Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen puhelimessa viesti "ikävä sua..."

Vierailija
17.04.2012 |

Hei!

Mies tuli eilen reissusta, oli siellä kaverinsa kanssa (hain heidät kentältä). Jostain syystä katsoin hänen puhelimensa ja siellä se oli, viesti naiselta, "ikävä sua".

Otin asian puheeksi (vaikkakin mies oli pienessä humalassa). Mies oli hyvin viaton, ei se ole mitään, ei hän ole siihen vastannut jne. Sanoin hänelle, että näytä, mitä vastasit hänelle tai mitä olit laittanut ennen kun sait tämän viestin.

Ei näyttänyt. En usko, että on livenä tavannut häntä, mutta sen tiedän, että heillä on joskus ollut jotain ennen meitä.

Ehkä kuvaavinta oli se, kun aamulla lähdin töihin, niin leikki nukkuvaa eikä sanonut mitään.

Kertokaa, mitä teen? Laitanko miehen pihalle? En tajua miksi pitää viestitellä, jos EI OLE MITÄÄN. Ja moniko nainen laittaisi "ikävä sua", jos siihen ei olisi mitään syytä, että toinen ei olisi antanut olettaa, että saa ikävöidä.

En tajua nyt mitä tehdä, auttakaa minua...

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tilanne on tämä.Eräs mies on muhun ollu rakastunut jo vuosia, itse elän jonkinlaisessa kulissiavioliitossa.Mies kertoo minusta jokaiselle naiselle johon ihastuu ja alkaa seurustella.Mua roikotetaan siis aina mukana. Nyt toivoisin että välimme menisivät niin rikki, ettei mua enää mainittais.Kaikki on kipeitä, kenenkään elämästä ei tule mitään...olisko sun miehellä joku joka jätti reiän sydämeen, mutta yhteiselo ei voi onnistua??

Vierailija
22/26 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi joi....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla ihan 10 nainen, omasta mielestä

Vierailija
24/26 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas vanha ketju,kuka kumma näitä nostaa..

Vierailija
25/26 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tilanne on tämä.Eräs mies on muhun ollu rakastunut jo vuosia, itse elän jonkinlaisessa kulissiavioliitossa.Mies kertoo minusta jokaiselle naiselle johon ihastuu ja alkaa seurustella.Mua roikotetaan siis aina mukana. Nyt toivoisin että välimme menisivät niin rikki, ettei mua enää mainittais.Kaikki on kipeitä, kenenkään elämästä ei tule mitään...olisko sun miehellä joku joka jätti reiän sydämeen, mutta yhteiselo ei voi onnistua??

Miten tyhmä pitää naisen olla, että ottaa miehen joka selittää toisesta naisesta ummet ja lammet?

Vierailija
26/26 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla ihan 10 nainen, omasta mielestä

5 vuotta vanha ketju ja vastaat???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi