Miten saitte miehenne naimisiin ja hankkimaan lapsia?
Omani on asenteella "sitten joskus". Ärsyttää! Otanko kissan pöydälle ja asian puheeksi, vihjailenko hienovaraisesti, vai mitä tässä tekisi? Ikää yli kolmekymmentä ja suhdetta takana pari vuotta.
Kommentit (26)
Omani on asenteella "sitten joskus". Ärsyttää! Otanko kissan pöydälle ja asian puheeksi, vihjailenko hienovaraisesti, vai mitä tässä tekisi? Ikää yli kolmekymmentä ja suhdetta takana pari vuotta.
Mielestäni ei kannata nykyisen kanssa aikaa tuhlata. Ravintolassa varmaan paljon parempia ja suostuvaisempia tarjolla. Itse aikanaan jouduin monen kanssa sählää, ennen kuin löytyi sopiva nyt kaksi ihanaa lasta ja sormus kädessä.
mies alkoi haluamaan lasta(oltiin seurusteltu n.5vuotta). Minä sanoin ettei neidit saa...
Kosihan se sitten. Muutaman kuukauden siinä vielä jarruttelin (odottelin että miehen valmistuminen tulisi hieman lähemmäksi) ja annoin sitten periksi.
Naimisiin mentiin raskauden puolivälissä.
Nyt on 14:sta yhteisestä vuodesta avioliittovuosia 8, lapsia 3kpl.
Ja toki asioista myös puhuttiin ihan niinkuin kaikesta muustakin.
Yhteen muutettiin melkein heti, kihloihin mentiin vuoden päästä koska minä halusin ja naimisiin mentiin 4v seurustelun jälkeen koska halusimme olla naimisissa ennen lapsia. T:20v kimpassa ja 2 lasta
sanoa,kun mies ehdotti sekä naimisiin menoa että perheen perustamista...
Ollaan kumpikin uskovia, mutta ei oltu ihan niin hyviä, kuin olisi seurakunnan mielestä olla... Avoliittoon muutettua alkoi painostus naimisiin menosta ulkoa päin, mistä tietysti kotona paljon keskusteltiin. Mies kuitenkin puolen vuoden päästä siitä omasta tahdosta kosi ja häitä suunniteltiin ajatuksella "sitten kun valmistutaan ja voidaan muuttaa pois yksiöstä". Ei mennyt ihan omien suunnitelmien mukaan ja 4 kk päästä kihloista pikkuinen ilmoitti tulostaan :D todettiin, että kai ne häät vois sit pitää samalla rysäyksellä kun kaikki järkyttyy kuitenkin ystävistä :D
ikää tavatessa 38. Oli tullut nuorena isäksi ja lapset teinejä, joten oli alkamassa juuri "vapaata elämää" ja ehdoton "ei" lapsille. Tavattiin ja mies tajusi suunnilleen toisilla treffeillä, että minä olen lapseton, lapsirakas ja ikää 30... Lapsista ei edes puhuttu aluksi, mutta mies oli kuulemma pähkinyt asian valmiiksi jo ekan kuukauden aikana, koska tiesi, että asia tulee olemaan mulle kynnyskysymys, jos suhde jatkuu. Mies päätti, että haluaa mut ja mahdolliset lapset. Sitten kun uskalsin ottaa sen puheeksi, niin mies sanoi heti... "riittäiskö kaksi?" Ja nyt takana pian 10 vuotta ja kaksi lasta. Aika nopeasti tehtiin lapset, kun ikääkin miehellä jo oli.:)