Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, jotka eivät ymmärrä "viikonloppuherkuttelua"?

Vierailija
14.04.2012 |

Tuntuu että olen tuttavapiirissäni aikamoinen poikkeus. Useimmille viikonlopun kohokohta tuntuu olevat karkin tai muiden herkkujen syöminen. Mulle ei tulisi mieleenkään ostaa viikonlopuksi mitään mässytettävää, ainoa ero arkeen voi olla vähän laadukkaampi ruoka (siis vaikka uunikala tms. minkä valmistus kestää turhan pitkään arkena). Lisäksi saatan ottaa pari lasillista viiniä. Mutta en koskaan syö vaikkapa telkkaria katsellessani.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos sitä siä uunissa pitää 45min niin se on syömäkelvotonta tai sitten uuni on rikki ;) Siis n.20min/200 astetta riittää.

Itse herkuttelen karkilla,viinillä ja shipseillä :o

Vierailija
22/26 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin on vähän hassua kun jotkut ostavat lauantai-illaksi sipsejä, karkkeja, limppareita ison kasan. Itselläni ei vaan ole tapana, ei siinä sen kummempaa ole. Syön karkkia kyllä arkisinkin.

Tulipas mitäänsanomaton kirjoitus, pardon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla arka paikka? Tarkoitukseni ei ole päteä (minustakaan tässä asiassa ei ole mitään pätemistä), tunnen vaan olevani poikkeava kun tuttavapiirissä viikonlopun kohokohta tuntuu olevan se että saa käpertyä karkkipussin kanssa illalla sohvalle. ap

No ei varmaan niinkään, vaan typerä aloitus. Tosiaan, sä nautit viinistä, toinen oluesta, kolmas karkista ja neljäs vaikka niistä kaikista. Makuja on monenlaisia. Tuskin se on "arka paikka" että viikonloppuna herkutellaan jokainen tavallaan (ja miksi olisi?). Ja varmaan monilla on viikonloppuna "hienompaa" ruokaa kuin arkipäivinä (uunikalaa en kuitenkaan koe erityisen hienoksi taikka monimutkaiseksi ruoaksi valmistaa).

Vierailija
24/26 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikä riitä 20 minuuttia. Tai ehkä meidän uuni on rikki? Viimeksi tein kyllä leivinuunissa uunikalaa, lämpöä oli se 200 astetta noin ja kyllä se fisu 45 minuuttia siellä uunissa oli. Eikä ollut kuivaa, vaan älyttömän hyvää.

Vierailija
25/26 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapsuudessani viikonloppua juhlistettiin saunalimpparilla (pieni 0,33 l pullo) tai trippi-mehulla, nykyään tuntuu olevan ihan normi että perheet kantavat kotiin karkkeja, sipsejä, isoja limupulloja ja muuta mitä sitten mätetään illalla. Mua ei haittaa, kukin tavallaan, mutta ei liene ihme että ylipaino lisääntyy koko ajan.

Vierailija
26/26 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapsuudessani viikonloppua juhlistettiin saunalimpparilla (pieni 0,33 l pullo) tai trippi-mehulla, nykyään tuntuu olevan ihan normi että perheet kantavat kotiin karkkeja, sipsejä, isoja limupulloja ja muuta mitä sitten mätetään illalla. Mua ei haittaa, kukin tavallaan, mutta ei liene ihme että ylipaino lisääntyy koko ajan.

Jos ihmiset käyttäisivät aikansa herkuttelun sijasta liikuntaan olisi tulos monella tavalla parempi.

Ja muuten, inhoan koko sanaa herkuttelu. Niin teennäinen ja valju sana kuin voi ollakin. Sipsit, karkit ja limpparit eivät ole herkkuja, ne on pelkkää paskaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan