Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen äiti kyselee täällä lapsen sairaudesta tms eikä soita esim terveysneuvontaan?

Vierailija
19.04.2012 |

Millon on äkillinen ihottuma, millon pönttö veressä - ja täältä kysellään. Miksi?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se selventää usein omia ajatuksia. Lisäksi kun tulee monenlaisia kokemuksia, voi vähän jo ennakkoon miettiä, mitä ehkä terveyskeskukselle pitäisi sanoa.

Suurin syy on se, että en viitsi joka ripauksesta olla lääkärille soittelemassa. Kun mulla ei ole tässä sellaista isompaa äitiporukkaa livenä ympärillä, niin tämä palsta auttaa arvioimaan, onko oikeesti syytä soittaa lääkärille.

Tarvii tietysti suodattimia, kun tällä palstalla kyselee... Jotkut provoilee ja jotkut on just niinku ap ja heti soittamassa ambulanssia paikalle oli vaiva mikä tahansa. Mutta joukossa on aina hyviä vastauksiakin. Kiitti vaan av:n hoitoavulle, helpotusta & tietoa on saatu mm. ummetukseen, raivokohtauksiin ja tic-oireisiin :D

Vierailija
22/28 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole lääkäri vaan vastavalmistunut hoitaja!

On tainnut hoitajapula lähteä kun aina on vastavalmistunut hoitaja vastaamassa puhelimeen!

Luuletko että ne vanhemmat kokeeneemmat hoitajat ovat syntyneet sellaisina? Kaikki me olemme joskus olleet vastavalmistuneita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen, joka jonottaa terveysneuvontaan. Olen itse joskus joutunut jonottamaan puhelimessa aika kauankin. Tai joka on jo soittanut, mutta haluaa kuulla, mitä kokemuksia muilla on ollut.

Vierailija
24/28 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siellä puhelimessa ole lääkäri vaan vastavalmistunut hoitaja!

tänään yksityiselle lääkäriasemalle lastenosastolle, ja kysymykseni oli niin hyvä, että hakivat puhelimeen erikoislääkärin.

Vierailija
25/28 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai kukaan äiti nyt lapsensa henkensä uhalla ala täällä kirjoittelemaan... koska ensinnäkin se maksaa

paitsi ne jotka suree rahanmenoa, rahanmenoa tai rahanmenoa. Kamalaa kun yksityisellä käynti maksaa 100 euroa, geelikynnetkin sentään vaan 60 euroa...

Vierailija
26/28 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtäkään alle 3-kymppistä. Eikä edes pääsisi.

T. Terveysneuvonnan hoitaja

Vierailija
27/28 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
28/28 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen minäkin täältä kysellyt vinkkejä mm. molluskoiden karkoitukseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan