Saan veronpalautuksia 800e ja mies 2100e, poika 105e
Mahtavaa!
Kommentit (18)
vaikka olin melkein koko viime vuoden kodinhoidostuella. En tajua, mutta ilolla otan vastaan :)
eli tarkistan lokakuussa tilanteen ja maksan lisää tai pienennän prosenssia sen mukaan, että saan verot tasattua. Mieluummin joku 2000 e sijoituksiin vuodeksi kuin säästöön verottajalle.
ettei vain tule maksettavaa juuri siihen joulun tienoille, kun on muutenkin rahanmenoa paljon enemmän. En todellakaan osaa sijoittaa vähiä tulojani niin, että ne tuottaisivat jotakin. Mulle kelpaa ihan hyvin se, että sataseni olivat "valtiolla ilmaisena lainana". ap
että tulee nollat?
Joka vuosi lasketan loppuvuodesta uuden kortin ja notan tarpeen vaatiessa veroprosnettia ja silti tulee aina mätkyjä.
mitään tietoa onko tulossa mätkyjä vai palautuksia. Esitäytetystä puuttui kokonaan ne tiedot. Vasta syksyllä tietää. :/
mutta kun ilmoitamme vähennykset, saadaan varamaan vähän takaisin.
Veroja onkin tullut maksettua, mies 54.000 euroa ja minä 27.000 euroa, luulisi sen jo riittävän....
palautusta tällä hetkellä noin 700 ja matkakulujen ilmoittamisen jälkeen ehkä noin 900 e. Ihan mielelläni teen sen näinpäin :)
1500, mulle 570e.
Mutta kun käyn täyttämässä sen veroilmoituksen oikeasti, tulee mullekin n. tonni lisää palautuksia. JEE!
Ja mun mielestäni on kivaa, että joulun alla tulee kunnolla rahaa, jonka voi sitten laittaa joulun viettoon, lahjoihin ja tänä vuonna ehkä matkaankin. Meille tulee siis ekstrana tuohon päälle vielä pari tonnia, että sillä yhteensä n. 5000 eurolla jo jotain tekeekin.
toi on oiva keino pitää rahaa vähän jemmassa joulua varten. Ne, jotka sijoittavat muualle ja laskevat verot nollalinjalla, ovat yleensä parempituloisia eli sijoittavat muutenkin ja heillä on varaa siihen laskuvirheeseenkin, jos mätkyjen puolelle sattuukin menemään.
Tällaiset tavalliset tallaajat, minullakin vuositulot reilusti alle 30 000, eivät hyödy siitä mitään, että joka kk jää kymppejä tai satku enemmän käteen. Kyllä se kaikki menee niin helposti elämiseen. Joten ilmainen laina valtiolle on ihan hyvä tapa kerätä joululahjarahat.
Teillä täytyy olla vähennyskelpoisia menoja että saa tuollaiset palautukset tuloista.
veroprosenttia useamman yksikön ylöspäin verokorttiin merkitystä niin johan siitä vuodessa kertyy
Teillä täytyy olla vähennyskelpoisia menoja että saa tuollaiset palautukset tuloista.
Täh? Meille tulee 1800+1400 euroa ja ihan tuloista. Vieläpä pienehköistä tuloista.
Mä joudun maksaa 4000€, joka tiedossa. Onhan tuo ilmaista lainaa valtiolta. Toisaalta mieheni saa 2500€ takaisin.
Ei oikeen ehditty paneutua veroilmoituksiin ja muutoksiin. Yleensä on mennty aika nolla-linjalla.