Tvinsin Ageless Wonder
Puuh, eikö kellään ole tuotteesta kokemusta, en löytänyt edes englanninkielisiä. Tekisi mieli kokeilla, mutta jos ei toimikaan.. Ikää päälle kolmekymmentä ja leukalinjassa alkaa olla korjaamisen varaa.
Kommentit (3)
Te jotka olette testanneet näitä laitteita, niin onko kukaan kokeillut tällaista Nu Face veitsetöntä kasvojenhoitolaitetta jota myydään USA.ssa? VEITSETÖN KASVOJEN KOHOTUSLAITE HERFACE, myynti, ilmoitus 14357086 - Keltainen Pörssi Englanninkielisiltä sivuilta löytyy muutama keskustelulinkki laitteen toiminnasta, mutta ei mitään keskusteluja suomenkielellä. Kauneushoitolat kyllä mainostavat mikrovirtahoitoja, mutta onko tämä laite yhtä tehokas kuin hoitolassa tehty hoito?
Aivan selvästi on vaikuttanut. Minäkin huomasin heti sinun kasvoistasi että jotain ihmeellistä on tapahtunut. Olet ainakin 10V nuoremman näköinen.
Yllättävän halpa laita ja tehokas.
Sopii tyhmille ja varakkaille jotka eivät sure muutan kympin menettämistä. Hyvä vaihtoehto tupakalle.
Hei! Olen käyttänyt nyt laitetta neljä kertaa, pidän välipäiviä jolloin en sitä käytä. Itselläni ainakin on tuo "kiukku/mietintäryppy" otsan keskellä pystyssä melkein hävinnyt kokonaan! Tajusin sen yhtenä aamuna yllättäen. On se jännä laite, se nykii lihaksia näkyvästi ja tuntuvasti 2-3 cm säteellä. Itse käytän pienimmällä voluumeillä vasta. Olen 4-kymppinen. Omalla kohdalla toimii, joten suosittelen. t: Jane