Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitin rankaan kuurin: eilen vain 475 kcal!

Vierailija
19.04.2012 |

Lähtötilanne on 168 senttiä / 72 kiloa.

En laihtunut kuin kilon-pari nutrileteillä ja muilla kuureilla.

Eilen aloitin rankan kalorilaskentakampanjan.

Koko päivänä söin yhteensä 475 kcal.

Ei ollut nälkä missään vaiheessa - vain silloin kun tein lapsille ruokaa teki mieli tunkea kinkkua suuhun - mutta maltoin mieleni.

Ajattelin raportoida täällä miten laihis sujuu.

Tarkoitus olisi saada 10 kiloa pois kesään mennessä.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kaloreiden täytyykin pysyä alle 600-700:n. Viitisen vuorokautta menee että pahin palelu ja päänsärky menee ohi. Päänsärkyyn voi alussa ottaa Panadolia.

Pussidieeteillä mennään siis noin (päivässä on pakko ottaa se 5 pussia). Lisäksi on juotava vähintään 2 litraa vettä ja miel. syötävä 500g kevyitä kasviksia vatsan toiminnan takia. Se myös opettaa kasvipitoiseen ruokavalioon jatkossa.

Muuten pärjään kyllä esim. 1200kcal:n dieetillä.

Aion siirtyä siihen kun nutrauskuuri on ohi.

Paino nyt 94,7kg

Vierailija
22/39 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko niin tyhmä, että pitää perustella miksi tuo on tyhmää?

Mikä on koulutustasosi? Kuinka paljon ymmärrät kehon toiminnasta ja sen koostumuksesta? Onko sinulle laihdutuksessa tärkeämpää paino vai se miltä vartalosi tulee näyttämään? Haluatko laihtua nopeasti ja lihoa heti takaisin vai haluaisitko mielummin pysyviä muutoksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten elimistösi joutuu syömään omia lihaksiaan, että säilyisit hengissä. Jos painoa lähtee, se lähtee lihaksista, ei rasvasta. Ajattelepas että sydämesikin on lihas.

Joten kun painoa lähtee lihaksista niin kalorinkulutus pienenee.

Vierailija
24/39 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä ajatuksen. Itsekin olen yrittänyt olla järkevällä dieetillä tässä 4 vk, päiväsaanti n. 800-1200 kaloria (kerran viikossa laskematon päivä, jolloin EI tule mätettyä muiden päivien edestä) ja kulutus lenkkeilemällä 300-500 kaloria. Tulos? Rapiat 2 kg miinusta. Ei pahemmin motivoi. Välillä olen itsekin ajatellut lopettaa saakeli koko syömisen (just noin uhmakkaasti =D ), mutta yritän nyt kuitenkin vielä tällä linjalla...

Tuu ihmeessä kertomaan tuloksia! =)

Kalorilaskuria. Itse voin olla liikkumatta ja syön 1200kcal päivässä ja laihdun 500g viikossa, eli saman kuin sinäkin. Tosin painan 53, laihdutuksen tarvetta ei juuri nyt paljoa ole.

Vierailija
25/39 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noilla kalorimäärillä jaksaa? Siis käyttekö töissä ja harrastatte liikuntaa?

Itse yritän jollain 1700kcal päivässä, että tulisi 500kcal vaje/päivä, ja silti minulla pakkaa olemaan nälkä ja joskus tuntuu että energiat ovat tyystin vähissä, kuntosalillakin tulee nälkä...

herään aamulla aikaisin ja pyöräilen töihin 10km. työ on kevyttä.pyöräilen takaisin, syön lepään ja lähden lenkille(juoksukävelyä tai hölkyttelyä 70min) tai salille 1-1,5tuntia.

haluaisin kyllä laihtua mutta jostain syystä en pysty vetämään kaloreita kovin alas,tulee niin väsy ja heikko olo.Meneekö se ohi?Tottuuko elimistö siihen? Vai onko se vaan niin että pakko olla nälissään jos meinaa laihtua?Olenko vain laiska ja mukavuuden haluinen?

Painoa on 60.2 kiloa(aamupaino) ja pois pitäis saada ainakin 2,5kiloa.

Minä syön päivässä 1200kcal eikä ole nälkä eikä heikota. Olen aloittanut melkein samasta painosta kuin sinäkin ja samoilla kaloreilla.

En syö viljoja. Syön rahkaa, kasviksia, ruokaa ja varmistan että päivässä tulee tarpeeksi proteiinia ja vettä ja että syön ainakin sen 500g kasviksia päivässä. Syön 3-4kertaa päivässä koska aamupala ei maistu.

Vierailija
26/39 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä ajatuksen. Itsekin olen yrittänyt olla järkevällä dieetillä tässä 4 vk, päiväsaanti n. 800-1200 kaloria (kerran viikossa laskematon päivä, jolloin EI tule mätettyä muiden päivien edestä) ja kulutus lenkkeilemällä 300-500 kaloria. Tulos? Rapiat 2 kg miinusta. Ei pahemmin motivoi. Välillä olen itsekin ajatellut lopettaa saakeli koko syömisen (just noin uhmakkaasti =D ), mutta yritän nyt kuitenkin vielä tällä linjalla...

Kalorilaskuria. Itse voin olla liikkumatta ja syön 1200kcal päivässä ja laihdun 500g viikossa, eli saman kuin sinäkin. Tosin painan 53, laihdutuksen tarvetta ei juuri nyt paljoa ole.

Osan itse asiassa laskea kalorit jo hyvin kotikonstein ja tarvittaessa keittiövaa' an avulla. Olen laihduttanut siten ennenkin. Katson nyt miten laihdutstyhmäämme ohjataan. Suunnittelemme yksilölliset ruokavaliot siellä.

Vierailija
27/39 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kaloreiden täytyykin pysyä alle 600-700:n. Viitisen vuorokautta menee että pahin palelu ja päänsärky menee ohi. Päänsärkyyn voi alussa ottaa Panadolia. Pussidieeteillä mennään siis noin (päivässä on pakko ottaa se 5 pussia). Lisäksi on juotava vähintään 2 litraa vettä ja miel. syötävä 500g kevyitä kasviksia vatsan toiminnan takia. Se myös opettaa kasvipitoiseen ruokavalioon jatkossa. Muuten pärjään kyllä esim. 1200kcal:n dieetillä. Aion siirtyä siihen kun nutrauskuuri on ohi. Paino nyt 94,7kg

Ketoosin ymmärrän, mutta että 1200 pärjää? No ihme porukkaa täällä on,kai. Kun peruskulutuksenikin on jo yli 1300 ja työt ja liikunnat päälle niin huh huh.Te ette sitten kai liiku ollenkaan? Vai tupakilla ja mustalla kahvillako kuittaatte nälän?

Tai sitten te(1200 kalorilla laihduttavat) ette ole ihme väkeä vaan minä olen. Mulla ei vaan taida olla sinniä tuohon......Ajatuksenani on vähentää vain rasvaprosenttia, ei lihaksia.

t 9

Vierailija
28/39 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osan itse asiassa laskea kalorit jo hyvin kotikonstein ja tarvittaessa keittiövaa' an avulla. Olen laihduttanut siten ennenkin. Katson nyt miten laihdutstyhmäämme ohjataan. Suunnittelemme yksilölliset ruokavaliot siellä.

Eikä annosten punnitseminen ole rakettitiedettä.

Mutta liikunnan kulutuksen arvioiminen (sykemittari) ja peruskulutuksen arvioiminen jos ei ole sykemittaria, on jo hankalampaa. Lisäksi kalorilaskuri laskee kasvikset joten tavallaan "painostaa" syömään niitä tarpeeksi.

Kehittymiskäyristä näkee jos syö silti liikaa kulutuksiin nähden (se tekee käyrää painosta ja syödyistä).

Vierailija
29/39 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kaloreiden täytyykin pysyä alle 600-700:n. Viitisen vuorokautta menee että pahin palelu ja päänsärky menee ohi. Päänsärkyyn voi alussa ottaa Panadolia. Pussidieeteillä mennään siis noin (päivässä on pakko ottaa se 5 pussia). Lisäksi on juotava vähintään 2 litraa vettä ja miel. syötävä 500g kevyitä kasviksia vatsan toiminnan takia. Se myös opettaa kasvipitoiseen ruokavalioon jatkossa. Muuten pärjään kyllä esim. 1200kcal:n dieetillä. Aion siirtyä siihen kun nutrauskuuri on ohi. Paino nyt 94,7kg

Ketoosin ymmärrän, mutta että 1200 pärjää? No ihme porukkaa täällä on,kai. Kun peruskulutuksenikin on jo yli 1300 ja työt ja liikunnat päälle niin huh huh.Te ette sitten kai liiku ollenkaan? Vai tupakilla ja mustalla kahvillako kuittaatte nälän?

Tai sitten te(1200 kalorilla laihduttavat) ette ole ihme väkeä vaan minä olen. Mulla ei vaan taida olla sinniä tuohon......Ajatuksenani on vähentää vain rasvaprosenttia, ei lihaksia.

t 9

Kun syö tarpeeksi proteiinia. Peruskulutukseni on ~1650kcal, mutta laihduttaessa syön normaalia enemmän kasviksia, joten nälkää ei tule vaikka muuten vähemmän joutuukin syömään.

Liikun kyllä jonkun verran mutta en harrasta mitään salillä käymistä.

En ymmärrä mitä ihmeellistä olisi siinä, että voi laihduttaa 1200kcal:lla. Jos ei sillä voisi, niin se tarkoittaisi sitä, ettei voisi laihduttaa suunnilleen ollenkaan, muuta kuin erittäin kuluttavalla liikunnalla. Minulla vaje tuolla 1200kcal:lla on noin 400kcal/vrk, eli ei tulisi edes sitä suositeltua -500g viikossa vaan vielä hitaampaa.

Vierailija
30/39 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalorit tuhanteenkin. Jos taas liikkuu paljon, riittävä lisäkulutus tulee siitä. Ei niistä kaloreista tarvitse olla tietoinenkaan, kunhan vain jaksaa arkeansa.

Vierailija
31/39 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö todella missään ole tullut vastaan sitä tietoa, että nälkäkuurilla menetät vain lihaksia?!

Lihakset puolestaan kuluttavat enemmän energiaa kuin läski. Olisit vain tunkenut sitä kinkkua suuhusi ja treenaa lihaskuntoasi niin läski lähtee.

Sitä paitsi ei se paino ole kauniin vartalon mittari, sillä lihas painaa enemmän kuin läski. Kiinteänä sinulla on enemmän lihasta ja näin ollen perusaineenvaihduntasikin on vilkkaampaa.

Vierailija
32/39 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin saa ja voi laihduttaa tuolla 500kcal/pvä.

Se ei ole edes epäterveellistä jos tietää mitä syö.

Kaikenlainen hörhöily lihasten sulamisesta yms on typerää. Siihen pisteeseen vaaditaan kyllä enemmän kuin muutaman viikon kuuri.

Jos ap on hyväkuntoinen mutta ylipaionoinen, hän voi erittäin hyvin laihduttaa juuri syömällä vähän.

Miksi ei voisi?

Luulenpa että ne jotka täällä vaahtoavat laihsten sulamisesta ja ap:n älykkyysosamäärästä ovat itse LÄSKEJÄ jotka etsivät syitä läskeyteensä.

Ja onhan se hyvä tekosyy olla laihduttamatta jos kerran vaarana on että lihakset sulaa!!!

Idiootteja.

Tsemiä ap:lle - ja ilmoile miten menee.

Vierailija
33/39 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunkenut sitä kinkkua suuhun. Elimistösi yrittää viestiä sinulle jotain. Mikset kuuntele sen viestejä? Ensinnäkin, jos olet nutrannut, olet jo säästöliekillä ja aliravitsemustilassa. Ala nyt ihmeessä syömään ravintolisiä, ja sisällytä dieettiisi paljon hedelmiä, salaattia ja kasviksia. Usko mua, noilla et saa lihotettua, vaan laihdut nopeammin. Syö lisäksi täysjyvää ja proteiinia, esim. puuuroa, mysliä, lihaa ja luonnonjugurttia. Jaksat liikkua, vatsa toimii, olet hyvällä tuulella, eikä nälkä vaivaa. Muista juoda vettä 2 l päivässä. Laihdutusintoa. P.s. Lakkaa laskemasta kaloreita, käytä sekin aika herkullisen ruuan valmistamiseen

Vierailija
34/39 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin saa ja voi laihduttaa tuolla 500kcal/pvä.

Se ei ole edes epäterveellistä jos tietää mitä syö.

Kaikenlainen hörhöily lihasten sulamisesta yms on typerää. Siihen pisteeseen vaaditaan kyllä enemmän kuin muutaman viikon kuuri.

Jos ap on hyväkuntoinen mutta ylipaionoinen, hän voi erittäin hyvin laihduttaa juuri syömällä vähän.

Miksi ei voisi?

Luulenpa että ne jotka täällä vaahtoavat laihsten sulamisesta ja ap:n älykkyysosamäärästä ovat itse LÄSKEJÄ jotka etsivät syitä läskeyteensä.

Ja onhan se hyvä tekosyy olla laihduttamatta jos kerran vaarana on että lihakset sulaa!!!

Idiootteja.

Tsemiä ap:lle - ja ilmoile miten menee.

Minä taisin ensimmäisen huomautuksen tehdä niistä lihaksista. Olen laihduttanut 20kg syömällä järkevästi ja proteiinipitoisesti. Olenkin tosi läski, 53kg.

Vierailija
35/39 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikun joka päivä, kävelen yhteensä 7 km kun vien lapset kouluun.

Lisäksi ulkoilen lasten kanssa joka päivä vielä 1-2 tuntia.

Työni on kevyttä toimistotyötä.

Lihaksia ylläpidän maltillisesti, käyn kerran viikossa zumbaamassa.

En missään nimessä halua lihasmassaa - sellainen inhottaa minua kun lihakset pullistelevat. Se näyttää siltä että ihon alla ryömisi matoja, yök.

Haluan hoikemman vartalon ja siksi syön vähemmän mutta kuitenkin niin että jaksan ja voin hyvin.

Aion pitää kiinni tuosta 500kcal/pvä ainakin kaksi viikkoa, katsotaan sitten josko kasvatan määrää hieman.

On aikamoisen yllättävää huomata että täällä hakutaan tapaani laihduttaa ja lisäksi myös kyseenalaistetaan älykkyysosamääräni.

Te kaikki voitte ihan kiehua siinä omassa liemessänne - minä tiedän olevani fiksumpi ja mukavampi ja kohta hoikempi ja terveempi kuin te kaikki vaahtoiklijat yhteensä.

Palaan asiaan taas huomenna, saatte sitten listan kaikesta mitä olen kahden päivän aikana syönyt ja juonut.

Nyt täytyy tehdä töitäkin.

Vierailija
36/39 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikun joka päivä, kävelen yhteensä 7 km kun vien lapset kouluun.

Lisäksi ulkoilen lasten kanssa joka päivä vielä 1-2 tuntia.

Työni on kevyttä toimistotyötä.

Lihaksia ylläpidän maltillisesti, käyn kerran viikossa zumbaamassa.

En missään nimessä halua lihasmassaa - sellainen inhottaa minua kun lihakset pullistelevat. Se näyttää siltä että ihon alla ryömisi matoja, yök.

Haluan hoikemman vartalon ja siksi syön vähemmän mutta kuitenkin niin että jaksan ja voin hyvin.

Aion pitää kiinni tuosta 500kcal/pvä ainakin kaksi viikkoa, katsotaan sitten josko kasvatan määrää hieman.

On aikamoisen yllättävää huomata että täällä hakutaan tapaani laihduttaa ja lisäksi myös kyseenalaistetaan älykkyysosamääräni.

Te kaikki voitte ihan kiehua siinä omassa liemessänne - minä tiedän olevani fiksumpi ja mukavampi ja kohta hoikempi ja terveempi kuin te kaikki vaahtoiklijat yhteensä.

Palaan asiaan taas huomenna, saatte sitten listan kaikesta mitä olen kahden päivän aikana syönyt ja juonut.

Nyt täytyy tehdä töitäkin.

pelkällä syömisellä tule, sillä voi vain ylläpitää sitä mitä jo on.

Lihakset saa pullistelemaan vain kovalla treenillä ja oikealla ruokavaliolla, et vissiin ollut käymässä salilla.

Vierailija
37/39 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raaka totuus on, että laihtumisessa on kyse kokonaisvaltaisesta elämänmuutoksesta ja siitä, että opetteleminen syömään oikein, eikä laihduttaminen vain siksi, että päästäisiin johonkin tietyyn tavoitteeseen.

Näin syödyt kalorit muuttuvatkin tavallista helpommin läskipoimuiksi kauniin kroppamme kylkeen, mutta päätös on sinun. Onnea yritykseen.

Vierailija
38/39 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketoosin ymmärrän, mutta että 1200 pärjää? No ihme porukkaa täällä on,kai. Kun peruskulutuksenikin on jo yli 1300 ja työt ja liikunnat päälle niin huh huh.Te ette sitten kai liiku ollenkaan? Vai tupakilla ja mustalla kahvillako kuittaatte nälän? Tai sitten te(1200 kalorilla laihduttavat) ette ole ihme väkeä vaan minä olen. Mulla ei vaan taida olla sinniä tuohon......Ajatuksenani on vähentää vain rasvaprosenttia, ei lihaksia. t 9

Kun syö tarpeeksi proteiinia. Peruskulutukseni on ~1650kcal, mutta laihduttaessa syön normaalia enemmän kasviksia, joten nälkää ei tule vaikka muuten vähemmän joutuukin syömään. Liikun kyllä jonkun verran mutta en harrasta mitään salillä käymistä. En ymmärrä mitä ihmeellistä olisi siinä, että voi laihduttaa 1200kcal:lla. Jos ei sillä voisi, niin se tarkoittaisi sitä, ettei voisi laihduttaa suunnilleen ollenkaan, muuta kuin erittäin kuluttavalla liikunnalla. Minulla vaje tuolla 1200kcal:lla on noin 400kcal/vrk, eli ei tulisi edes sitä suositeltua -500g viikossa vaan vielä hitaampaa.

Kysyit mitä syön kun tuntuu etten jaksa sillä 1700:kaan. No aamuisin yhden ruisleivän,siinä oli muistaakseni 24g hiilareita, painaa 30g ja kcal72. 5g rasvaa ja sitten 2 siivua ohuen ohutta kalkkunalaikettä, tuorekurkkua ja paprikaa. Sitten 1rkl fibrex kuituja,sokeritonta soppaa 1,2dl, 50g rasvatontaraejuustoa, nooin 60g maustamatonta rasvatonta jukurttia, ja pellavansiemeniä 1rkl.Kahvia.

Välipala 1 appelsiini

lounas salaattia ja raejuustoa ja tonnikalaan 100g öljyssä,mutta puristettuna tai kanaa.

Välipala ruusunmarja viili

päivällinen samantyylinen kuin lounas

iltapala raejuustoa yms, jos olen ollut salilla niin proteiini juoma jauheesta jossa ei hiilareita, rasvaa 3g/100.

Olen laskenut kaloreihin kaikki, myös purkat ja kahvit ja kaikki kaalit ja vihannekset, myös ne kurkut ja paprikat jotka leivän päällä. Ja näistä tuli lähes 1700kcal.Olen kyllä laskenut että proteiinia tulisi tarpeeksi, tommoset 1,5g/ tiivis massa.

miten te muut, lasketteko kaloreihin myös kevyet kasvikset?

Entä vkl jos juo kuivaa siideriä pari, vähennättekö ruuasta,jätättekö juomatta vai laskematta?

Itselleni ei ole tarpeen tulla laihaksi, vain saada tuosta vyötäröltä ylimääräistä höttöä pois. Tykkään itse olla enemmän atleettinen kuin riuku. Siksi teenkin kuntosalilla lyhyitä sarjoja kovilla painoilla.Luulenpa että vartaloni olisikin erittäin timmi kun pääsisi kurkistaan tuonne rasvakerroksen alle :) Ikävä vain kun mulla lähtee ensin vain yläkropasta ja reidet ja perse laahaa perässä- eli yläkroppa ehtii luisevaksi ennenkuin reidet on ok.

Itse olen sitä mieltä että jos on paljon ylipainoa, niin on ok ja hyväkin laihduttaa kovalla tahdilla, kyllä sitä vartalon muokkausta ehtii sitten normaalipainoisena miettiä. Sitä minä vaan tässä ihmettelen että miksen jaksa vähemmällä syönnillä...onko mulla joku aineenvaihdunnassa vika tai poikkeavuus, vai kestääkö se aikansa että tottuu..

t 9

Vierailija
39/39 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyit mitä syön kun tuntuu etten jaksa sillä 1700:kaan. No aamuisin yhden ruisleivän,siinä oli muistaakseni 24g hiilareita, painaa 30g ja kcal72. 5g rasvaa ja sitten 2 siivua ohuen ohutta kalkkunalaikettä, tuorekurkkua ja paprikaa. Sitten 1rkl fibrex kuituja,sokeritonta soppaa 1,2dl, 50g rasvatontaraejuustoa, nooin 60g maustamatonta rasvatonta jukurttia, ja pellavansiemeniä 1rkl.Kahvia.

Välipala 1 appelsiini

lounas salaattia ja raejuustoa ja tonnikalaan 100g öljyssä,mutta puristettuna tai kanaa.

Välipala ruusunmarja viili

päivällinen samantyylinen kuin lounas

iltapala raejuustoa yms, jos olen ollut salilla niin proteiini juoma jauheesta jossa ei hiilareita, rasvaa 3g/100.

Olen laskenut kaloreihin kaikki, myös purkat ja kahvit ja kaikki kaalit ja vihannekset, myös ne kurkut ja paprikat jotka leivän päällä. Ja näistä tuli lähes 1700kcal.Olen kyllä laskenut että proteiinia tulisi tarpeeksi, tommoset 1,5g/ tiivis massa.

miten te muut, lasketteko kaloreihin myös kevyet kasvikset?

Entä vkl jos juo kuivaa siideriä pari, vähennättekö ruuasta,jätättekö juomatta vai laskematta?

Itselleni ei ole tarpeen tulla laihaksi, vain saada tuosta vyötäröltä ylimääräistä höttöä pois. Tykkään itse olla enemmän atleettinen kuin riuku. Siksi teenkin kuntosalilla lyhyitä sarjoja kovilla painoilla.Luulenpa että vartaloni olisikin erittäin timmi kun pääsisi kurkistaan tuonne rasvakerroksen alle :) Ikävä vain kun mulla lähtee ensin vain yläkropasta ja reidet ja perse laahaa perässä- eli yläkroppa ehtii luisevaksi ennenkuin reidet on ok.

Itse olen sitä mieltä että jos on paljon ylipainoa, niin on ok ja hyväkin laihduttaa kovalla tahdilla, kyllä sitä vartalon muokkausta ehtii sitten normaalipainoisena miettiä. Sitä minä vaan tässä ihmettelen että miksen jaksa vähemmällä syönnillä...onko mulla joku aineenvaihdunnassa vika tai poikkeavuus, vai kestääkö se aikansa että tottuu..

t 9

Vaikka syön vain 1200kcal. Mutta en syö välipaloja. Vain 4kertaa päivässä. Lasken myös satunnaiset siiderit ja kevyetkin kasvikset merkkaan. Kyllähän sitä saattaa mennä tottumisessa aikaa, jos kovin radikaalisti syöminen muuttuu. Itse pidän aina siitä luontaisesta syömisrytmistä kiinni ja mallista, mutta yritän tehdä kevyempiä valintoja ja korvaan esimerkiksi spagetit kasviksilla, ei ole niin vaikea ollut tottua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän