotko, kuinka kävi ;)
täällä se kyllä kuuluu!!!!!!!Jos jä epäselväks,on rakastelukumppanis jotain vikaa...;DD!!
koska tiedostamattani (kuitenkin tajuan sen) ääneni kohoaa, uikutan ja "pysähdyn", jonka jälkeen rentoudun. Kuitenkin aina jälkeenpäin kysyy "saitsä?". =D
ja sitten tärisen. Joskus huudan, mutta yleensä on pakko hillitä itsensä.
mutta enää sitä ei ole vuosiin tapahtunut...
sen kyllä tietää, onko onnistunut siis mä (mies) vai ei. Kokemuksella sen oppii, tyydyttämään naisen ja tunnistamaan teeskentelyn.
Mulle on aika vaikea valehdella ylipäätään, muutenkin kuin sängyssä;)
Jos on petikumppaneista pulaa, niin tuolta olen löytänyt muutamia tulisia helmiä:
http://aikuisviihdekeskus.com/seksiseuraa/