Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

10 tyylimokaa! Mitä sinä teet näistä?

Vierailija
19.04.2012 |

10 tyylimokaa Iltasanomien sivulta! Koita välttää näitä!

1. Olkatoppaukset jäivät 80-luvulle. Suosi mieluummin ryhdikästä asentoa.

2. Isot brändien logot vaatteissa ja asusteissa eivät ole merkki tyylikkyydestä, vaan sen puutteesta.

3. Ihonväriset polvisukat tai urheilusukat sandaalien kanssa. Tämän tosin pitäisi olla jo itsestäänselvyys.

4. Supermiehiset asusteet kuten kravatti tai henkselit eivät kuulu naisen vaatevarastoon.

5. Kokoa tai kahta liian tiukat vaatteet, joissa napit uhkaavat irrota ja saumat ratketa.

Seksikkyyttä kannattaa korostaa muulla tavoin.

6. Urheilulenkkarit tai -shortsit eivät kuulu juoksuratojen ulkopuolelle.

7. Liian lyhyet paidat, hameet tai housut. Napapaita ei vaan näytä hyvältä.

8. Leggingsit liian lyhyen yläosan kanssa. Muista peittää vähintään peppu.

9. Väärän väriset alusvaatteet tai mikä vielä pahempaa, ei alusvaatteita lainkaan.

10. Korsetti eikä käy topin asemasta vaikka olisi kuinka nätti ja hienostunut.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari t-paitaa taitaa olla, joissa lukee benetton tai hilfiger, mutta niidenkin päällä pidän yleensä neuletakkia tai muuta yläosaa.

Lenkkareita käytän ihan kävellessäkin, koska juoksuradalla tulee harvemmin vierailtua.

Ja silti koko ajan tunnen olevani täysin tyylitön :-(

Vierailija
2/35 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintalappu korkokengän pohjassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

3. Käytän sandaalien kanssa sukkia, sillä en pidä hiertymistä, rakoista, tai kengän sisäpohjaan joka askeleella liimautuvasta ihosta.

9. Mitä väliä on alusasujen värillä, eihän niitä näy vaatteiden alta?

4. Jos naisen työhön tai harrastukseen kuuluu virkapuku, niin kyllä se krakakin laitetaan kaulaan.

Vierailija
4/35 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

4. Jos naisen työhön tai harrastukseen kuuluu virkapuku, niin kyllä se krakakin laitetaan kaulaan.

Siis tarkoitan univormu

Vierailija
5/35 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni noista asioista on itse asiassa aika trendikkäitä juuri nyt. Typerän ysäri lista..

Vierailija
6/35 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en todellakaan ole mitenkään tyylikkäästi pukeutuva. =)

Vierailija
7/35 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun alusvaatteiden väri ei näy päälleppäin, joten mitä väliä???

Vierailija
8/35 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

# Sandaalien kanssa pakko pitää pikkusukkia jos kävelee paljon kun mulle tulee niin helposti rakkoja.

# Olen lihonut joten monet lempivaatteet on aika tiukkoja.

# käytän shortseja.

# Käytän tosi harvoin rintaliivejä(C-kuppi) vain jos on juhlavaatteet tai ohut pusero... yl. mulla on joku toppi puseron alla.

Vierailija
9/35 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koko legginssien olemassa olo on yksi iso tyylimoka, ne on pitkät kalsarit, pidän edelleen kiinni tästä asiasta!

Pukeudun miten huvittaa, kuitenkin mukanasti ja siististi, silti en yhtäkään tuossa mainittua mokaa tee.

Vierailija
10/35 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran täytyy osata peilistä katsoa miltä näyttää kun ihmisten ilmoille lähtee:D

Vierailija
11/35 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vääränväriset alusvaatteet??? Mun alusvaatteiden väri ei näy päälleppäin, joten mitä väliä???

Mutta aika usein näkyy esim. valkoisen t-paidan tai huosujen läpi, riemunkirjavia värejä tai vaastaavaa.

Vierailija
12/35 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin löytyy henkselit ja krakaa.

Vierailija
13/35 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

9. Väärän väriset alusvaatteet tai mikä vielä pahempaa, ei alusvaatteita lainkaan.

Voitte miettiä ihan keskenänne, kumpi noista kohdista.

Vierailija
14/35 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin kauhistellaan valkoisia kenkiä (hui kamala?) ja milloin konjakkisia nahka-asusteita.

Minä TODELLAKIN voi käyttää henkseleitä tai kravattia jos se minusta sopii kokonaisuuteen.

Shotsit? Siis täh, niitäkö ei saisi enää käyttää? Juuuust.

Liian lyhyet hameet, housut, shortsit.. mikä on liian lyhyt kellekin?

Ei alusvaatteita? No kyllä minä olen joskus ilman rintaliivejä, ei sitä kukaan huomaa. Ja vääränväriset? No mitkäs on vääränväriset?

Pyh ja pah :)

Vierailija
15/35 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oikeasti olen kaukana tyylikkäästä.

Mitkä on "vääränväriset" alusvaatteet?

Vierailija
16/35 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkareiden käyttäjä. Käytän ihan juoksulenkkareitakin vaikka missä, ja tennareita vielä useammin.... Ne vain on niin mukavat jalassa,mja varsinkinnraskausajan lopulla kun tärinä sattui ja aiheutti supistuksia, lenkkarit olivat parhaimmat!

Vierailija
17/35 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkselit voi olla todella seksikkäät naisellakin, eikös vaan:

http://passionforfashion-pandora.blogspot.com/2009/12/tahtoo-henkselit…

Vierailija
18/35 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tuota tyylikkyyden tavoittelua. Minä pukeudun oman tyylini mukaisesti, enkä muiden.

En itse pidä sukkia sandaaleiden kanssa, mutta mielestäni se ei ole mikään moka.

Voisin kuvitella että sukkien pito johtuu siitä ettei haluta syystä tai toisesta paljaan jalan näkyvän. Sandaaleita taasen siksi että muut kengät hiostaisivat liikaa ja tekisi olon epämukavaksi.

Mun vaatevarastoon kuuluu kravatti, enkä jätä sitä vaatekaappiin lojumaan siksi että joidenkin ihmisten mielestä sitä ei naisen sovi käyttää.

Ei ole tarkoitukseni olla tyylikäs ja kuvitella että muut olisivat kanssani samaa mieltä. Pukeudun oman mieleni mukaan ja se tuntuu hyvältä.

Itse en ymmärrä korkokenkien käyttöä, mutta en paheksu heitä jotka sellaiset jalassaan liikkuu. Kulkekoot vapaasti jokainen omalla tyylillään!!!

Vierailija
19/35 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. Isot brändien logot vaatteissa ja asusteissa eivät ole merkki tyylikkyydestä, vaan sen puutteesta.

Onhan noita kaapissa aika monta. Henri Lloyd, Lexington, Peak Performance y.m. tykkäävät sporttailla nimellä. Ei se mua haittaa.

4. Supermiehiset asusteet kuten kravatti tai henkselit eivät kuulu naisen vaatevarastoon.

Tästä olen kyllä toista mieltä, oikeeseen lookkiin sopii hyvin henkselit tai kraka. Mun mielestä makeeta :)

Vierailija
20/35 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihan tarkoituksellisesti laitan norsunluun ja valkoisen väristen ohuiden vähän löllöjen paitojeni alle mustat tai satiininsiniset rintsikat. Kaula-aukko ei ole iso, mutta paidoista näkyy elegantin seksikkäästi tumma rintaliivi vähän läpi. Näyttää hyvältä mielestäni, kun olen hoikka a-kuppinen nainen. Ei siis lainkaan liian tyrkkyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi