Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirvee riita miehen kanssa!!!aaaarrghh!

Vierailija
14.04.2012 |

Että ottaa päähän,joka viikonloppu mies ei halua tehdä mitään. Siis olla vaan ja tuijottaa telkkaria. Mua ärsyttää suunnattomasti että koko viikon minä ja lapsi kaivataan hänen seuraa ja sitten kun tulee viikonloppu niin ei halua tehdä mitään.

En ehdota mitään mahdottomuuksia, ihan vain että jos käytäisiin ulkona syömässä, jossain tapahtumassa, ihan mitä vaan. Tai sitten tehtäisiin kotona jotain, ihan mitä vaan. Mutta ei, tämä vain makaa sohvalla ja on.

Sanoin että jos minä menisin johonkin mutta mies sanoi että ai että mä jään sitten lapsenvahdiksi? Mitä ihmettä?

Eli ollaan kaikki sitten vaan tässä, kiukutellaan ja hermostutaan toisiimme... mikä avuksi?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapahtumiin, retkelle, uimahalliin, museoon ja syömään jne. Et jätä miehelle mitään jääkaappiin, hoitakoot itse. Muista iloisesti kehua miten mukavaa oli, mitenkään miestä syyllistämättä. Jos mies ei halua jatkossakaan mukaanne, niin voit päättää nauttia elämästäsi lapsesi kanssa jatkossakin, tai vaipua koomaan miehesi kanssa. Voi olla, että miestäsi pysty muuttamaan, mutta muista silti itse olla aktiivinen ja PÄÄTÄ nauttia omasta olostasi ja aktiivisuudestasi joka tapauksessa.

Vierailija
22/44 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies makailee siellä sohvalla, niin kokeilkaa yhdessä lapsen kanssa minkälainen ääni tulee kun päristelee suulla isän vatsaa vasten. Homma voi vähän kutittaa miestä, mutta älkää antako armoa.

Toinen mukava leikki isin kanssa voisi olla sellainen, että piirrätte isin vatsaan tussilla erilaisia kuvia ja pyydätte sitten häntä heiluttamaan vatsaa ja katsotte miten kuvat liikkuvat.

Jos hänellä ei ole sukat jalassa, voitte myös piirtää hänen varpailleen naamat ja leikkiä nukketeatteria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

veisit tv:n naapurin varastoon?

Missä vaiheessa teillä alkoi asiat mennä noin? Oletko kysynyt, miksi miestä ei kiinnosta?

Vierailija
24/44 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työ vie mehut miesparasta, ei jaksa tehdä kotona yhtään mitään. Paradoksi että jos ei töitä tekisi hullunlailla niin eipä perhekään selviäisi taloudellisesti. Raha, raha, raha - miksi oot niin paha?

Vierailija
25/44 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ottaa päähän,joka viikonloppu mies ei halua tehdä mitään. Siis olla vaan ja tuijottaa telkkaria. Mua ärsyttää suunnattomasti että koko viikon minä ja lapsi kaivataan hänen seuraa ja sitten kun tulee viikonloppu niin ei halua tehdä mitään.

En ehdota mitään mahdottomuuksia, ihan vain että jos käytäisiin ulkona syömässä, jossain tapahtumassa, ihan mitä vaan. Tai sitten tehtäisiin kotona jotain, ihan mitä vaan. Mutta ei, tämä vain makaa sohvalla ja on.

Sanoin että jos minä menisin johonkin mutta mies sanoi että ai että mä jään sitten lapsenvahdiksi? Mitä ihmettä?

Eli ollaan kaikki sitten vaan tässä, kiukutellaan ja hermostutaan toisiimme... mikä avuksi?

Onko sitä aina oltava menossa. Itse ainakin juon mielummin kaljaa ja zsekkaan töllöä. Vaimoni voi puolestani lähteä ulos jos kiinnostaa.

Vierailija
26/44 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joka arkiaamu herää töihin ja juoksee työnantajan pillin mukaan, niin monesti viikonloppuina ihan parasta on se, ettei tarvitse lähteä yhtään mihinkään. Ehkä mies kaipaa lepoa kotona, sitä ettei kukaan käskytä tai ettei tarvitse toisten mielen mukaan kotoaan lähteä ties minne seisoskelemaan.

Oletteko puhuneet, että vaihtaisitte välillä osia niin, että sinä menisit töihin ja mies jäisi kotiin?

molemmat käy töissä.

Tenavia kolme. Kaikki ilmanen on tyyyyyylsäääää, ei kiinnosta, ei haluu, ei jaksa (kuka iskä nyt jossain puistossa jaksaiskaan kykkiä) ja loput on kallista ja kaikkee. Kauhee menee rahaa, ei voi tehä mitään. (Ei olla mitenkään ylettömän köyhiä kylläkään, paitsi miehen mielestä)

Vierailija
27/44 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sitä aina oltava menossa. Itse ainakin juon mielummin kaljaa ja zsekkaan töllöä. Vaimoni voi puolestani lähteä ulos jos kiinnostaa.

Eli ei lähe IKINÄ mihinkään, ettei AINA tarviis mennä? Kittaat kaljaa ja kuka huolehtii muksuista? No se vaimo vissiin...

Vierailija
28/44 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuollaista kyllä itse viitsisi. Meillä vapaa-aika on sitä aikaa kun ollaan yhdessä, liikutaan,käydään kaupoissa, saunotaan yhdessä, katsellaan telkkaria, käydään erilaisissa lasten harrastejutuisssa (huomenna mm. jalkisturnaus ja sen jälkeen liigamatsia katsomaan).

Joskus ulos syömään tai elokuviin, kesällä veneillään paljon.

Just tultin yhteiseltä lomalta jossa touhuttiin koko ajan yhdessä.Nyt mies saunanassa kuopuksen kanssa (paljon juttua tuntuu riittävän), me esikoisen kanssa jo saunottiin riittävästi.

Aika vaikeeta on jos mies ei ymmärrä mitä on perhe-elämä ja miten omista lapsista saa iloa= olemalla niin arjessa kuin juhlassa yhdessä heidän kanssaan.

Vierailija
29/44 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joka arkiaamu herää töihin ja juoksee työnantajan pillin mukaan, niin monesti viikonloppuina ihan parasta on se, ettei tarvitse lähteä yhtään mihinkään. Ehkä mies kaipaa lepoa kotona, sitä ettei kukaan käskytä tai ettei tarvitse toisten mielen mukaan kotoaan lähteä ties minne seisoskelemaan.

Oletteko puhuneet, että vaihtaisitte välillä osia niin, että sinä menisit töihin ja mies jäisi kotiin?

molemmat käy töissä.

Tenavia kolme. Kaikki ilmanen on tyyyyyylsäääää, ei kiinnosta, ei haluu, ei jaksa (kuka iskä nyt jossain puistossa jaksaiskaan kykkiä) ja loput on kallista ja kaikkee. Kauhee menee rahaa, ei voi tehä mitään. (Ei olla mitenkään ylettömän köyhiä kylläkään, paitsi miehen mielestä)

Mutta kun lapset kaipais vähäsen vielä isäänsäkin. Eivät tosin viitsi siltä enää mitään pyytää, kun vastaus on jo arvattavissa... :(

Vierailija
30/44 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä voisit harrastaa joka viikonloppu jotta se mieskin tajuaa että lapsista on vastuu hänelläkin!

Vierailija
31/44 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hömelö mangu miestä mukaan vaan mene lapsen kanssa kahden. Mankuminen pahentaa ongelmaa, mies menee lukkoon vaatimusten edessä. Ainoa tapa avata solmu on se että menet lapsen kanssa kahdn, pidät kivaa, ja kotona tuot ilmi miten mahtavaa teillä oli. Kun mies huomaa että jää jatkuvasti jostain kivasta PAITSI, alkaa se kiinnostamaan vapaaehtoisesti.

Mies ei halua lähteä, kun ei tiedä miten kivaa voisi olla eikä hänellä ole siitä onnistumisen tunnetta. Älä nyt hitossa anna mieen urpouden pilata lapsesi iloa, menet tästä eteenpäin lapsen kanssa kahden. Ja jos tämä keino ei toimi niin vaohda ukkoa. Älä alennu anomaan ja marisemaan huomiota, se ei vaan miesten suhteen toimi vaan ärsyttää miestä entisestään.

Vierailija
32/44 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on itsestään selvää, että kumpikin kantaa vastuun päivien kulumisesta. ja sitä normaalia perhearkea on se, että äiti TAI ISÄ tekee ruuan ja syödään yhdessä, leikitään kotona, ulkoillaan jne. Miten mies on ylipäätään onnistunut ulkoistamaan itsensä perheen arjesta?

Vai onko tilanne se, että olet hänestä taloudellisesti riippuvainen, jolloin hän vetoaa tuovansa rahan perheeseen?

Vierailija
33/44 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että me tehdään paljon juttuja lapsen kanssa kahdestaan ja tosiaan innoissaan sitten kerrotaan isille minkälaista oli uimahallissa/ikeassa/kylässä/hoplopissa... ja isi sitten käy joskus lapsen kanssa kaupassa, ulkoilemassa ja mummulassa

Vierailija
34/44 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kakarat vielä jaloissa. Huhuh - Hyvä kun ukkos himassa viihtyy telkun ja bissen parisss. Härnää vielä lisää, niin kohta alkaa baarit kiinnostaa ja paneskelee ympäriinsä pitkäsäärisiä tiimalasivartaloblondeja.

Vierailija
35/44 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieti nyt oikeasti mihin tarvitset häntä? Taidatte molemmat elää ihan omaa elämäänne. Sinua kiinnostaisi hänen ja lapsenne kanssa tehdä asioita, miestäsi ei. Jos muutosta ei pian tapahdu, kohta ei sinuakaan kiinnosta tehdä hänen kanssa mitään. Onko teidän suhteenne muuta kuin kaveruutta tai paremminkin taidatte olla kämppikset? Mä en jaksaisi sitä että mies makaa perse homeessa kotona ja minä menisin lapsien kanssa aina yksin. Ja puhumatakaan että et voi sitten yksin käydä edes jossain. Oletko vakavasti puhunut asiasta miehesi kanssa? Jos mitään muutosta ei tapahdu ja erkaannutte toisistanne niin mieti kaksi kertaa jäätkö siihen suhteeseen.. Kohta kuluu vuosia ja voit katkeroitua. Minä olisin ennemmin yksinkin lapsien kanssa, kun tollaisessa tilanteessa että kotona makaisi mies sohvalla juoden kaljaa. Kuvottaakin ajatus..

Vierailija
36/44 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei jaksa harrastaa mitään sen jälkeen, tekee kuitenkin normipäivää 8h.

En halua edes ajatella eroa, ei kevyin perustein erota. Yritän löytää nyt muunlaista ratkaisua tähän.

Koitin äsken jutella, ei siitä mitään tullut. Menee vain pahemmaksi.

Ei ole mielestäni normaalia, että ei jaksa töiden jälkeen y-h-t-ä-ä-n mitään. Mies on joko uupunut, masentunut tai muuten vaan patalaiska. Onko mies ollut tuollainen ennen lapsen syntymää? Onko suhteen alussa kuitenkin lähtenyt liikkeelle?

Onko teillä mahdollisuutta lähteä lapsen kanssa viikoksi tai kahdeksi pois esim. mummolaan? Mies voisi olla yksin, ja katsoa miltä se tuntuu. Sinä aikana huomaa varmaan, että ei "pärjää" yksin. Voi toki huomata, että on onnellisempi yksin, jolloin voisitte sitten syventyä siihen, mikä suhteessanne miehen mielestä on vikana. Avioliittoneuvontaan?

Kaikkea hyvää perheellenne!

Vierailija
37/44 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käy duunissa mutta viikonloppuisin haluaa mennä joka paikkaan yhdessä perheenä. Mä olen kait masentunut ja viihtyisin ihan kotona. Menen mukaan vaikkei yhtään huvitaisi.

Vierailija
38/44 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ymmärrän että meidän näkemykset viikonlopun vietosta poikkeaa ja syystä. Minä olen aina täällä sohvalla ja haluaisin mennä johonkin yhdessä kun muuten olen lapsen kanssa kahdestaan.

Mies taas tekee raskaita töitä ja haluaa vain rentoutua kotona eikä lähteä mihinkään. Voin mennä lapsen kanssa mutta niinhän mä jo aina muutenkin menen.

Olis kiva mennä joskus yhdessä. Olis kiva kun mies olis kiinnostunut tekemään meidän kanssa jotian mutta ei , aina pitkin hampain joka paikkaan.

Ja ei, en ehdottele edelleenkään mitään vaellusretkeä Helsingistä Kuusamoon vaan ihan että kaytäiskö vaikka leffassa...

Nyt pyysi tuossa aamulla anteeksi sanomisiaan mutta huomaan että edelleen ajattelee että voi paska mun elämääni.

Vierailija
39/44 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon itse tehnyt fyysisesti raskasta työtä kodin ulkopuolella sekä myöskin täysin etätyötä kotoa käsin (varsinaisella "työpaikalla" en käynyt ikinä, se sijaitsikin ihan toisella paikkakunnalla, työsopimuskin lähetettiin postitse allekirjoitettavaksi). Joten ymmärrän teitä molempia hyvin.

Onnistuisiko joku sellainen ratkaisu, että vaikka lauantain mies saa levätä ja latailla akkuja ja sinä teet silloin lapsen kanssa jotain omia juttujanne. Sunnuntai taas on perhepäivä, jolloin teette jotain kivaa koko perheellä, tai mies tekee lapsen kanssa, mutta pääasia, että ylipäänsä osallistuu aktiivisesti. Viikolla sulla oikeus käydä omissa menoissasi useampana iltana ilman että miehellä on siihen mitään sanomista. Miehelle taas vaikka töistä tullessa joka päivä hetki omaa aikaa relata, ennenkuin häntä ollaan repimässä mihinkään.

Onnistuisiko teiltä mitenkään, että mies jäisi välillä lapsen kanssa kotiin ja sinä menisit töihin? Uskon, että vaihtelu tekisi teille molemmille todella hyvää. Tiedän "seinät kaatuu päälle kotona" -tunteen ja sen, miten kipeästi kaipaa aikuista seuraa (ja ylipäänsä miehensä seuraa), mut myös sen, miten voi olla niin puhki töistä ettei jaksaisi kättänsä nostaa ja jostain pienestäkin tekemisestä tekisi mieli alkaa itkeä tai heitellä tavaroita silkkaa uupumistaan.

Vierailija
40/44 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei wi*** mitä ideoita,repesin ihan totaalisesti. Teema "leiki laiskaperse isillä joka levyttää sohvalla" Ahahahaha.

Onneksi mulla on mies joka ei ole koskaan liian väsynyt olemaan omien lastensa kanssa.

Luuseri isät on kuvottavia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan