Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

V***U mika katilo!!!!! Synnytin siis kolme viikkoa sitten. Oltiin miehen kanssa paatetty jo paljon aikaisemmin, etta jos meille tulee tytto, sille laitetaan sellaset korvikset

Vierailija
19.11.2005 |

joissa on samanlaiset kuviot kuin mun ja mieheni tatuoinneissa plus lisäksi mulla korvikset. Ajateltiin että vauvalle olis turvallisinta ja hygieenisintä laittaa korvikset jo synnärillä koska kultakaupoissa ja lävistysliikkeissä ei voi olla varma bakteereista ym. Ehdotettiin sit salissa kätilölle, että se pistäis reiät vauvan korviin. Ei olisi tarvinnut laittaa sitten edes sitä vaarallista metalliketjua kaulaan tytsylle osastolle. Kätilö nauro meille!!! Vaikka se oli just tikannu tikkejä mulle ehkä hitusen arempaan paikkaan kuin korvanlehti.... En ikinä synnytä enää siinä laitoksessa. Sen verran loukkaantunut olin ja olen yhä.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli just edellisellä viikolla tullu koulutuksesta missä oli aiheena " tatuointeja vastasyntyneelle" ....

Vierailija
2/49 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverin vauvalle laittoi LÄÄKÄRI korvikset. Tottakai kun se oli tyttö, eihän niitä muuten erota pojista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 kk ikäiselle korvakorut. Esim. Välimerenmaissa ihan yleistä. Pysyivät tosin 4 vuotta, ja sitten tulehtuivat jossain pihaleikeissä....Laitettiin ampumalla liikkeessä, kuten muidenkin korvikset.

Vierailija
4/49 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti meidän tyttövauvalle ei tuu napaan mitään tollasta ällötönkköä, eikä sitten voiskaan ottaa sitä läväriä!

Vierailija
5/49 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

aaleanpunaiset sydämet.... DAMN!!!!

Vierailija
6/49 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrität varmaan voittaa sitä eilistä kilpailua, että tulis mahdollisimman pitkä ketju. Onko sulla pää ihan tyhjä ??

Vierailija
7/49 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis otatteko te kaiken tosissanne?! Kyllä ihmisellä täytyy kumista siellä pääkopassa aika tyhjää, että noin voi olla...tai sitten nää kaikki todestaottajat on vitsejä myös, mitä mä en osaa ymmärtää, toivottavasti näin!

Vierailija
8/49 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, miten tämä palsta on riemastuttanut minua tänään! Legendaariset jutut aamulla ja nyt tämä. Vauvalävistykset on vaan tuhran erikoinen legendaksi , mutta hyvä yritys kuitenkin.

Onkohan kätilöjen koulutuksessa kiinnitetty huomiota tähän lävistysjutskaan. Asiakkaan toiveiden mukaan, tietty.

Vierailija
9/49 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanlainen ko mulla ja mun boyfrendillä:)

Vierailija
10/49 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne voi sitten oikeesti mennä kysymään kätilöltä noita lävistyksiä... Vaikka mitäpä se haittais. Saisivatpa kätilötkin kahvitunnille jotain hauskaa kerrottavaa ja makeat naurut urpojen mammojen kustannuksella. Kaikkee tekin (jotkut) uskotte!

Täällä voi näköjään mitä vaan juttua vääntää ja jotkut ottaa tosissaan!

Vierailija
11/49 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista up.....

Vierailija
12/49 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kaikkee tekin (jotkut) uskotte!

Täällä voi näköjään mitä vaan juttua vääntää ja jotkut ottaa tosissaan!

Vierailija
13/49 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah haaaaa!

Vierailija
14/49 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kanssa pippeli- ja häppärilävistykset ja napalävistykset ja tatuoinnit persereiän ympärille ja vauvalle laitettiin korvikset ja napakoru ja nenärengas.

Vierailija
15/49 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en ensikertalaisena meidän pojalle älynnyt edes nänneihin lävistyksiä pyytää :(

keväällä syntyvä vauva saa varmasti ainakin kielilävärin ;)

Millä värillä vauvan hiukset kannattaa muuten värjätä? Onko niissä aineissa eroja? Aattelin vaan kun jotkut niistä haisee niin hurjalle, että onkohan jotain hellävarasia värejä olemassa. Vaikka jotain ihan vauvaoille suunniteltua, vähän niinkuin nyt vauvaöljyt ja -shampoot on.

Vierailija
16/49 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojalta piuhat ettei satu vahinkoa vauvojen teos liian nuorena. Kai se kehitys sit on 25 vuoden päästä sen verran kehittyny et ne saa kytkettyä takasi jos tahtoo niitä lapsia. Suosittelen! Juu juu, uskokaa nyt vain, tää on tosi juttu ;)

Vierailija
17/49 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahvalla värillä iteltäs ni kyl se imeytyy sit lapseenkin. Ei tarvi sit erikseen rahoja laittaa vauvan väriaineeseen =)

Vierailija
18/49 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut onneksi sinne oli palkattu ihan ammattilaiset, lävistäjä ja tatuoija.

Päätettiin jo etukäteen, että jos tulee tyttö, sille laitetaan korvikset ja pojalle tatuointi. Poikahan sieltä tuli. ;)

Vierailija
19/49 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kun otettiin lapsivesipunktio ja tiedettiin että vauva on tyttö niin lääkäri laitto korviset samalla kun otti näytteen.Sanovat ihan meille kun soittivat sen ajan että, muistakaa ottaa ne korvikset mukaan :)

Vierailija
20/49 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä meidän sairaalassa kätilö oli niin tajuttoman ystävällinen että kysyi ihan itse että onko korviksia mukana laitettavaksi. ei tietysti tajuttu kun ensikertalaisia oltiin. mutta tosi kivan hennatatuoinnin teki vauvalle lohdutukseksi. ehkä ensi kerralla sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän