Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahden tai useamman lapsen äidit, vastatkaa!!!

Vierailija
19.11.2005 |

Jos saisit nyt päättää...( vastaa rehellisesti ja kuvittele ettet tunne lapsiasi )

Nyt kun tiedät millaista arki on kun kasvattaa kahta tai useampaa lasta, niin tekisitkö saman uudelleen vai lopettaisitko siihen yhteen?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka väsyttää välillä, niin ihania, ihania ovat.

Vierailija
22/26 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä juuri samalainen tilanne kuin teillä. Kyl minä kuitenkin nautin vauva ajasta ja noista lapsista vaikka ikäerot ovatkin pienet. Jokaisesta vauvasta olen nauttinut todella paljon.. JA isommistakin:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin vielä 4 lasta, mutta ei ole onnistunut:):(

Vierailija
24/26 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni ovat nyt 4v2kk ja 2v1kk

Jos olisit kysynyt tämän kysymyksen minulta vuosi, puolitoista sitten, olisin HETI vastannut, että kiitos, yksi olisi riittänyt! Nimittäin ensimmäinen vuosi kuopuksen syntymän jälkeen oli aivan täyttä helvettiä.

Mutta nyt...hmm...tiukoille vetää. Ehkä vastaisin näin: kaksi lasta on hyvä, sisaruksien omia kikatuksia ja keskinäistä rakkautta on ihanaa katsella. Mutta ISOMPI ikäero kuin 2v1kk!! Nykyisellä kokemuksellani tähtäisin ikäeron n. kolmeen vuoteen tai hiukan yli.

Yhden lapsen kanssa olisi helpompaa ja rauhallisempaa, mutta en haluaisi, että esikoiseni olisi jäänyt paitsi sisaruksensa kanssa hulmuamisesta! Kaikki on sisaruksen kanssa erilaista, lastenohjelmat, aamupalat, ulkoleikit, puhumattakaan jouluista ja kesälomareissuista!

Vierailija
25/26 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 lasta

Vierailija
26/26 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arki on raskaampaa kahden kanssa, tarhaan pakkaamiset ja viemiset rasittaa. Mutta on ihanaa katsoa lasten touhuja yhdessä. Onneksi ikäero on pieni. Enempää ei taida tulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi