Mikä viihdyttävä Nintendo-peli (dc/dsi) 5-vuotiaalle?
Ensi viikolla minulla on menoja joihin on pakko ottaa 5v poika mukaan. Minulla on mm. pari tapaamista joihin voi lapsen hyvin ottaa mukaan mikäli hänellä on vain puuhaa että pystyn keskittymään itse asiaan. Ajattelin että Nintendo olisi hyvä ratkaisu, mutta tällä hetkellä hänellä ei ole yhtään omaa peliä vaan pelaa isoveljien avustuksella heidän pelejään. Oma peli voisi olla niin hieno juttu että keskittyisikin siihen täysillä :).
Poika on kiinnostunut lähinnä seikkailupeli-tyylisistä peleistä, ei niin väliä onko tyttöjen vai poikien peli. Poika ei pelkää prinsessojakaan (nehän kuuluu ritarileikkeihinkin;), kunhan peli on mukaansatempaava. Itseasiassa peruspoikien jutut niin kuin autot ei ole kiinnostuksen kohteena.
Tarjontaa on huimasti ja kaikki tietty sivuillaan kehuvat peliä, mutta mikä on oikeasti hyvä ja jota 5v pystyy pelaamaan hyvin itse kysymättä koko ajan neuvoa.
Kommentit (4)
tykkää pelata Nintendo DS:llä SuperMario ja MarioKart -pelejä. Niiden parissa vierähtäisi niin monta tuntia, kuin vaan antaisi. Eikä haittaa peliä vaikka ääni olisi kokonaankin poissa.
mutta kaikkein suosituin on fudispeli, noita Mario-pelejä pelaa myös.
Yritän metsästää tuollaisen marion pojalle. Lisää ehdotuksia otetaan edelleen vastaan. Mun tuurilla kaupan hyllyt on aina tyhjinä kun mä jotain lähden sieltä hakemaan :D
ap
Varmaan ihan hyvä ettei pelejä ole pilvin pimein, mutta onko mitään tämän ikäiselle?