Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

käsityöläiset, missä myytte käsitöitänne ?

Vierailija
11.03.2012 |

Mulla oli viime jouluna kolmessa eri joulumyyjäisissä myynnissä käsitöitä, eli 2 tuttua myyjää myivät omia käsitöitään ja provikalla myivät myös minun.

Nyt aloin katsomaan summia ja maksoin aikamoisia provikoita. Tietty esim Tuomaan markkinoilla, kun myyjäiset kestää kauan, on tuottokin hyvää ja minunhan ei tarvinut muuta kuin viedä myytävät paikan päälle ja messujen jälkeen ojentaa käsi. Kylmässä pari viikkoa kun seisoo tietää ansainneensa myyntivoitot.

Mutta ajattelin ensi kerralla kokeilla nettimyyntiä. En nyt omia sivuja perusta,kun pitäis olla yritys ja varsinkin se palauttaminen on liian monimutkaista hommaa, mutta esim taitomaalla on sivu, jonka kautta voi myydä.

Onko mitään muuta kanavaa tehdä vastaavaa ?

Jos aloittaisin joulutuotteiden myynnin jo lokakuussa sehän vois hyvin käydä niin ettei olis enää mitään myytävää joulukuun alussa ?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa karmeeta.

Vierailija
2/3 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Best ever!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin a) käy paljon väkeä ja b) maksetaan hyviä hintoja eli kyllä siitä kannattaa jotain maksaakin.

Plus että saathan sinä koko ajan tehtyä itse jotain muuta, kun joku muu seisoo vesivihmassa tai paukkupakkasessa kauppaamassa niitä tavaroitasi.

Muutenhan käsitöistä ei kukaan haluaisi maksaa yhtikäs mitään.

Yksi kanava on alkaa tehdä tilaustöitä. Minä tein opiskeluaikoina paljonkin, eli aina joku näki jonkun tuotteeni ja sitten poiki lisää tilauksia.