Ala-arvoista palvelua vaatemyyjältä -ketju
Olen kai liian tottunut hyvään asiakaspalveluun, koska tänään päässäni kiehahti. Kohtasin todella sivistymättömän myyjän vaateliikkeessä. Hänen tapansa nauraa ivallisesti asiakkaalle oli törkeää. Asia liittyi heidän kassajärjestelmänsä ongelmaan jonka myyjä käänsi niin, että pyrki nolaamaan asiakkaan.
Miten vielä tänä päivänä tuollainen myyjä pystyy pitämään työpaikkansa? Luulisi, että oma osaamisensa ja ammattitaitonsa täytyisi pystyä kilpailussa todistamaan.
Huonoa mainetta koko liikkeelle!
Kommentit (9)
ole vähän parempi vaatekauppa, jossa panostetaan asiakaspalveluun. Mä olen saanut sieltä tosi ammattitaitoisen tuntuista palvelua. Kannattaa lähettää palautetta..
2
Soittamalla esimiehelle esimerkiksi. Muuten asiat eivät koskaan parane.
olen saanut parasta asiakaspalvelua ikinä. ginatrigot ja hm ihan kamalia..siis todella huonoa palvelua.
Alusvaate ketjun liikkeisiin en enää tule rahojani kantamaan.
Ketjuhan mainostaa että kokoja löytyy AA-J ja joka K kuppeihin asti?
Tapauksesta on jo aikaa ja myyjäkin vaihtunut mutta siltikään, ei kiitos!
Oma kokoni 85E on toki sieltä isommasta päästä mutta en usko että kuitenkaa sieltä harvinaisimmasta. Menin liikkeeseen niin nuori myyjä katsoi päästä varpaisiin ja totesi että meillä on vain näitä normaaleja kokoja. Rekkejä nopeasti silmäillen ne normaalit koot olivatkin sitten 65 EE ja 60 DD
Ja kyseessä oli Raision myllyn Changes.
on aivan järkyttävää käytöstä työntekijöiden puolelta. Huudetaan toiselle myyjälle liikkeen toiseen päähään, vastaillaan suureen ääneen lällyttelyäänellä "Ouiiii mon cherieeee?", jutellaan omista viikonlopputemmellyksistä kaverin kanssa viereisissä kassapisteissä samalla kun lyödään hintoja koneeseen tai pussitetaan asiakkaan vaatteita, siis kertakaikkiaan jätetään koko asiakas täysin huomiotta ja touhotetaan vaan niitä omia juoruja kollegoiden kanssa.
Sanon "Pohjois-Ranska" ainoastaan siitä syystä, että olen useammassa täkäläisessä Henkkamaukassa asioinut, koska esim. lastenvaatteet on siellä ihan ok. Varmaan jossain Marseillessa on sama homma. Sivistymättömien ipanoiden keskus.
Turussa keskustan hm.mmillä on kyllä hyvä palvelu. Asikkaatkin antaa koko ajan positiivista palautetta... :) halosesta en tiedä, ja kuulostaa kyllä todella törkeälle!:/
Kieltämättä mielessäni on, että annan palautetta, jos sillä oikeasti voisi vaikuttaa johonkin.
Toivottavasti ainakin herättelisi ajattelemaan, että asiakkaita ei pidä ajatella itsestäänselvyyksinä.
Enkä vieläkään voi käsittää, miten kenelläkään myyjällä on varaa "pilkata" asiakastaan!
Olen koittanut miettiä, miksi myyjä toimi niin ja olen löytänyt muutamia vaihtoehtoja:
- perjantai / pitkä työviikko
- vaihdevuodet
- ikäkriisi
- pudonnut kärryiltä tietotekniikasta
- oman kassajärjestelmän huono tuntemus, jota koitti peitellä
- nuoremmat myyjät osasivat homman ja palvelivat ystävällisesti -> tämä myyjä yritti "päteä" omalla eriskummallisella tavallaan
Vieläkin vähän kiehuu...! t.ap
niin Harjavallassa on huonoa palvelua, asiakasta ei tahdota edes huomata kun kaikki muu töherrys on tärkeämpää
Muuten koko juttu on aika turha. Ja paikkakuntakin olisi kiva.