Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebookissa, mitä tällaiset tyypit hakevat?

Vierailija
13.04.2012 |

Kirjoittaa seinälleen: HUI, AAMULLA MEINASI TAPAHTUA AIVA KAMALA JUTTU!!!

Kaveri kysyy: Mitä meinasi tapahtua?

Vastaa: SOITA MULLE NIIN KERRON!!

Eikö olisi ollut sama soittaa suoraan tuolle tyypille ja kertoa juttu.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon vuoksi ja harrasta sitä itsekin? Mä en ole juuri muuta nähnyt

Vierailija
22/28 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joltain teineiltä sen ihan ymmärtäisi vielä, mutta kun ihan aikuiset naisetkin tuota harrastaa. Joillakin vaan ei oo vissiin kykyä arvioida omaa toimintaansa kriittisesti.

Tosiaan muakin kiinnostaisi kuulla kommentti sellaiselta ihmiseltä, joka tätä harrastaa. Kun tuo on kuitenkin melko yleistä niin ihan varmasti tälläkin palstalla on niitä, jotka tuota tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse tee tuota mutta vaan siksi kun ei elämässä tällä hetkellä juuri tapahdu mitään mistä voisi salaperäisesti puhua, mutta jotkut kaverit sitä tekee. Jos on joku kaukaisempi niin evvk, mitä väliä, en edes viitsi kysyä mitä, jos on joku kaveri jonka asiat kiinnostaa niin kun laittaa kysymysmerkin tmv niin nehän sitten kertoo privana. En tajua miten voi jotakin ärsyttää tuollainen, kaikesta tekin hermostutte! :D

Vierailija
24/28 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse tee tuota mutta vaan siksi kun ei elämässä tällä hetkellä juuri tapahdu mitään mistä voisi salaperäisesti puhua, mutta jotkut kaverit sitä tekee. Jos on joku kaukaisempi niin evvk, mitä väliä, en edes viitsi kysyä mitä, jos on joku kaveri jonka asiat kiinnostaa niin kun laittaa kysymysmerkin tmv niin nehän sitten kertoo privana. En tajua miten voi jotakin ärsyttää tuollainen, kaikesta tekin hermostutte! :D

Kyllä asioita voi ihan rauhassakin kritisoida ja ihmetellä, ilman että se tarkoittaisi hermostumista. Huvittavaa ja typeräähän siinä on se ristiriita, että julkistetaan jotakin muttei kuitenkaan julkisteta. Vähän niin kuin lapsena jotkut puhuivat että "mulla olis yks juttu mutta mä en kerro mikä".

Ei mun pulssi siitä kohoa jos jotkut näitä huomiohakuisia kommentteja laittaa, mutta pientä myötähäpeää tunnen kyllä.

Olen aikaisemman kirjoittajan kanssa samaa mieltä myös siitä, että on jokseenkin huvittavaa ja huomiohakuista keskustella julkisesti kaverin kanssa siitä, että missä tavataan ym. Mun mielestä tuollaiset asiat olisi ihan luonnollista jutella yksityisviesteinä, puhelimessa tms. Mistä s tarve tulee julkistaa kahdenkeskiset keskustelut?

Vierailija
25/28 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... en siis tietenkään näe hänen päivityksiään, mutta on ilmeisesti mustasukkainen entisestä kälystään, kun kirjoittelee jatkuvasti halipusi-ihqu-viestejä tämän seinälle ja tekee tikusta asiaa.

Itselläni on sellainen olo, etten voi oikein kommentoida kälyn statuksiin mitään, kun en halua olla samanlainen - hyvä, jos voin vierailusta kiittää. Minulle tulee helposti sellainen olo, että lähetän toiselle osapuolelle viestejä "lälläslää, katso miten me bondataan ja meillä on kivaa".

Vierailija
26/28 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaa seinälleen: HUI, AAMULLA MEINASI TAPAHTUA AIVA KAMALA JUTTU!!! Kaveri kysyy: Mitä meinasi tapahtua? Vastaa: SOITA MULLE NIIN KERRON!! Eikö olisi ollut sama soittaa suoraan tuolle tyypille ja kertoa juttu.

tehneeni kerran eräässä tosi vmäisessä tilanteessa niin, että kirjoitin myrkyllisen viestin, ilman nimiä. Tiesin, että ao. ihmiset tajuavat minun tarkoittavan heitä. Olihan se lapsellista, mutta kun keskusteluyhteys ja kaikki muukin normaali kanssakäyminen oli mahdotonta, sorruin tällaiseen. Tavallaan ei kuitenkaan kaduta, koska viesti meni perille.

Vierailija
27/28 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... en siis tietenkään näe hänen päivityksiään, mutta on ilmeisesti mustasukkainen entisestä kälystään, kun kirjoittelee jatkuvasti halipusi-ihqu-viestejä tämän seinälle ja tekee tikusta asiaa.

Itselläni on sellainen olo, etten voi oikein kommentoida kälyn statuksiin mitään, kun en halua olla samanlainen - hyvä, jos voin vierailusta kiittää. Minulle tulee helposti sellainen olo, että lähetän toiselle osapuolelle viestejä "lälläslää, katso miten me bondataan ja meillä on kivaa".

Mutta miksi vierailustakaan tarvitsee kiittää julkisesti fb:ssä? Mun mielestä sekin on aika huvittava tapa. Mä ainakin kiitän vierailulta lähtiessäni ihan livenä. Ei mun tarvi mennä julistamaan facebookiin että voi kiiiiiitos kun oli mahtavaa!! :D Tai vähintään todeta miten jokin asia on tapahtunut "hyvässä seurassa" :D

Vierailija
28/28 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on myös tosi noloa kun jotkut purkavat jotain suhderiitaansa fb:ssä. Vihjailemalla tyyliin "miehiä on niin mahdoton tajuta... huoh" tai jotain muuta lapsellista.