V***U mika katilo!!!!! Synnytin siis kolme viikkoa sitten. Oltiin miehen kanssa paatetty jo paljon aikaisemmin, etta jos meille tulee tytto, sille laitetaan sellaset korvikset
joissa on samanlaiset kuviot kuin mun ja mieheni tatuoinneissa plus lisäksi mulla korvikset. Ajateltiin että vauvalle olis turvallisinta ja hygieenisintä laittaa korvikset jo synnärillä koska kultakaupoissa ja lävistysliikkeissä ei voi olla varma bakteereista ym. Ehdotettiin sit salissa kätilölle, että se pistäis reiät vauvan korviin. Ei olisi tarvinnut laittaa sitten edes sitä vaarallista metalliketjua kaulaan tytsylle osastolle. Kätilö nauro meille!!! Vaikka se oli just tikannu tikkejä mulle ehkä hitusen arempaan paikkaan kuin korvanlehti.... En ikinä synnytä enää siinä laitoksessa. Sen verran loukkaantunut olin ja olen yhä.
Kommentit (49)
mis on meijän kummanki nimikirjaimet!
Ja on aika pähee!!!
Pitäis kai tosta joku laki olla, ku toiset saa ja toiset ei?
mulle mun miehelle ja vauvalle toistemme nimikirjaimet olkapäähän. Siis tatuoi, ihan ohuella ja pienellä tietenkin. Samaa perhettä ollaan aina!
Hyvä Suomi! Johtu varmaan siitä että mun miehellä on pitkä tukka ja se tuli synnyttään just kaverin polttareista. Mä ehkä teen jonkun valituksen johonkin lehteen. Mut hahhaa, eipä päässyt nipomuija estään tukanvärjäystä. Tytsyllä on nyt punainen tukka (syntyessä tylsän vaalee, melki harmaa). Siis ihq! Me sanotaan sitä Pepiksi. -ap
onx nää kaikki ihan tosissaan???
nenälävistys???????????
tatuointi???????????????
siis vauvalle?? ei v***U mitä juttuja...
olisin minkäki nauranu
ja tälläset lehmän merkkaajat vielä lapsia tekevät....huh huh! sääli lasta joka heti vauvana joutuu vanhempiensa korvis-telineeksi!!!!
mutta välillä vaan ihmetyttää todella tälläiset...
kun se syntyy! Toivottavasti meiän sairaalassa laitetaan niitä. Tyttö syntyy ensi vuoden puolella, joten pitäisköhän mun ottaa selvää tosta etukäteen, jos toisissa paikoissa ei kerran laiteta?
joku hyvä ja perusteltu syy? Kiitos!
lähtien, mun mielestä riittää perusteluksi.
15
lastensuojeluun teistä pitäisi ilmoittaa! onko täällä vain pelkkiä teinejä, eihän tämä vaan ole totta? minulla on 10 vuotias tytär enkä ole vieläkään suostunut korvalävistyksiin. kyllä nyt menee yli hilseen ja lujaa!
Kyllä munkin mielestä toi lävärijuttu on niin hyvä idis, miksen mä tajunnu, arvatkaa harmittaax?
Nyt tuo 4-vuotias ei enää suostu lävistyksiin, pelkää että sattuu. Olis vaan pitäny laittaa vauvana. Nuorena se on vitsa väännettävä :)
olis ollu niin kiva lukea iltapäivälehdistä, että LÄVISTYKSIÄ VASTASYNTYNEILLE
varmaan näitä teini äitejä. kauheeta. toivottavasti lasten suojelu ottaa yhteyttä!
että meidän Damien-pojan päänahkaan tatuidaan sen syntymäaika 666 (060606).
Mä olen ketjun ap ja tajusin päiväystä katsoessani, että onpas aika mennyt vinhaa vauhtia. Minäkin olen jo vanha täti. (Miten muuten vanhoja ketjuja saa haettua?) -ap
Mä olen ketjun ap ja tajusin päiväystä katsoessani, että onpas aika mennyt vinhaa vauhtia. Minäkin olen jo vanha täti. (Miten muuten vanhoja ketjuja saa haettua?) -ap
mut ainakin kaikissa tietämissäni latinalaisen amerikan maissa laitetaan kaikille tyttövauvoille korvakorut, sisältyy ihan siihen sairaalahintaan. Ihan normaali käytäntö siellä päin.
ja tokalla kerralla oli kaikkiin niihin lävistyksiin korut mukana, mitä oltiin ajateltu. Mutta eipä kätilö suostunu ??? Vaikka oltais maksettu?