Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikka aviopuolisot rakastaisivat toisiaan, mutta suhde ei vaan toimi

Vierailija
14.04.2012 |

Vaikka kuinka rakastaisi, mutta suhde ei vain toimi ja olisi onneton niin mistä tietää milloin on parempi erota?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis miksei toimi,tai siis mikä siinä ei toimi?

Meillä on sellainen tilanne että ollaan pikemminkin kämppiksiä kuin parisuhteessa..

Vierailija
2/5 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pohtinut samaa viime aikoina. Rakkautta on mutta jokin mättää.

Mikä teidän suhteessa ei toimi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisaalta jos on rakkautta voi olla hyvä ratkaista mikä mättää. Miksi tilanne on kämppismäinen..? Toisaalta miksei tilanne saisi olla siten arkinen ja huoleton. Eihän mikään parisuhde ole koskaan koko ajan suitsutusta ja lemmenjorinaa.

Vierailija
4/5 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole kakkonen mutta viime aikoina on asioita tullut paljon pohdittua.

-vastuu arjesta ja sen jakaantuminen?

-tasavertaisuus oman ajan käytössä ja rahan käytössä?

-kommunikaatio, toimiiko?

- kohtaatteko henkisesti?

nämä ei meillä toimi. Eivätkä tule koskaan toimimaan, luulen. Suhteen tunnevoima on lähes täysin kuollut, Molemmin puolin. Ja yritetty on, kolme vuotta jo. Alkaa usko loppua.

Ja jos sitä rakkautta kerran on, niin miten asioita ei sitten saada toimimaan??? Mistä se johtuu? en tiedä onko idealistista ajatella että jos kerran rakkautta on, niin sitten on myös halua muuttaa asioita ja saada ne toimimaan, puolin ja toisin?

Vierailija
5/5 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen harkinnut muuttamista omilleni ihan siksi, että en jaksa miehen epävarmuutta ja täysin erilaista elämäntyyliä. Rakastan häntä kyllä, olen rakastanut jo 10 vuotta- vaan yhteiselämä tuntuu vaikealta kun toinen tekee kaiken ns. väärinpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän