Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Orgasmi yltyy, kun stimuloinnin lopettaa

Vierailija
04.11.2014 |

Olen siis nainen. Mies on pari kertaa jättänyt stimuloinnin vahingossa kesken ja sen sijaan, että orgasmikin olisi jäänyt siihen, se vahvistui ja jatkui pitkään.
Nyt olen testaillut runkatessa ja todellakin, kun vedän sormet irti klitasta orgasmin ensihetkillä, niin normaalisti keskinkertaisehko 3-5 sekunnin orgasmini yltyy valtavaksi ja kestää suunnilleen minuutin! Normaalisti olisin siis jatkanut klitan hieromista orgasmin läpi.
Mistä ihmeestä tämä johtuu? Onko kukaan muu huomannut vastaavaa? Typerä olo, olen tainnut runkata väärin koko elämäni...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näinhän se aika pitkälti menee :) mutta hienoa että olet huomannut että sinulla homma toimii noin. Itse saan pitkiä orgasmeja kun kiellän itseäni laukeamasta.

Vierailija
2/4 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kysymyksessä ole kaksi asiaa. Ensimmäinen kirjoittaja kertoo tilanteesta, jossa orgasmi on alkanut tulemaan, jolloin kaikki liike ja hyväily lopetetaa ja toinen kirjoittaja siitä, ettei anna orgasmin tulla ja lopulta sitten orgasmi on hyvin voimakas riippumatta liikkeen tai hyväilyn kesketyksestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kaksi eri asiaa, mutta kerroin vain kuinka itse saan pitkiä orgasemja :) itselläni tuo ensimmäinen, ap:n keino ei välttämättä toimi mutta tuo oma kertomani toimii.

Halusin vain iloita ap:n huomiosta :) jotenkin ihanaa lukea että joku on "runkaanut koko ikänsä väärin" tai oikeastaan lohdullista. Aina voi oppia siis jotain uutta.

t.2

Vierailija
4/4 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 03:15"]

Olen siis nainen. Mies on pari kertaa jättänyt stimuloinnin vahingossa kesken ja sen sijaan, että orgasmikin olisi jäänyt siihen, se vahvistui ja jatkui pitkään. Nyt olen testaillut runkatessa ja todellakin, kun vedän sormet irti klitasta orgasmin ensihetkillä, niin normaalisti keskinkertaisehko 3-5 sekunnin orgasmini yltyy valtavaksi ja kestää suunnilleen minuutin! Normaalisti olisin siis jatkanut klitan hieromista orgasmin läpi. Mistä ihmeestä tämä johtuu? Onko kukaan muu huomannut vastaavaa? Typerä olo, olen tainnut runkata väärin koko elämäni...

[/quote]

Olen mies ja olen huomannut vähän saman reaktion. Olen kehitellyt runkkaustekniikkaani esim. seuraavasti...runkkaan hitaasti ja nautinnolla lähelle laukeamista mutta jätän kesken muutaman kerran. Sitten lopuksi kun haluan laueta jatkan stimulointia muutaman sekunnin lisää, lopetan ennen laukeamista ja irrotan otteen kalusta....jos ajoitus menee nappiin laukean ilman kosketusta ja spermaa pumppaa ulos todella paljon ja pitkään. Esitellyt tätä myös kamerachatissa useammalle naiselle ja ovat olleet haltioissaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän