V***U mika katilo!!!!! Synnytin siis kolme viikkoa sitten. Oltiin miehen kanssa paatetty jo paljon aikaisemmin, etta jos meille tulee tytto, sille laitetaan sellaset korvikset
joissa on samanlaiset kuviot kuin mun ja mieheni tatuoinneissa plus lisäksi mulla korvikset. Ajateltiin että vauvalle olis turvallisinta ja hygieenisintä laittaa korvikset jo synnärillä koska kultakaupoissa ja lävistysliikkeissä ei voi olla varma bakteereista ym. Ehdotettiin sit salissa kätilölle, että se pistäis reiät vauvan korviin. Ei olisi tarvinnut laittaa sitten edes sitä vaarallista metalliketjua kaulaan tytsylle osastolle. Kätilö nauro meille!!! Vaikka se oli just tikannu tikkejä mulle ehkä hitusen arempaan paikkaan kuin korvanlehti.... En ikinä synnytä enää siinä laitoksessa. Sen verran loukkaantunut olin ja olen yhä.
Kommentit (49)
olis kans kiva! Oisko sellasta mini-pippeli-läväriä?
Onko kukaan saanut?
helvetti, enpä oo sairaampaa juttua kuullu! Vaikka itsellä on lävistyksiä niin en kyllä pienelle lapsi ressulle semmosia laittais! Tässä sitä huomaa miten sairaammaksi maailma koko ajan menee.. Miettisitte oikeesti vähän, aivan helvetin sairasta hommaa!
juttuja tiedossa. Sano vain aihe!
Muuten, tein tänään NETISSÄ testin, olenko liikaa netissä. Juu olen. Sen voi kyllä jo päätellä siitäkin, että pölähdän paikalle, kun joku tuntematon kaivaa esiin vuosia vanhan viestini. Hävettää. -ap
6 kk ikäiselle korvakorut. Esim. Välimerenmaissa ihan yleistä. Pysyivät tosin 4 vuotta, ja sitten tulehtuivat jossain pihaleikeissä....Laitettiin ampumalla liikkeessä, kuten muidenkin korvikset.
Ihan tavallista siellä. Eikä ollut mitään ongelmia. Nyt neiti 18v ja edelleen samat reijät korvissa.
Väri oli väärä. Kätilö käsitteli sen jollain aineella ja nyt on valkoinen vauva. Ihan huippu palvelu ja muijan ei tarvii selitellä mitään 9 kk sitten tehdystä turkin matkasta sukulaisille. Ite tiiän, et mun on. Voimakas aurinko vain äidillä hedelmöityshetkellä voi tehdä tepposet. Vauva ei tiedä minkävärisenä syntyy. Muija sivisti mua ja kertoi että alkuraskaudessa betakaroteenin määrä äidillä ratkaisee vauvan ihon värin. Mun poika se on. Miehekkään karvaiset käsivarret ja selkä ja tuuheat kulmakarvat. Paitsi mulla ei ole. Mutta muija sanoi että se periytyy varmaan jostain polvesta taaksepäin. Kiitokset kätilölle. Muijakin haluaa vielä lapsia ja ehdottomasti samaan paikkaan lomalle ennen seuraavaa. Olen niin onnellinen.
HELKUTTI, eikö niitä lapsia ehi rei'ittää ku ne on isompia, mikä on et pitää tunkee reiät korviin ku toinen on just putkahtanu maailmaan :O Ostakaa lehmä mille voitte rei'ittää korvat.
Kyl meidän synnärillä sai heti ja tatskat kans.
Pimpsalävistystä vähän mietin, mutta sit päätettiin ukon kans, että laitatettiin meille vaan. Nyt siin kullin nokassa roikkuu rengas.
Tosi magee.
siellä tarjotaan moista palvelua synnärillä.