Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnustus: tein taannoin tänne provon, jolla sain mammat pillastumaan.

Vierailija
05.04.2012 |

Kävin pariin otteeseen itsekin ärhentelemässä väliin ja sitten häivyin kommentoimasta. Anteeksi, minulla on tylsä elämä :)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syyllistynyt. Tylsää välillä täälläkin ;)

Vierailija
2/12 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt sen ketjun nimi niin pääsen arvioimaan upposko minuun vai arvasinko heti provoksi. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitähän tämä palsta on täynnä päivästä toiseen. Kun on tylsää, voi poimia hatusta jonkun takuuvarmasti pillastuttavan aiheen. Mammat (minä mukaan lukien) pomppivat sitten kiukusta tasajalkaa, vaikka (lähes) jokainen ymmärtää avauksen ja yli puolet viesteistä provoiksi.

Tavan elämää av:lla siis.

Vierailija
4/12 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun muutama provoni on päässyt lehtiin asti.

Vierailija
5/12 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko tämäkin provo.

Vierailija
6/12 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun muutama provoni on päässyt lehtiin asti.

Vierailija
7/12 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se uppos moneen.

Vierailija
8/12 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta huono omatunto iski niin piti tulla kirjoittamaan anteeksipyyntö. Kiitos että sallitte välillä tämmöisen idiotismin :) ap

Vierailija
9/12 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin provoilen.

Erityisesti, kun kaikille selväjärkisille on selvää, että se on provoilua! Sitten on hauskaa ihmetellä, että menikö joku koukkuun vai onko ne tosi hyviä teeskentelemään.

Täytyy sanoa, että joskus itseäni on satuttanut ihmisten kommentit täällä. Aluksi luulin, että ne on mielenvikaisia, mutta aika pian ajattelin tätä provoaspektia. Sitten olen mennyt provoilemaan muita kanssa. Trollailu on kivaa. Toinen esittää lähdeviitteet ja looginen päättely on aukotonta, niin on hienoa syyttää toista aggressiosta ja höyrähtäneisyydestä. Käytöstapojen puutteesta on kanssa kiva syyttää, ihan niinku tää ois joku lastentarha :-)

Vierailija
10/12 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa huomata kun jotkut on niiiin käärmeissään! Mul oli että oon mennyt lapsiperheeni vähäisillä rahoilla vatsankiristysleikkaukseen :D Hehee kylläpä tulikin kommenttia!

Vierailija
11/12 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä ketjussa avauduin (taas) jostain asiasta. No, joku vastasi, että meuhkasin. Olin ihan kyssärinä, koska se oli ihan totuudenmukainen tilitys. No, rupesin sitten trollailemaan itseäni.

Tavallaan tuli parempi olo, kun ihmisiä tuli oman (alkuperäisen) itseni puolelle. Eli olkoon alkuperäinen kirjoitukseeni vastannut mielenvikainen tai trolli, niin kyllä niitä hyviä ihmisiäkin löytyy. Minusta tuntuu, että se ketju myös inspiroi toisen ketjun.

Vierailija
12/12 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viesti/1596016/annatko_lastesi_k…

Ja ihan kohtakin, missä trollailin. Olihan siellä muitakin trollailukohtiani :-)

Uskistrollailu on "erikoisalani" :-)