11.50 e tuntipalkalla mä arkipäivät töitä teen..
Kommentit (34)
tuntipalkka 13.75
t. toinen lähäri, joka työskentelee autismin kirjon nuorten kanssa
Minä myös nuori lähihoitja päiväkodissa saan 11.50e tunnilta,en tiedä paljon nousee kun tulee esim.5v kokemus lisä parin vuoden päästä..tuleekohan jatkossa muita lisiä,ikä tms lisiä? Käteen jää verojen jälkeen 1450e kutakuinki..onneksi on lapsilisä ja elatukset,ne nostaa kuukausitulot n.1750euroon nettona.
ja työajat aivan peestä.. lisät huonot ja vähäiset! ei paljoa kannata!
onneksi asutaan haja-asutusalueella, jossa asuminen halvempaa kun esim pkseudulla.. siellä ei tulisi näillä palkoilla toimeen!!!
miehellä palkka 25-27€ tunti, mutta hän onkin yrittäjä...
Muutama vuosi sitten tein pakollisen sairaalajakson 6 kk peruspalkalla josta tuntipalkaksi tuli 16,50 e/kk. Ja todellakin mietin että mitä hemmetin järkeä koko touhussa. Olla vastuussa päivystysaikana (jossa päivystyskorvaus laskettiin ihan tuosta peruspalkasta eli ei mitenkään kompensoinut tuota sikahuonoa palkkaa) KOKO SAIRAALAN vuodeosastojen potilaista, sisäänotosta päivystyksestä ym. Ei enää ikinä jos vain itse voi päättää. Kun se jakso päättyi, korkkasin kotiovella shamppanjapullon.
varmaan tilanne sama kaikilla muillakin jotka lusii eurovaihetta. no can do, mut saa sit paprut ainakin.
ja ne lisätkään ei nyt päätähuimaa tällä alalla, mutta joo, ne tulee vielä päälle :D
En ole vielä valmistunut tähän ammattiin, vuoden päästä vasta. Aionkin pyytää palkan korotusta sitten.
167 h * 10,50 eroa = 1800 euroa käteen kuussa. Pärjää ihan hyvin
sosiaalialan erityisohjaaja ja vielä kunnalla. Voisi näköjään olla huonomminkin.
Minä myös nuori lähihoitja päiväkodissa saan 11.50e tunnilta,en tiedä paljon nousee kun tulee esim.5v kokemus lisä parin vuoden päästä..tuleekohan jatkossa muita lisiä,ikä tms lisiä? Käteen jää verojen jälkeen 1450e kutakuinki..onneksi on lapsilisä ja elatukset,ne nostaa kuukausitulot n.1750euroon nettona.
puolella kai kaksi kokemuslisää 5. ja 10. vuoden jälkeen.
Ihan varma en ole, olen itse yksityisellä ja meillä on kolme kokemuslisää ja lisäksi 15 vuoden jälkeen saa lomaa lisää 6 vrk.
Mutta siitä laskettuna tuntipalkka on 24 EUR. Kesällä vaihdan maata ja nousee neljäänkymmeneen US dollariin tunnissa. Siihen kiinteäksi sopimuksella määritellyt bonukset niin tuntipalkka on 52 USD. :)
Minä saan 10,21€/h ja sopparitunnit on 15h/vko, todellisuudessa teen 30-35h
Itse saan täl hetkel n.9e/h+ lisät.
Kuha vuoden päästä vielä valmistun, saan joku 12,20e/h + lisät...
Mun laskennallinen tuntipalkka näyttäs viime laskutuksen mukaan olevan 148 e /h....
Kuukausipalkka, mutta tuntipalkaksi muunnettuna saan 26,25 h, joka taitaa olla mun koulutuksella hiukan päälle keskiverron.
Mikä sun koulutus on?
Mitä sä teet?
ja työskentelen liikenneaseman päällikkönä.
Teettää töitä ihan törkeän pienellä palkalla. Täällä kun esim. haetaan siivoojaa johonkin kohteeseen niin pitäs olla koulutusta, kokemusta, oma auto käytössä jne. Ja palkka on sitten huimat 7-8,60 euro tunnilta!!!!
Mitä sä teet?