Paljon ihanampi olla kotona kun mies on poissa
Se on niin pikkumainen joka asiasta valittaja, että mulla on ainakin paljon parempi olo kun mies on poissa. Olen rennompi, iloisempi ja kärsivällisempi lastenkin kanssa. Mies komentelee muita, kivahtaa jos joku tiputtaa vaikka mukin lattialle tai kolauttaa kaapin oven liian kovaa kiinni, saattaa kirota ja äksytä lapsille aivan liian herkästi. Onpa kurja huomata, miten paljon kivempaa on ilman miestä, vaikka sinänsä mulla paljon enemmän yksin huolehdittavaa... :/ Ja se sentäs vaan parin päivän työreissulla.
Kommentit (9)
Mies on jatkuvasti pahalla tuulella ja äksyilee mulle ja lapsille. Jos ei urputa jostain niin olemuksesta huomaa kyllä että on pinna kireällä ja tilanne on koko ajan räjähdysaltis. Kyllähän sen lapsetkin vaistoaa.
Mies ei ymmärrä ongelmaa, omasta mielestään on vaan pahalla tuulella kun on nälkäinen, lapset ei tottele, kotona on sotkuista ym. Jatkuvasti joku syy.
Oon miettinyt eroakin tämän takia. Onko kellään vinkkejä miten tilannetta voisi parantaa?
niin on paljon kivempaa saitilla ja suoralla kanavalla
On niin rento ilmapiiri ja jotenkin rauhallista, aina kun mies poissa. Olen tosi iloinen miehen matkatyöstä!
Olen itse myös aikaansaavempi kun olen yksin, äkkiä hommat pois alta, niin voi löhötä! :)
Ja me naisetko muka nalkuttajia...? Ei pidä paikkaansa.
Yh.t, kadehdin teitä! ;)
viikonlopun sita sitten jaksaa katella pari paivaa.
olen juuri voittanut onnenarvonnan! kalliosta kajahtaa!
Kolmonen, juuri tismalleen kuin mun näppikseltä! Mies ei itse tajua asiaa, aina on joku syy kirota tai äksytä "no ku väsytti, no ku ei jaksa tota mekastusta, no kun sä sähläät ihan turhaan". Aina joku syy, millä oikeuttaa äkäilynsä. Tai sanoo välinpitämättömästi että "enhän mä nyt AINA ole pahantuulinen" tai että onhan maailmassa varmaan pahempiakin asioita kun kiroileva ja äkäinen isä. Vähättelee, ei ole kiinnostunut.. Mutta entäs lapset? Ei todellakaan vähäinen asia heille :( Ei ole ideoita miten parantaa asiaaa, olen ainakin tosi tiukkana miehelle. Sanon, että mun raja menee siinä että toisille puhutaan asiallisesti, saa valita joko perhe-elämän tai törkeän kielenkäytön.
Mies on joka toinen viikko iltavuorossa ja silloin (siis nyt) nautin todella olostani!
Sä jonka mies iltavuorossa, mitä mies aamupäivisin touhuaa? Osallistuuko täysillä lasten- ja kodinhoitoon? Meillä sille aina niin vaikeaa, on äreä ja väsynyt...
Lapsetkin sanoo aina, että mä olen paljon rennompi silloin ja meillä on kivempaa.