FLEES JA KOLLAGE!
Kommentit (124)
mä en edes tiiä onko "väärin" sanottu, mutta HENGARI..! Mikä hiton hengailija hengari?? Itse sanon henkari.
Kodinhoidontuki ottaa tosi rankasti päästä. Miksei voida tajuta, että tukea ei saa kodinhoidosta vaan lapsen KOTIhoidosta, eikä päiväkotia tarvita.
Suututtaa niin, että keitän ekspressot!
Minä kyllä lähden Thaimaaseen. Kunhan ensin nostan tuon kynän, joka putosi maaseen.
"täytyy runkata tuota kelloa" kun tarkoitti "rukata". Tytärtäni puhutteli aina Teijaksi, vaikkei nimi todellakaan ole Teija.
Minä puolestani sanon:
Antilooppi=antibiootti
Basilisko=bakteeri.
"täytyy runkata tuota kelloa" kun tarkoitti "rukata". Tytärtäni puhutteli aina Teijaksi, vaikkei nimi todellakaan ole Teija. Minä puolestani sanon: Antilooppi=antibiootti Basilisko=bakteeri.
Mieheni edesmennyt setä kutsui minua Reijaksi, vaikka minunkaan kolmikirjaiminen nimeni ei ole sinne päinkään. Olen myös kuullut kellon runkkauksesta.
Lisäksi mieheni koulukaverin lempinimi oli Terska. Nimi oli oikeasti Tero. :D
Me käydään Liidelissä ostoksilla, sieltä saa halpoja broiskun fileitä sekä joskus lapsille teeppareita. Ne golitsitkin on ihan hyvän laatusia. Fliis pusakat on myös joskus tarjouksessa. Ostamme myös lasten jukurtteja, siinä danoniinossa on paljon kalsssssssssssssssssssssssssssiumia.
Puhutaan japaniaa, tehdään kastikkeet reme raakusta ( creme fraiche), haetaan vessapaperi littlestä, tytöillä on leeset tikkettien alla. Kesällä koko perhe laittaa jalkaan rossit ja kaaprit tai lekkarit.
Me käydään Liidelissä ostoksilla, sieltä saa halpoja broiskun fileitä sekä joskus lapsille teeppareita. Ne golitsitkin on ihan hyvän laatusia. Fliis pusakat on myös joskus tarjouksessa. Ostamme myös lasten jukurtteja, siinä danoniinossa on paljon kalsssssssssssssssssssssssssssiumia.
älä unohda yöppäreitä!