Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku av-palstalainen on päässyt feissarimokiin

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ihan hulvatonta! Repesin, eiku sori REPS! Täytyy olla kyllä TOSI tyhmä, kun ei tiedä!

Kaikkein TOSI tyhmintä on kun liittää tyhmyyteen muutaman vierasperäisen akronyymin tietämättömyyden...

Vierailija
22/28 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ymmärrettävää, ettei joku tiedä. Mutta että nuorisokieltä? Itse opin nuo hamalla 90-luvulla. Ja ne keiltä ne opin, ovat nyt jo kaikki viettäneet nelikymppisiään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies oppi KVG:een merkityksen kuukausi sitten, on 31-vuotias.

tv. se jonka yleissivistykseen saa jäädä aukko noiden lyhenteiden kohdalla, ellei sitten lapset opeta kun tulevat siihen ikään että osaavat kirjoittaa (vanhin nyt 7v).

Vierailija
24/28 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...nuoret keksivät niille luovasti selitykset itse, siitähän tuossa oli kysymys?

Tekstari-somekieli on kieli siinä missä mikä muukin kieli tai kommunikaation muoto, kyllä siitä kuuluu olla perillä ainakin suurinpiirtein. Turha vähätellä! Lastesikin kannalta siinä on se etu, ettet ole heidän silmissään ihan niin kalkkis kuin muuten olisit.

mitä haittaa siitä on vaikka lapset pitävätkin vanhempiaan kivikautisina kalkkiksina? Suurin osa nuorista varmasti häpeää vanhempiaan joskus vaikka nämä sujuvasti heittelisivätkin juttujensa lomassa LOLlia ja OMG:ia.

Minun vanhempani olivat tosi tiukkiksia ja erityisesti isän kanssa hävetti kulkea kaupungilla. Olen kuitenkin siitä selvinnyt, eikä ole pahempia traumoja jäänyt. :D

Vierailija
25/28 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moka on siinä että Nuoret keksi lyhenteet päästään ja mamma nieli kaiken.

...nuoret keksivät niille luovasti selitykset itse, siitähän tuossa oli kysymys?

Tekstari-somekieli on kieli siinä missä mikä muukin kieli tai kommunikaation muoto, kyllä siitä kuuluu olla perillä ainakin suurinpiirtein. Turha vähätellä! Lastesikin kannalta siinä on se etu, ettet ole heidän silmissään ihan niin kalkkis kuin muuten olisit.

Niinhän mä kirjoitin, että moka oli nimenomaan se että mammalle meni läpi noi vaihtoehtoiset versiot.

Älä ihmeessä sotke mun tai mun lasten etua tähän keskusteluun, mä en ole vähätellyt mitään. Miten luitkin noin lyhyen kommentin noin väärin?

Vierailija
26/28 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkottaa jjssap, mut evvk.

Vierailija
27/28 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin "Nuoret keksi lyhenteiden selitykset päästään" :D

Niinhän mä kirjoitin, että moka oli nimenomaan se että mammalle meni läpi noi vaihtoehtoiset versiot.

Älä ihmeessä sotke mun tai mun lasten etua tähän keskusteluun, mä en ole vähätellyt mitään. Miten luitkin noin lyhyen kommentin noin väärin?

Vierailija
28/28 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin "Nuoret keksi lyhenteiden selitykset päästään" :D

Juu olikin mun moka, kiireessä oioin polkuja. Mutta tuota juuri siis tarkoitin, olivat keksineet aivan omat selitykset lyhenteille :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän