Aikaansaamattomuuden huippu!
Nyt on päässä uudet rillit, edelliset lasit hankin 24-vuotiaana, nyt olen 40. Eli 16 vuotta "Tarttis varmaan uusia rillit..." :D
Tämä on varmaan jonkun sortin ennätys. Onko muita yhtä aikaansaamattomia ihmisiä?
Kommentit (257)
Kirppikseltä ostin aikoinaan, tarkoituksena oli vaan ostaa se siksi talveksi, mutta vieläkin käytössä ...
on yli kahden vuoden takainen joulupöytäliina edelleen pyykkikorissa.
Kärsin monta vuotta vanhentuneesta selaimesta jossa monet sivut ei toimineet ollenkaan, kun en vaan jaksanut kerran painaa sitä päivitä-nappia vaan skippasin laiskuuttani tuon päivityksen aina.
tuo kahden vuoden takainen joulupöytäliina pyykkikorissa kirvoitti kyllä hyvät naurut. Mutta kaikki olette aikaansaamattomia. Minäkin luulin olevani, mutta en kyllä keksi mitään teidän tasoista...
omia vastaavia juttuja lähes loputtomiin, mutta en kehtaa!
on yli kahden vuoden takainen joulupöytäliina edelleen pyykkikorissa.
Enkä edes jaksa alkaa miettiä, mikä olisi raflaavin esimerkki eeppisiin mittasuhteisiin paisuvasta saamattomuudestani.
ja muutosta on ½ vuotta...
ja mulla 3v
Yksi päivä aloin torkahdella kun lojuin sohvalla katsomassa telkkaria. Puoliunissani huomasin että mulla on kylmä, mutta en viitsinyt laittaa peittoa päälle, se peitto olisi ollut sohvan jalkopäässä. Niinpä vaan sitten jatkoin uinahtelua, yritin mennä mahdollisimman käppyrään ettei olisi paleltanut.
Tai tehnyt ja tehnyt, ollut tekemättä :)
Purin viime kesänä villapaidantekeleen 80 luvulta, annoin langat äidilleni ja TADAA tytöille tuli villapaidat jouluksi.
Hiki tulee jo lukiessa tommosta muurahaista!
Vanha sohva kaatikselle vasta nyt, uusi on ostettu 2,5 vuotta sitten. Pitää nääs sisustaa kun päätimme myydä kämpän.
Kerrankin ketju, johon voin osallistua!
Mun aikaansaamattomuudet on tuollaisten kevyiden juttujen kuten käsitöiden, liinan pesujen ja muuttolaatikoiden lisäksi kovempaa kamaa:
-en ole vieläkään vaihtanut ajokorttia uudelle nimelle - olen ollut naimisissa 12 vuotta
-hampaasta lähti kruunu kaksi vuotta sitten, en ole vieläkään saanut varatuksi aikaa hammaslääkärille; saan mentyä sinne sitten, kun seuraavan kerran hammasta särkee
-muutenkin nuo lääkärikäynnit tahtoo vähän lykkääntyä, gynekäynneissä oli viiden vuoden tauko
-haluaisin lyhyen tukan, mutta en voi, koska en saa aikaiseksi käydä kampaajalla kuin joka neljäs vuosi - ei ihan pysy tukkamalli kuosissaan
Tää aikaansaamattomuus ei enää edes oikein naurata :(
mutta luonnollisesti se ei ole viime joululta vaan kolme vuotta sitten sinne laitettu. Meiltä ei enää edes löydy sitä pöytää johon se kävi, joten on vähän jäänyt.
Talvivaatteet päätyy säilöön aina joskus kesällä kun miehellä palaa käämit siihen kun ne on aina tiellä. Luonnollisesti siis ovat pesemättä, koska sen takiahan se siinä esillä ovat olleet että pesen ne ensin ja laitan sitten pois. Niitä ruvetaan sitten aina paniikilla pesemään kun pakkaset tulee. Kesävaatteiden kanssa tietysti sama. Ehkä mä tänä vuonna toimin fiksummin...
Edellisessä muutossa heitin yhden laatikon avaamatta pois kun en ollut sitä ollenkaan edellisen muuton jälkeen tyhjentänyt (5 vuotta aikaisemmin).
Valokuvat on tietysti myös laittamatta/tilaamatta.
en saa aikaiseks soittaa lääkäriin, useampi vuosi jo menny...ja nyt pitäis soittaa hammaslääkäriin...venyy ja paukkuu tämäkin.
Yksi neule kesken vuodelta 1984, en tiedä löydänkö sitä enää.
Olen usein niin saamaton että osa laskuista jää maksamatta ja nyt en enää edes muista maksaa niitä.
Mutta av:n muistan.
pitäisi jo pikku hiljaa hoitaa. Lähdin kävelemään viime kesäkuussa liitosta.
Muutin uudelle paikkakunnalle ja vasta tällä viikolla sain selvitettyä, missä täällä käräjäoikeus sijaitsee (siis sinnehän se paperi piti kait toimittaa...?)
taidan tosiaan olla ainoa -näin- aikaansaamaton... :DDD
ap