Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen puhelimessa viesti "ikävä sua..."

Vierailija
17.04.2012 |

Hei!

Mies tuli eilen reissusta, oli siellä kaverinsa kanssa (hain heidät kentältä). Jostain syystä katsoin hänen puhelimensa ja siellä se oli, viesti naiselta, "ikävä sua".

Otin asian puheeksi (vaikkakin mies oli pienessä humalassa). Mies oli hyvin viaton, ei se ole mitään, ei hän ole siihen vastannut jne. Sanoin hänelle, että näytä, mitä vastasit hänelle tai mitä olit laittanut ennen kun sait tämän viestin.

Ei näyttänyt. En usko, että on livenä tavannut häntä, mutta sen tiedän, että heillä on joskus ollut jotain ennen meitä.

Ehkä kuvaavinta oli se, kun aamulla lähdin töihin, niin leikki nukkuvaa eikä sanonut mitään.

Kertokaa, mitä teen? Laitanko miehen pihalle? En tajua miksi pitää viestitellä, jos EI OLE MITÄÄN. Ja moniko nainen laittaisi "ikävä sua", jos siihen ei olisi mitään syytä, että toinen ei olisi antanut olettaa, että saa ikävöidä.

En tajua nyt mitä tehdä, auttakaa minua...

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä katsoin hänen puhelimensa ja siellä se oli, viesti naiselta,

..se viesti sieltä pompsahti sun silmilles? Onko sulla lähtökohtaisesti tapana ratsata puhelin joka kerta kun olette olleet hetken (esim. työpäivän ajan) erossa?

Vierailija
2/26 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä katsoin hänen puhelimensa ja siellä se oli, viesti naiselta,

..se viesti sieltä pompsahti sun silmilles? Onko sulla lähtökohtaisesti tapana ratsata puhelin joka kerta kun olette olleet hetken (esim. työpäivän ajan) erossa?

en minäkään toisten puhelimia lähtisi tutkimaan. Itse kysymykseen sitten: eiköhän sillä jotain sutinaa ole ollut, voi myös olla että nainen on takertuja ja miehesi vain naureskelee päälle eikä ole kiinnostunut. Älä nyt tollasen perusteella vielä mitään radikaalia tee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä nyt monen vuoden jälkeen laiteta exille viestiä että ikävä on. Ovat todennäköisesti tavanneet lähiaikoina ja tehneet sitten mitä tehneet.

Vierailija
4/26 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ennen katsonut mieheni puhelinta. Nyt vain tuli tunne, että on pakko katsoa, kun oli suihkussa. Se ei ollut oikein, myönnän, mutta se, että mies on myöskään voinut näyttää mitä oli vastannut laittanut naiselle kertoo kyllä jotain.

Vierailija
5/26 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohjaamana oon joskus eksäni narauttanut. Kävelin kaapille jossa oli rakkauskirjeet.. oikeesti, se tunne vaan tuli ja jalat vei sinne.

Vierailija
6/26 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme suunnitelleet yhteisen asunnon ostamista jne.

Ennen kun tapasimme miehellä oli paljon naisia pyörityksessä. Tuli tunne, että on halunnut pitää näitä naisia jostain syystä mukanaan...olemme olleet yhdessä 2 vuotta.

Miksei mies ole voinut luopua näistä naisista? Auttakaa mua ymmärtämään? Tämä nainen joka tekstasi on saanut mieheltäni pakit, koska suhteesta ei tullut mitään. Ja jostain syystä mies on tätä naista roikottanut mukanaan.

Oikeesti, ehkä muutan lapsineni omaan kotiin ilman tätä pleijeriä...

Vierailija
7/26 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

numeron talteen ja tutkit kuka se nainen on.

Vierailija
8/26 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin muuten ikävä-viestejä tulisi. Käsitäthän sä sen itsekin

Vierailija
9/26 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin, jos et miestä rakasta, voit hänet jättääkin. Mutta oikeasti tuo "ikävä sua" ei kerro vielä mitään muuta kuin, että jollakulla on miestäsi ikävä. Joku on varmaan ihastunut mieheesi muttei sekään kerro miehesi tunteista. Ja se, ettei miehesi todellakaan halua näyttää sulle viestejään, eikä osaa asiasta oikein keskustella on ihan normaalia miehen käytöstä. Siis tietysti miehelläsi voi olla suhde mutta ihan hyvin voi olla olematta.

Vierailija
10/26 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisi syytön ja sen halunnut todistaa.

Vierailija
11/26 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka jumankauta sinisilmäisiä ja idiootteja naiset ovat?! Välillä ihan hävettää olla nainen. Fakta on se, että äijä on pannut sitä (miks hitossa se reissailee "kaverinsa" kanssa ilman sua) ja fakta 2, se lässyttää sille akalle samanlaista soopaa mitä sekin siinä viestissään. Totta hitossa se olis muuten näyttänyt avoimesti sulle vaikka koko saaketin puhelimensa, jos sillä ei olis mitään salattavaa ja se haluaisi olla varmasti sun kanssa ja varmistaa, ettei turhia epäilyjä muodostu. Kaikkeen retkuun tekin naiset meette. Äijä pihalle kerran arvostaa sua saman verran ku kynnysmattoa. Kyklä itsekseen on aina parempi kuin parisuhteessa missä ei arvosteta. Sitä paitsi, jos ei vaadi kunnioitusta ja kaunista kohtelua, niin ei sitä kyllä saakaan.

Vierailija
12/26 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itkettää..

(peri naisellista: Mitä mä teen... itkettää)

Vierailija
13/26 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sinisilmäinen, enkä edes idiootti, ja silti olen saanut miehiltä viestejä, kuinka minua ikävöivät. Eikä minulla ole ollut seksi- eikä muutakaan suhdetta heidän kanssa. He ovat vain olleet ihan yksipuolisesti ihastuneita. Se ON mahdollista. En tosin tiedä, voiko tuollaisiin idiootin-huutelijoihin kukaan ihastua.

Vierailija
14/26 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, sehän onkin kummallista, että ei itketä, ei tunnu miltään. Tai no, vituttaa, mutta ei paljoakaan. Jotenkin helpottunut olo. Annan äijän mennä, miksi tommoisessa roikkuisin.

Nyt puhelin piippaa kaikenlaisia lässyn lässyn viestejä, mutta ei tunnu missään. Laittaakohan samalla "ikävä"-naiselleen ;)

ap

Vierailija
15/26 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan elät sen tiedon kanssa. Todennäköisesti mitään muuta et selville saakkaan, jos ei ukko tunnusta.

Vierailija
16/26 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se mies olisi näyttänyt sen puhelimen, jos olisi puhtaat jauhot pussissa.

Nyt tuli viesti, että pari kännistä viestiä, ei muuta :). Ja mitä tapahtuu, kun mies on seuraavan kerran kännissä? Paneeko se jotain, hups, kun olin kännissä?

Vittu mihin paskaan olen aikanaan ihastunut. Anteeksi ruma kielenkäyttöni. Ehkä minusta sitten lopulta tuntuu joltain, tuntuu vihaiselta.

Vierailija
17/26 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytpähän selvisi mikä äijä on miehiään.

Nyt vaan elät sen tiedon kanssa. Todennäköisesti mitään muuta et selville saakkaan, jos ei ukko tunnusta.

Vierailija
18/26 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat naisesta tarkat tiedot muistiin numeropalvelua apuna käyttäen ja heität miehen pihalle! Naiselle tiukka yhteydenotto jossa isket faktat tiskiin. Tämä on ainoa vaihtoehto.

Vierailija
19/26 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei rakasta, pitää todella tehdä asian eteen töitä, että paranisi. Muuten ei kannata jatkaa.

Vierailija
20/26 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä oletkin nainen. Mutta luuletko tossa tilanteessa, jossa mies on reissussa "kaverin" kanssa ilman muijaa ja mukuloita ja jnka jälkeen vieras akka sitä ikävöi, luuletko ihan aikuisten oikeesti kyseessä olevan pelkkä kaverillinen ikävä. Hei dream on! Nyt ihan oikeesti tosissaan hävettää sun puolesta. Tähän idiootin huutajaan on niin moni varattu mies ihastunut, että tiedän todellakin miten tota peliä pelataan ja kotona olevaa muijaa kusetetaan kuus nolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi