Oliko Bulevardisurman pariskunta Maitobaarin jäseniä?
Uskonollista taustaa enemmänki, vaimo kuulemma kovin hoikka ja "luonnollisen näköinen", sulkeutunut jne. Otaniemestähän tekniikan opiskelijoiden piiristä tää lahko alunperin lähti...
Ei siis mitään tietoa asiasta, pelkkää pohdintaa taustoista.
Kommentit (22)
Itse vain pari vuotta nuorempana entisenä teekkarina voin kyllä sanoa, ettei siellä Otaniemessä 90-luvulla enää mitään maitobaaria ollut. Lahko on vanhempi.
Olen siis itse tuntenut monia maitobaarilaisia, mm. johtajan ja toisen hänen lähimmistä apulaisistaan. Olin myös paikalla siinä Ristin Killan (teekkarien yhteiskristillinen yhdistys) vaalikokouksessa syksyllä 1987, jossa kokousti äänesti nurin ehdotuksen johtokunnasta, jonka jäsenistä suuri osa olisi ollut nykyisiä maitobaarilaisia. Sen jälkeen nykyiset maitobaarilaiset lähtivät pois Ristin Killasta ja rupesivat kokoontumaan jossain muualla. (Toki monet silloin lähteneistä ovat myöhemmin eronneet Maitobaarista.) Tuossa vaiheessa ei siis vielä ollut olemassa mitään Maitobaaria, vaan kysymys oli vain ryhmästä opiskelijoita, jotka halusivat pitää tiukempaa linjaa kuin muut Ristin Killan jäsenet.
Tuo Maitobaari ei siis ole liikkeen virallinen nimitys, mutta käytän sitä, koska se on yleisesti tunnettu.
Ja minä olen se, joka en pidä todennäköisenä, että Bulevardi-surman perhe liittyisi mitenkään Maitobaariin. Ihan siis Bulevardien asuntojen kalleuden ja perheen lasten ikien perusteella.
mieshän oli DI ja tekniikan tohtori, joten hyvin mahdollisesti on opiskellut Otaniemessä 90-luvun puolivälin paikkeilla. (Siis jos on opiskellut edes pääkaupunkiseudulla, on toki voinut valmistua Tampereelta tai Oulusta, jolloin maitobaaritausta ei tietenkään ole todennäköinen).