10 tyylimokaa! Mitä sinä teet näistä?
10 tyylimokaa Iltasanomien sivulta! Koita välttää näitä!
1. Olkatoppaukset jäivät 80-luvulle. Suosi mieluummin ryhdikästä asentoa.
2. Isot brändien logot vaatteissa ja asusteissa eivät ole merkki tyylikkyydestä, vaan sen puutteesta.
3. Ihonväriset polvisukat tai urheilusukat sandaalien kanssa. Tämän tosin pitäisi olla jo itsestäänselvyys.
4. Supermiehiset asusteet kuten kravatti tai henkselit eivät kuulu naisen vaatevarastoon.
5. Kokoa tai kahta liian tiukat vaatteet, joissa napit uhkaavat irrota ja saumat ratketa.
Seksikkyyttä kannattaa korostaa muulla tavoin.
6. Urheilulenkkarit tai -shortsit eivät kuulu juoksuratojen ulkopuolelle.
7. Liian lyhyet paidat, hameet tai housut. Napapaita ei vaan näytä hyvältä.
8. Leggingsit liian lyhyen yläosan kanssa. Muista peittää vähintään peppu.
9. Väärän väriset alusvaatteet tai mikä vielä pahempaa, ei alusvaatteita lainkaan.
10. Korsetti eikä käy topin asemasta vaikka olisi kuinka nätti ja hienostunut.
Kommentit (35)
Enpä oikeastaan mitään noista. Kai oon sitten tyylikäs :D
juttu voittaa mennen tullen typerin-lehtijuttu tällä viikolla kilpailun. Niin ylityperää tekstiä, että vastaavaa saa hakemalla hakea.
en voisi edes käyttää kenkiä ilman sukkia. Lisäksi minusta ihmisten paljaat varpaat ovat epäsiistit ja ällöttävät.
Niin, koska joudun kävellä paikasta toiseen. Ei ole autoa käytössä. Välillä yritän näyttää fiksummalta ja laitan kävelykengät jalkaan mutta sitten onkin jalat ja selkä kipeenä monta päivää....
olen itse hyvin konservatiivinen pukeutuja, mutta tiedän kuitenkin muodista ja tyylistä tarpeeksi tietääkseni, ettei esimerkiksi olkatoppauksia, henskeleitä, sukkia sandaaleissa tai tarkoituksella näkyviä alusvaatteita aina voi noin yksioikoisesti tuomita tyylimokiksi. Joskus tarkoituksellinen rikkominen on tyylikästä.
Napapaita näyttää hyvältä jos on timmi kroppa. Ja leggingsit ovat rumat miten päin vaan.
jos minulla on esim. harmaat hame ja jakku, ovat myös alusvaatteeni harmaat. Samoin saappaat ja laukku.
Kaikki yksityiskohtani ovat loppuun asti mietittyjä. Samoin 3-vuotiaallani. Ihan tavallisia vaatteita (leggarit, tunika, sukat ja pikkari), mutta kaikki ovat AINA sävy sävyyn.
kai mä voisin montakin hyvin tehdä, tosin olkatoppaukset ja korsetit lie poissuljettuja.
On ihanaa olla juntti! Kauheita ongelmia muilla ihmisillä, jos pitää miettiä tyylimokien pelossa kaikkea.
Mutta lapsilla on jonkun verran vaatteita, joissa brändien isot logot näkyvillä.
jos minulla on esim. harmaat hame ja jakku, ovat myös alusvaatteeni harmaat. Samoin saappaat ja laukku.
Kaikki yksityiskohtani ovat loppuun asti mietittyjä. Samoin 3-vuotiaallani. Ihan tavallisia vaatteita (leggarit, tunika, sukat ja pikkari), mutta kaikki ovat AINA sävy sävyyn.
Kuulostaa kyllä enemmän tylsältä kuin tyylikkäältä? Siis onhan helppoa pukeutua päästä varpaisiin samaan väriin, mutta ei se välttämättä tyylikästä ole.
2. Isot brändien logot vaatteissa ja asusteissa eivät ole merkki tyylikkyydestä, vaan sen puutteesta.
On kiroileva siili-paitoja tai jotain muita paitoja, muttei yleensä kuin paksumman paidan alla.
3. Ihonväriset polvisukat tai urheilusukat sandaalien kanssa. Tämän tosin pitäisi olla jo itsestäänselvyys.
Käytän urheilusukkia:) En tosin shortsien kanssa. Toimii silloin kun on pitkät housut. Ilman sukkia tulee rakkoja/kovettumia/hiertymiä.
6. Urheilulenkkarit tai -shortsit eivät kuulu juoksuratojen ulkopuolelle.
Lenkkarit on parhaat kengät mitä tiedän. Käytän niitä melkein aina.
Siinä oli monta asiaa, jotka on nyt trendikkäitä.
Voiko enempää olla itsestäänselvyyksiä ja nollajournalismia
juttu voittaa mennen tullen typerin-lehtijuttu tällä viikolla kilpailun. Niin ylityperää tekstiä, että vastaavaa saa hakemalla hakea.
Mitään tyylittömämpää en taida olla ikinä nähnyt.
Eihän tossa puhuta mitään PELKISTÄ SHORTSEISTA, vaan urheilushortseista. Ei se viiva koristeena ole sen sanan edessä.