Jos ravitsemusterppa suosittaa pussikeittokuuria eikä ole rahaa, maksaako sossu?
Jos pussikeittolaihdutus on osa hoitosuunnitelmaa ja päätavoite on paikka lihavuusleikkausjonossa?
Lihavuusleikkauksella ehkäistäisiin monien sairauksien puhkeamista ja niiden hoitokulut,jotka kaatuvat sossun maksettaviksi joka tapauksessa.
Kommentit (25)
saa ihan sillä samalla rahalla joka menisi muuten tavalliseen ruokaan.
Ei tarvitsisi itsesi maksaa herkuista, eikä tarvitsisi minun maksaa pussikeitoistasi.
Ei tarvitsisi itsesi maksaa herkuista, eikä tarvitsisi minun maksaa pussikeitoistasi.
veronmaksajien sulle läskille ahmatille kustantaa! EI ole todellista.
Mene töihin ja syö vähemmän saamarin vätys!
voi maksattaa diabeteksensä ja verenpainetautinsa hoidon.
Ja pussikeittoihin menee aivan vitusti rahaa, ei mulla mene normiruokaan kuin pari euroa päivässä, eihän sillä saa edes yhtä pussillista niitä helvetin pahan makuisin laihiskeittoja.
ehkä jotain 12 000 ekee vai maksaa elintasosairauksieni hoito vielä ainakin 10 vuotta tai parhaassa tapauksessa elän vielä 30 vuotta ja kansa maksaa.
tarjouksessa ne pussit maksaa 19€/viikon satsi. Veikkaan, että sama menee sulta muutenkin ruokaan.
Kun siihen lisäksi ostan sitten joka päivälle oman suklaalevyn ja sipsipussin kun on niin vitun nälkä, niin hintaahan pussikuurille tulee.
Kun ei ole tarkoituskaan onnistua pussidieetillä, koska jos onnistun, tulkitsevat asian niin että pystyn laihduttamaan ilman lihavuusleikkaustakin.
ennen kuin laihdutat tietyn verran.
leikkaukseen muutenkaan, mutta voihan tässä pikkukesälaihiskuurin ottaa, vedän sit heinä-elokuussa olutta kaksin käsin että saan menetetyt nesteet ja kilot takaisin.
Säästää jos mahtuu viime kesän vaatteisiin.
ihan raivona, niin nälkäisenä ja paskalitku-laihkarilla mä oon sitten aivan helvetillisen herkkä raivostumaan ja hermo voipi olla pikkuisen kireellä, kun se on sitä jo nyt.
Että en vastaa laihiksen seuraksista jos menee hermo.
Mitä täällä on ilmi tullut niin Psykis on kyllä päästään niin kipeä ettei sille pitäisi mitään laihdutusleikkauksia myöntää, tuskin muutenkaan vuosikymmeniä tolla päällä enää elää.
Ja etkö sä ihan vasta kehunut kuinka saat reilusti yli tonnin kuussa lunssimisestas? Kyllä sillä yhden valaan elättää, vaikka niillä pussikeitoillakin.
paskaan, jota ei edes saa kurkustaan alas. Kun pussikuuria en tule toteuttamaan kuin sen aikaa, että maistelen ne paskasoossien eri maut läpi.
Ja ihan vittuillessanikaan en aio itseltäni henkeä ottaa, elän vittumaisuuttani niin kauan mitä kroppa jaksaa.
Joo, saan asumistukena ja kuntoutustukena yhteensä 1250€ eikä tartte tehdä vastineeksi itse mitään.
Minä en saanut sossusta rahaa edes raskauden vaatimiin rautatabletteihin, kalsiumiin yms. vaikka noitakin oli neuvolassa kehotettu ottamaan. Varsinkin rauta oli suorastaan välttämätön.Pahoinvoinnin takia en oikein pystynyt syömään ja hemoglobiini oli alle 100.
ettei ole varaa vitamiineihin niin miten sitä pärjää lapsen kanssa?
Minä en saanut sossusta rahaa edes raskauden vaatimiin rautatabletteihin, kalsiumiin yms. vaikka noitakin oli neuvolassa kehotettu ottamaan. Varsinkin rauta oli suorastaan välttämätön.Pahoinvoinnin takia en oikein pystynyt syömään ja hemoglobiini oli alle 100.
niitä pussilitkuja kokeilla jos saan niistä reseptin. Sossu maksaa eikä omat eläkerahat kulu jos on paljon toimeentulotukeen hyväksyttäviä menoja.
Ja elareita laskettaessa tottakai vetoan reseptillä oleviin terveydenhoitomenoihin.
Siis mitä tarkoitat?
Saatko lääkäriltä tai ravitsemusterapeutilta jotain dokumenttia jonka veisit sinne sossuun?
Kysy vielä seurakunnan diakonilta, nekin antaa silloin tällöin avustusta.