Syödäänkö teidän perheessä hernekeittoa?
Kommentit (39)
Menee vaikka purkista kylmänä, mikä todistaa että on hyvää.
ikinä, mä oon allerginen, mies+lapset ei tykkää
Mä teen kanssa itse. On helppo, halpa ja tÄyttävä ruoka. Sitä voi pakastaa muuten hyvin.
...helppoa ja halpaa. meillä ei mene edes sähköä kun keitellään iso kattilallinen samalla kun puuhella lämpiää.
vähän se vaatti ennakointia: edellisenä päivänä herneet likoon, seuraava ilta pysyttävä kotona hämmntämässä ja kolmantena (&neljäntenä) vasta syödään, loput pakkaseen.
lihana talouskyljyksiä, kassleria tai muuta rasvaista possua...nami.
jolla tulee aivan sairaan hyvää keittoa joka maistuu lapsillekin!
on yksi lapsen lempiruoista. Teen aina itse, saa juuri sellaista kuin haluaa.
jos pitäisin siitä, saatettaisiin tehdä itse ilman lihaa, sinänsä se on ite tehtynä musta ihan terveellistä ruokaa. purkista ällöö!
parempaa kuin vihreistä. Makuasia tietysti.
Pääsääntösesti teen ite, mutta purkistakin toisinaan. Just tänään ostin herneet, huomenna sitten syödään, herneet on likoamassa.
en ole koskaan voinut sietää hernaria, en edes lapsena. Ja kyllä, olen maistanut myös sellaisia keittoja jotka on tehnyt joku jota muut ovat kehuneet erinomaiseksi hernarintekijäksi ja keittoja ihaniksi.
Mies ja lapsi saavat hernaria koulussa ja töissä, joten en pode huonoa omaatuntoa :) Enkä myöskään kiellä ketään tekemästä/syömästä kotona hernaria, mutta eipä kukaan ole ollut innokas.
nopeeta, helppoa ja hyvää (eli purkista).
Mies kyllä syö periaatteessa, mutta toden totta, en ole varmaan kertaakaan nähnyt sen ostavan itselleen ruoaksi / syöneen muuta kuin mun purkin jämät jos mulla on seur. päiväksi jo muuta suunniteltuna ruoaksi.
mutta vain itsetehty ja hyvää onkin, nam
Hirveä ruoka. En tee koskaan, mies lämmittää valmista hernekeittoa, jos haluaa. Vaihtakaa tomaattikeittoon.On ihana talvipäivän ruoka tai minestronekeittoon. Netti on täynnä ohjeita.
Lapset ei tykkää ja ei nyt omaakaan herkkuruokaa ole, joten ei sitä sen useammin viitsi laittaa. Mies tykkää.