Olen 41-vuotias ja odotan työkaverin kanssa sopimuksesta alulle laitettua vauvaa. Kysymyksiä?
Kommentit (60)
hyvä alku ikimuistoiselle provolle.
Perheellinen mies luovuttajana ei ollut hyvä idea. Toki ap otit tietoisen riskin: saat perheellisestä miehestä enemmän keskustelua! Se olikin tämän provon kompastuskivi.Varsinkin kun nyt mies haluaa kertoa vaimolleen. Kyllähän siitä melkoinen soppa syntyy. Harva nainen purematta moista "tiedotetta" nielee.Ja tuskin uskoo, että muumimukia on käytetty :)
Työkaveri on läsnä lähes päivittäin, olipa kuinka hyvä ystävä tahansa.
Ja, jos on kyseessä varakas äidiksi halajava, on varaa näillä lentohinnoilla matkustaa vaikka Tanskaan klinikalle :)
hyvä alku ikimuistoiselle provolle.
Perheellinen mies luovuttajana ei ollut hyvä idea. Toki ap otit tietoisen riskin: saat perheellisestä miehestä enemmän keskustelua! Se olikin tämän provon kompastuskivi.Varsinkin kun nyt mies haluaa kertoa vaimolleen. Kyllähän siitä melkoinen soppa syntyy. Harva nainen purematta moista "tiedotetta" nielee.Ja tuskin uskoo, että muumimukia on käytetty :)
Työkaveri on läsnä lähes päivittäin, olipa kuinka hyvä ystävä tahansa.
Ja, jos on kyseessä varakas äidiksi halajava, on varaa näillä lentohinnoilla matkustaa vaikka Tanskaan klinikalle :)
Niin minäkin, mutta ikää 10 vuotta vähemmän. Mitä harvinaista tuossa on?
En valitettavasti ole tähän mennessä löytänyt sopivaa puolisoa. Onneksi työkaveri suostui auttamaan.
ap
Onnea raskaudesta!
Pelottaako sinua vauvan hoito yksin? Onko sinulla läheisiä, jotka voivat auttaa tarvittaessa?
Mitä aiot tulevaisuudessa kertoa lapselle hänen isästään?
Hänen lapsensa ovat jo isoja ja hän on halukas tukemaan ja auttamaan minua.
Yksinhuoltajuus ei pelota. Eniten tilanteessa harmittaa se, ettei lapsella tule olemaan suhdetta isäänsä. Tuskin kerron hänelle todellista asianlaitaa kovin nuorena.
ap
Kyllä luonto tietää koska nainen on liian vanha raskautumaan, silloin hän ei enää tule raskaaksi. Miten jokin näin yksinkertainen asia voi olla joillekin vähä-älyisille niin vaikea ymmärtää.
Itse olen vielä kaukana tuosta iästä, mutta oma äitini sai minut 42-vuotiaana eikä ole koskaan ollut mikään ikäloppu.
lapsia pitää tehdä ikäloppuna?
muut työkaverit duunipaikalla asiasta? Miksi juuri tämä työkaveri, onko hänellä lapsia ennestään?
Kyllä luonto tietää koska nainen on liian vanha raskautumaan, silloin hän ei enää tule raskaaksi. Miten jokin näin yksinkertainen asia voi olla joillekin vähä-älyisille niin vaikea ymmärtää.
Itse olen vielä kaukana tuosta iästä, mutta oma äitini sai minut 42-vuotiaana eikä ole koskaan ollut mikään ikäloppu.
Ehkä viittasin tuossa toisen ketjun teiniäiti-viittauksiin, kun joku sai lapsen 21-vuotiaana. Sehän on biologian kannalta paljon luonnollisempaa kuin 40-vuotiaana äidiksi tuleminen, mutta sekös mammoja kiinnostaa.
terv. ei teini- eikä mummoäiti
mutta tuntui moraalisesti oikeammalta käyttää mukia. Toisella kierrolla tärppäsi.
Miehellä on lapsia ja vaimokin, siksi tämä ratkaisu.
ap
Jos on kysymys hyväkuntoisista terveistä naisista? jotka ovat tulleet luomulla raskaiksi?
Ehkä viittasin tuossa toisen ketjun teiniäiti-viittauksiin, kun joku sai lapsen 21-vuotiaana. Sehän on biologian kannalta paljon luonnollisempaa kuin 40-vuotiaana äidiksi tuleminen, mutta sekös mammoja kiinnostaa.
terv. ei teini- eikä mummoäiti
Mitä ajattelet miehen perheestä? Miksi et valinnut vapaata miestä tai vaikka homoparia?
Kuten sanoin, valitsin tämän miehen koska hän on ystäväni ja luotan häneen. Ei minulle ole tällaisia vapaita tai homoseksuaaleja ystäviä.
ap
Aiotko vaatia isyydentunnustusta ja elareita? Kiristätkö miestä sillä, että teet hänelle lapsen? Millainen sopimus teillä siis on? Mitä jos päätät rikkoa sen?
Minäkin odotan työkaverin lasta, mutta vaadin ihan avioliittoa. Suostui. Ei tosin muumimukeiltu. :)
ja lapsi saa halutessaan tietää luovuttajan 18 v. täytettyään.