Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puistattavan huono laulaja/bändi?

Vierailija
10.12.2013 |

Kerros joku laulaja/bändi, joka on mielestäsi puistattavan huono. Voi olla lopettanut tai aktiivinen. 

Omasta mielestä Ultra Bra oli todella kauheaa. Mieleen tuli aina piiat ja rengit laulamassa jossain navetassa (tämä mielikuva tuli etenkin laulussa "Sinä lähdit pois"

Kommentit (438)

Vierailija
161/438 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olli Lindholm, sit tää Kuurankukka-tyyppi Joel Hallikainen, moni nuorista naislaulavikisijöistä (lisattu yllä aika kattavasti), Jenni Vartiainen, voi kamala sitä huokailua. Meinaskohan se, että kehittyminen on sitä, että myy hyvin, sen jälkeen voi sulkea korvansa ja kuvitella, että osaa jo hyvin. 

Vierailija
162/438 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loiri. En pysty kuunteleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/438 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 10:34"]

Olli Lindholm, sit tää Kuurankukka-tyyppi Joel Hallikainen, moni nuorista naislaulavikisijöistä (lisattu yllä aika kattavasti), Jenni Vartiainen, voi kamala sitä huokailua. Meinaskohan se, että kehittyminen on sitä, että myy hyvin, sen jälkeen voi sulkea korvansa ja kuvitella, että osaa jo hyvin. 

[/quote]

Joo Vartiainen. Ne hengitysäänet, en kuule enää kuin ne.

Vierailija
164/438 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 15:05"]

Onko teillä kaikilla absoluuttinen sävelkorva, kun pystytte arvostelemaan noita laulajia? Vai millä perusteella he ovat mielestänne huonoja. Pankaas ihan huviksenne määritellen, mitä tarkkaan ottaen tarkoitatte sanalla 'huono'?

Koska itse olen huono laulaja, katson, ettei minulla ole oikeutta ruveta arvostelemaan ammatikseen musiikkia tekeviä. En pidä kaikkien tyylistä tai julkisuuspersoonasta, mutta eivät nämä tekijät vaikuta heidän laulu- tai soittotaitoonsa. Tiedän, että ette pidä mielipiteestäni, mutta minulla on kuitenkin oikeus siihen samalla tavalla kuin teilläkin omaanne.

[/quote]

Mä olen aika käsi noissa kuvataidehommissa, mutta mulla on todellakin oikeus ajatella, että joku muukin on huono. Ei mun tarvi sitä sille päin naamaa sanoa, mutta tällaisella palstalla asiasta voi keskustella täysin vapaasti.

Vierailija
165/438 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yölintu. Ai vittu että voi olla kamalaa musikkia. Siitä tulee niin hirvee fiilis ettei tiedä minne pitäisi juosta. 

Vierailija
166/438 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl se Tähkäpää on aika kammotus...

Vierailija
167/438 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 00:56"]

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 14:10"]

Suunnilleen kaikki. Esimerkiksi nuotin vierestä hymisevä Samuli Edelmann on aivan hirveä.

[/quote]

Alapeukkujen määrästä huomaa mammojen keskimääräisen sävelkorvan. Alapeukuttajat ovat just niitä karaokelähiöämmiä, jotka ihan oikeasti edelleen kotona läskillä perseellään leviten unelmoivat, että joku kaunis päivä "tähtienmetsästäjä soittaa ovikelloa ja tarjoaa miljoonasopimusta, kun kuuli ihan ikkunan ulkopuolelta miten loistavasti mamma kimitti nuotin vierestä jotain vitun Rihannaa tai muuta ala-arvoista diskopoppaskaa"

[/quote]

Siinä vaiheessa, kun nuo ylä- ja alapeukut alkavat tuntua noin tärkeiltä, kannattaa ihan pistää se kone kiinni ja mennä vaikka ulos haukkaamaan happea.

Vierailija
168/438 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 10:45"]

[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 00:56"]

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 14:10"]

Suunnilleen kaikki. Esimerkiksi nuotin vierestä hymisevä Samuli Edelmann on aivan hirveä.

[/quote]

Alapeukkujen määrästä huomaa mammojen keskimääräisen sävelkorvan. Alapeukuttajat ovat just niitä karaokelähiöämmiä, jotka ihan oikeasti edelleen kotona läskillä perseellään leviten unelmoivat, että joku kaunis päivä "tähtienmetsästäjä soittaa ovikelloa ja tarjoaa miljoonasopimusta, kun kuuli ihan ikkunan ulkopuolelta miten loistavasti mamma kimitti nuotin vierestä jotain vitun Rihannaa tai muuta ala-arvoista diskopoppaskaa"

[/quote]

Siinä vaiheessa, kun nuo ylä- ja alapeukut alkavat tuntua noin tärkeiltä, kannattaa ihan pistää se kone kiinni ja mennä vaikka ulos haukkaamaan happea.

[/quote]

Ymmärräthän ettei se teknisesti oikein laulaminen tai edes sävellajissa pysyminen takaa mitään. 

Vierailija
169/438 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michael Monroe

Vierailija
170/438 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 09:41"]

Timo Rautiainen. Biisit on ihan uskomattoman tylsiä, melodian sävelvaihtelut mahtuu kvintin sisään ja mitään ylläreitä ei biiseissä tule, ikinä. Karmeista karmein esimerkki tästä jankkaavasta neljän sävelen sävellystyöstä on Rautiaisen Rajaton rakkaus.

[/quote]

Joo! Oon miettinyt miten ne jaksaa tehdä keikkarundeja. Luulis et ne kolme sointua ja neljä säveltä alkais tökkiä aika pahasti parin illan jälkeen.

Vierailija
171/438 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madonna.

Vaikka sanoisitte mitä, niin se ei osaa laulaa. Olkoon millainen ikoni hyvänsä

Vierailija
172/438 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chisu, ääni. kappaleet ja niiden sanoitus, hyi olkoon. Ihan karseaa, kanava vaihtuu välittömästi.

Vierailija
173/438 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 20:23"]

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 20:08"]

Jättäkää mainitsematta cheek, jos ette osaa edes perustella!

[/quote]Ok. Jätkä on kerrassaan kammottava niin ulkomusiikillisesti kuin "taiteensa" puolesta. Aiempi räpäytys jo ärsytti mut tää nykyinen tapa yhdistää siihen epävireistä "laulua" on jotain aivan hirveää. Potenssiin sietämättömän asiasta tekee se joka paikassa verkkokalvoille tunkeva laatikkomainen pää jolla aina sama idiootin ilme. Oksettava tyyppi.

[/quote]

:D :D :D   AIVAN!

Vierailija
174/438 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mumiseva Ville Valo saa mun karvat pystyyn.

Nightwishin tankeroenglanniksi laulettu rock ooppera on aika koomista, en tosin ole kuullut Tarja Turusen poistuttua joten en tiedä onko se parantunut.

Ultrabra on hirmu rasittavaa

Vierailija
175/438 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Indica ja laulajansa Jonsu. Ei vaan voi sietää sitä jollain tapaa smurffimaista ääntä. Eikä tollanen menninkäismeininkikään oikein uppoa.

Mamba. Aiheuttaa erittäin vakavaa fyysistä pahoinvointia.

Osa Tarja Turusen esittämistä biiseistä, varsinkin uudempi tuotanto. Vuosi vuodelta kalseammaksi muuttuva laulutyyli sekä ajoittain kammottavan huono englannin lausuminen.

Cheek. Räkäinen kurkkuääni, tulee aina jokin koira mieleen.

Pakkohan tähän on myös sanoa Jouni Hynynen, vaikka Kotiteollisuus suosikkibändeihin lukeutuukin. Levyillä kyllä kuulostaa hyvältä, mutta live-esiintymistä humalajoikaaminen ei aina mee _ihan_ nuotilleen ja sanatkaan osu kohdilleen :D Tosin tässä tilanteessa pelastaa aika paljon se, että tuskin pitää itsekään itseään kovin kummoisena laulajana.

Johanna Kurkela ärsyttää myös välillä, koska lausuminen ja laulaminen on joissakin biiseissä tosi lässyttävää... sössöttävää ja lapsenomaista. Kaunis ääni sinällään, mutta laulutyyli ei mun mieleen ollenkaan. Harmi :(

Suomalaisita bändeistä Apulanta ja HIM on jostain syystä aina herättänyt inhoa, en osaa edes selittää tarkemmin, vaikka jotain noiden tyylistä saatan noin muutoin kuunnella.

Vierailija
176/438 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni, Maija Vilkkumaa, Maarit Hurmerinta, Sini Sabotage, Mariska..

Noiden naisartistien ääni ei soi lainkaan kivasti. Tosin Sini räppää, samoin Mariska. Ei Suomessa ole yhtään hyvä naisräppäriä..

Miehistä ärsyttäviä Stig, Mikael Gabriel, uusi Elonkerjuu, PistePiste, Olli Herman jne.

Ei vain toimi!

Vierailija
177/438 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän viikate ole bändi? Sehän on heinänleikkuu työkalu!

Vierailija
178/438 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selena Gomez joka kuulostaa livenä aivan uskomattoman paskalta. Sen ääni on todella kamala livenä, mutta nykyään käytetään ihan helevetisti autotunea niin sen ääni on paljon parempi niissä

ja Anna Abreu on kamala myös

Vierailija
179/438 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taasen en tykkää yhtään Anna Puusta, inhosin häntä jo Idolsin aikana! Myöskään Taylor Swift ärsyttää suunnattomasti

Vierailija
180/438 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smiths ja etenkin Morrissey

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän