Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannatan sivusuhteita. Tämä perusasetelma ei vaan toimi useimmille.

Vierailija
18.04.2012 |

Kymmenien elämäntarinoiden ja muun yleisen tilanteiden aistimisen perusteella olen tullut siihen päätelmään että sivusuhde voi olla järkevä ja suositeltava ratkaisu monelle. Riippuen paljon elämäntilanteesta ihmiset ovat suhteissaan niin onnettomia.ja yksin. Aivan järkyttävää seurata kun asiat ovat muuten hyvin mutta ihmiset on yksinäisiä, elottomia ja loukussa.

Uskottomuuteen en kannusta. Kannustan ottamaan vaihtoehdot rohkeesti pöydälle ettei eroaminen ja saman mokan toistaminen olisi se ainoa vaihtoehto. Vaikeasti mustasukkaisille tämä ei käy, mutta jos rakkaus on yhtä ehdoton kuin omani niin puolisoni saa nauttia elämästä täysillä.

Perikristillinen malli ajaa puolet pareista eroon. Ei toimi. Ajatelkaa ja tehkää itse oma malli. Miksi parisuhde pitäs olla vaan loukku. Miks siinä on vaan kysymys siitä että voi määritellä toiselle rajat jotka poistaa mahdollisuuden nauttia jonkun toisenkin seurasta. Mikä ei tarkoita vaan päätöntä panemista, mutta hengailua ja viihtymistä :)

Etenkin pienten lasten äideille pitäisi mielestäni järjestää usein omaa aikaa, parisuhde vapaata. Äidit on ihania.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennessämme naimisiin, hän sai minut omakseen. Hän sai vannoessamme valat tiedon siitä, että seison hänen rinnallaan tuli mitä tuli. Itse en voisi mennä sänkyyn mieheni kanssa jos tietäisin hänen juuri olleen jonkun toisen kanssa. Hyi.

Toisekseen sivusuhteessa on aina mahdollisuus rakastua. Kun viettää toisen kanssa paljon aikaa, nauraa, treffailee, niin vaarana on aina rakastuminen. En usko sellaiseen yhteen ainoaan oikeaan suhteeseen, joka kestää syrjähypyt ja sivusuhteet. Tarkoitan, että voihan suhde kestää jos ei satu tulemaan vastaan ketään sellaista, joka kolahtaa yhtä hyvin kuin kumppani aikanaan. Se vaara on kuitenkin aina olemassa.

Vierailija
2/4 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme omasta vapaasta tahdosta toistemme kanssa. Rakastetaan, kunnioitetaan,luotamme toisiimme. Viihdymme hyvin yhdessä ja perheenä.

Itse en voisi olla suhteessa jossa käydään vieraissa. Enpä usko että kaikille oikea ratkaisu olisi avoinsuhde. Varmaan toimii joillain, ja hyvä niin, pettämistä toisen selän takana en ymmärrä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme omasta vapaasta tahdosta toistemme kanssa. Rakastetaan, kunnioitetaan,luotamme toisiimme. Viihdymme hyvin yhdessä ja perheenä.

Itse en voisi olla suhteessa jossa käydään vieraissa. Enpä usko että kaikille oikea ratkaisu olisi avoinsuhde. Varmaan toimii joillain, ja hyvä niin, pettämistä toisen selän takana en ymmärrä!

Teillä on oman näköisenne suhde. Hyvä. Pointti on vaan se että kaikille ei sama muotti sovi.

Vierailija
4/4 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennessämme naimisiin, hän sai minut omakseen. Hän sai vannoessamme valat tiedon siitä, että seison hänen rinnallaan tuli mitä tuli. Itse en voisi mennä sänkyyn mieheni kanssa jos tietäisin hänen juuri olleen jonkun toisen kanssa. Hyi.

Toisekseen sivusuhteessa on aina mahdollisuus rakastua. Kun viettää toisen kanssa paljon aikaa, nauraa, treffailee, niin vaarana on aina rakastuminen. En usko sellaiseen yhteen ainoaan oikeaan suhteeseen, joka kestää syrjähypyt ja sivusuhteet. Tarkoitan, että voihan suhde kestää jos ei satu tulemaan vastaan ketään sellaista, joka kolahtaa yhtä hyvin kuin kumppani aikanaan. Se vaara on kuitenkin aina olemassa.

Oletko ollut pitkään suhteessa?

Onko siis ainoa oikea ratkaisu vaan vaihtaa puolisoa kun kyllästyttää?

Onko kolahtaminen vaarallista? Miksi pitäisi alkaa rakentaamaan suhdetta heti jos kolahtaa? Vaan kyllästyäkseen taas tulevaisuudessa ja vaihtaa taas?