Onko muita, jotka eivät ymmärrä pienten lasten bikinejä?
Mielestäni on äärettömän typerän näköistä, että pienillä lapsilla, jopa taaperoilla, on narubikinit yllään. Ja myös epäkäytännöllistä. Ei ne laput pysy siinä tiimellyksessä oikealla paikallaan.
Kommentit (58)
stringejä lapsille? meidän 3v tyttö tahtoisi stringit kans, kun äiti ja isä käyttävät niitä.
Pitääkö ommella itse kun ei ole kaupoissa näkynyt?
Mutta onko järkevää, että lapsen sekauaalisia viettejä kehitetään pukeutumisen kautta ennenkuin ne ovat biologisesti alkaneet? Ja että tehdään lapsista ulkonäkö riippuvaisia? Terve itse tunto on minusta tärkempää. Ei naru bikineitä lapsille!! Toppi ja alaosa mieluummin:)
kävin taaperon kanssa ensimmäistä kertaa uimahallissa. Kokovartalo uimapuku oli ihan helppo pukea märkänäkin lapsen ylle ja ottaa pois potalle menoa varten.
Istuttiin siinä sitten saunassa, kun suihkutilaan tuli äiti tyttärensä kanssa ja alkoivat pukea niitä narubikineitään ylle. Viitisen minuuttia siinä meni, kun ei tahtonut millään onnistua äidiltä narujen oikeanlainen sitominen sitä siinä oikein ääneen taivasteltiin ja sitten piti vielä omat narubikinit kiristellä sopivaksi, ennenkuin pääsivät hallin puolelle.
Tulin vahvemmin siihen tulokseen, että en todellakaan ymmärrä narubikinejä uimahallissa, en lapsella, enkä aikuisella.
Ap
Itsekin olen 2-3-vuotiailla käyttänyt sellaisia. Paljon kätevämpiä kuin uimapuku. Ja taaperon ylävartalo ei todellakaan ole tytöillä sen kummmempi kuin pojilla. Mikä tarkoitus niillä bikiniyläosilla voi olla tuossa iässä muu kuin huomion herättäminen?
on sairasta väittää sairaaksi sellaista ihmistä, joka näkee "jotain seksuaalista" vaatteessa, joka alunperin on luotu herättämään seksuaalisia mielikuvia... Jos minulla olisi tyttöjä, en todellakaan pukisi miksikään pikkuhutsuksi, mieluummin kauniisiin, tyttömäisiin vaatteisiin. On olemassa pedofiileja, eikä sitä päälle päin näe, kuka on mitäkin, enkä ottaisi riskiä, että joku pervo kuolaisi lapseni perään (vaikka kai ne voi kuolata, oli päällä mitä vaan). Suuri osa normaaleista varmaankin kokee myötähäpeää, jos näkee narubikinilapsen.
Ihan yhtä hölmöä jos joku pukisi taaperolle rintsikat.
mutta on paljon asioita, mitä en ymmärrä. pienten lasten bikinit ei ole yksi niistä.
on sairasta väittää sairaaksi sellaista ihmistä, joka näkee "jotain seksuaalista" vaatteessa, joka alunperin on luotu herättämään seksuaalisia mielikuvia... Jos minulla olisi tyttöjä, en todellakaan pukisi miksikään pikkuhutsuksi, mieluummin kauniisiin, tyttömäisiin vaatteisiin. On olemassa pedofiileja, eikä sitä päälle päin näe, kuka on mitäkin, enkä ottaisi riskiä, että joku pervo kuolaisi lapseni perään (vaikka kai ne voi kuolata, oli päällä mitä vaan). Suuri osa normaaleista varmaankin kokee myötähäpeää, jos näkee narubikinilapsen.
mutta kyllä on aikuinen sairas jos ajattelee pienen tytön esittelevän itseään niissä. Yök sille aikuiselle!
mutta kyllä on aikuinen sairas jos ajattelee pienen tytön esittelevän itseään niissä. Yök sille aikuiselle!
Se joka löytää, laittakoon linkin. En usko, ennenkuin itse näen.
Mun mielestä toppibikinit on tosi kätevät:
helppo pukea
helppo riisua
helppo käydä pissalla
Periaatteessa mulla ei ole mitään lasten bikineitä vastaan, ihan sama mulle millaisessa asustuksessa kukakin biitsillä pomppii. Omalle 3 vuotiaalleni ostin ihan perinteisen kokopuvun, söpön ja tyttömäisen. Olkoon sitten epäkäytännöllinen tai ei, niin en halua pienen lapseni näyttävän miniaikuiselta. Ja kyllä, tiedän että kaksiosaisia uokkareita on monenlaisia, sellaisiakin jotka kelpuuttaisin omalleni. Bikineiksi minä miellän sellaiset härpäkkeet, joista väistämättä tulee aikuisten versiot mieleen, en niinkään sellaisia toppimallisia, joissa helma tulee lähelle napaa.
voisivat herättää paheksuntaa! En näe niissä yhtään mitään seksuaalista.
MUTTA, myönnän että minua häiritsee suunnattomasti täysin ilkosillaan juoksevat pienet pojat, jotka räpeltävät julkisesti pippeliään.
Pahimmillaan olen törmännyt tällaiseen tilanteeseen yksissä grillijuhlissa: Vieraat istuivat ruokapöydässä ja isäntäväen n. 5-6 v. poika kiskoi ja venytteli pippeliään siinä ruokapöydän vieressä, eivätkä vanhemmat puuttuneet millään tavalla. En halunnut edes katso tarkemmin, mutta minusta se jopa seisoi...:(
Jos minulla olisi poika, niin pukisin hänelle vastaavassa tilanteessa vaikka toppahousut jalkaan..!
voisivat herättää paheksuntaa! En näe niissä yhtään mitään seksuaalista.
MUTTA, myönnän että minua häiritsee suunnattomasti täysin ilkosillaan juoksevat pienet pojat, jotka räpeltävät julkisesti pippeliään.
Pahimmillaan olen törmännyt tällaiseen tilanteeseen yksissä grillijuhlissa: Vieraat istuivat ruokapöydässä ja isäntäväen n. 5-6 v. poika kiskoi ja venytteli pippeliään siinä ruokapöydän vieressä, eivätkä vanhemmat puuttuneet millään tavalla. En halunnut edes katso tarkemmin, mutta minusta se jopa seisoi...:(
Jos minulla olisi poika, niin pukisin hänelle vastaavassa tilanteessa vaikka toppahousut jalkaan..!
Mä ymmärrän tuollaisen käytöksen kyllä pienillä lapsilla, mut jos lapsi jo lähentelee kouluikää, niin vanhempien kyllä mielestäni pitäis puuttua asiaan tuollaisessa tilanteessa. Itsellekin tulis vaivaantunu olo.
jos pienille tytöille laitetaan aikuisten malliset nirunaru-bikinit, niin silloin menee mun mielestä pahasti pieleen.
etenkin ne kolmiomalliset :/
kohdalla päällä. Ainakin meidän tytöllä. Itseäni vähän jännitti ostaessa nimenomaan se, ettei ne liput pysy tissien kohdalla, mutta pysyy ne kovemmassakin menossa.
Meillä lapsena oli aina koko uikkari. Pissalla kun käytiin, ei uikkaria riisuttu, vaan vedettiin toisen pakaran päälle. Ihan kätevästi kävi, kun ei ollut liian pieni.
Nimin. Onneksi on vaan poikia lapsina...
lasten bikinejä. Toppi, joka peittää mahdollisimman paljon on jo paljon järkevämpi.
Itse aion käyttää lapsellani vain uv-suojattua peittävää uimahaalaria pikkulapsiajan, eikä varmasti mennä juurikaan ulos klo 11-15 välillä. Appiukollani todettiin juuri ihosyöpä...
minulle on yksi ja sama, onko tytölläni bikinit vai uimapuku, kunhan ei juokse aivan alasti julkisilla paikoilla.
ompa joillakin hidas kehitys. Meillä laitettiin tyttö potalle 5kk vanhana, heti kun istua osas. Sen jälkeen on kakat ja pisut tullu aina pottaan... paitti yöllä pisut vaippaan nukkuessa poikkeuksena