Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä erikoista ulkomuodossasi on? G

Vierailija
19.04.2012 |

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minulla on iso pää ja siinä iso tukka. Tasapainottaa kivasti tuota lihavuutta, mutta ihan oikeesti saan aika usein kuulla tukkani ja pääni koosta.

terv.nimim. vesipää ilman vettä?

Vierailija
22/32 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä kumpia ovat, mutta niitä naama on täynnä vuoden ympäri.

näitä positiivisena asiana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso tukka on siis mielestäni positiivinen asia. Inhoan littanoita lättytukkia, näyttäisin oikealta olmilta ilman volyymiäni.

Vierailija
24/32 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tavis kuin olla ja voi.

Vierailija
25/32 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta näistä on tullut kommentteja

-pitkä, paksu, luonnonkihara tumma tukka + mustat kulmakarvat ja tummat silmäripset. Kun olin lapsi minua luultiin kuulemma usein ulkomailta adoptoiduksi :D

-tiimalasivartalo (92-66-92)

-silmät: iiris pupillin ympäriltä tummanvihreä, reunoilta vaaleanvihreä, eli n. 40 % tummempaa ja 60% vaaleampaa väriä

-olen aina ollut notkea ilman mitään sen kummempaa treenausta

-pukeutumistyylistä on tullut myös kommentteja, mutta en osaa sitä sen kummemmin kuvailla kun en seuraa mitään yhtä tyyliä vaan sekoittelen iloisesti fiftaria, goottia, klassista, vintagea jne.

Vierailija
26/32 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdistelmä äidiltä perityt mustat hiukset yhdistettynä punapäiseltä isältä perittyihin keltavihreisiin silmiin ja erittäin kalpeaan ihoon.

Tulee heti mieleen Lumikki :)

Vierailija
27/32 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär piirtelee aina mun varpaille kasvot ja nauretaan katketaksemme.. :D

Lisäksi minulla on niin kiero selkäranka, että lantiosta toinen puoli on 4cm korkeammalla, ja hartioissa sama. Ei haittaa muuten, mutta juhla-asut joutuu usein teettämään mikä on kallista.

Nenääni on kehuttu usein ihanaksi ja söpöksi, en tiedä miksi. Musta tää on ihan normaali nenä.

Silmäni ovat niin tummanruskeat että moni on ollut varma että pidän piilareita.

Vierailija
28/32 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- minulla ei ole leukaa, sivultapäin profiili tosi kummallinen - ulkonevat ja jättisuuret etuhampaat - kaulassa ollut 3 syvää vuosirengasryppyä jo lapsesta asti - syvällä päässä olevat pienen tihrusilmät

mutta näillä mennään, tsemppiä sulle myös :D

Vierailija
29/32 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi ruskeat silmät + vaaleat pitkät hiukset -yhdistelmä herättää usein huomiota. Samoin iso hymyni ja suora hammasrivi.

Kävellessä lantioni keikkuu niin naisellisesti, että monet luulevat minun veivaavan persettä tahallaan :-D No can do - luonnollinen kävelytyyli!

Vierailija
30/32 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun siskoll on nimittäin ihan saman väriset silmät, mulla onneksi siniset.

Vierailija
31/32 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan pikimustat,kiiltävät ja paksut kulmakarvat. Jos en nypi niitä, niin kasvavat leveänä ja yhteen, isän perintöä. Ne kait tekee ilmeestäni jotenkin erikoisen yhdessä vihreiden silmieni kanssa. Toki nypin ja muotoilen ne kohtuu ohuiksi linnun siiviksi, mutta se että ne ovat todella hiilen mustat luonnostaan ilmeisesti kiinnittävät huomiota. Olen muuten helkkarin ylpeä niistä. Vaikka olen yli 20 vuotta nyppinyt, kasvavat takaisin :D. Ja en ole mustatukkainen, vaan luonnonvärini on se märkähiekkatie.Hiukset äidiltä.

No sitten sellainen mistä en tykkää niin korkeat poskipäät. Sivusta katsottuna saattaisin mennä jostain kiinalaisesta tms.Olen aina vähän hävennyt noita pingispalloposkiani.

Sitten vielä erikoisuutena ja miinussellaisena erikoisen ruma pylly. Se on ylhäältä ok, mutta hyvin leveä alhaalta, alaosassa läskiä ja roikkuu ja just siinä lskikohdassa on sellukuoppia. Ja näin vaikka liikun säännöllisesti ja enkä syö runsaasti höttöä. Se olen perinyt äidin puolelta.

Vierailija
32/32 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun siskoll on nimittäin ihan saman väriset silmät, mulla onneksi siniset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi