Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Kalastajan vaimo pukee lapsensa niin kummallisesti?

Vierailija
12.04.2012 |

Kalastajan vaimo itse miettii paljon vaatteitaan ja pukeutuu hyvin. Miksi lapsilla on aina aika kummallisia virityksiä tai sitten tyyliin pelkät sukkahousut? Lasten vaatteet näyttävät vanhoilta rääsyiltä. Olenko ainoa joka ajattelee näin?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todellakin ainoa...aika epäasiallinen kommentti,koska lapsilla on paljon ihastuttavia vaatteita..

Vierailija
2/54 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas oon aatellut että kiva että antaa lasten pukeutua mukavasti ja lämpimästi eikä tällää kaksivuotiasta johonkin ihme saapikkaisiin ja muovitakkiin kuten jotkut :D Eri tyylisiltä näyttää mun mielestä lasten vaatteet kuin vaimon itsensä, mutta mukavilta ehdottomasti. Pisteet siitä!

Mm. musta on ihanaa että lapsilla on mummon neulomia villapaitoja päällään vaikkeivät ne viimeistä muotia olisikaan. Paitsi että eihän Johannan itsensäkään vaatteet kaikki ole niin muodikkaita... tyyli on se mikä ratkaisee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä ap:n kanssa. Ihmeellisiä rönttövaatteita

eikä ne missään saaristossa asu vaan tosi urbaania porukkaa näyttävät olevan.

Ei se ole yhtään urbaanimpi vaikka olisikin ulkomailla. Pieni tuppukylä.

Ja sama on pistänyt silmään, tyylitaju ei ulotu lasten vaatteisiin.

Vierailija
4/54 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä pienten lasten äidit,jotka kehtatte arvostella ja mollata toisia.Katsokaa itse ensi peiliin ja ottakaa itseänne niskasta kiinni. Omat asiat saadaan näyttämään paremmilta,kun haukutaa toisia. Jokainen taaplatkoon tyylillään, maailmaan mahtuu monelaisia!

Vierailija
5/54 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyse kateudesta vaan puhtaasta ihmetyksestä. Nainen, joka käyttää paljon aikaa asujensa miettimiseen, ei selvästikään toimi samoin lastensa kanssa. Minä itse pukeudun kummallisiin virityksiin (= vanhat kulahtaneet vaatteet), mutta lapsilla on aina kauniit vaateet, mutta myös mukavat

Vierailija
6/54 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossain ylisuuressa villapaidassa ja sisäkuvissa näkee aina vain sukkahousuissa ja trikoopaidassa. ROuva itse tuhlaa omaisuuden omiin tavaroihinsa mutta tosiaan lapsilla ei ole mitään kunnollisia ulkoiluvaatteita (luulisi tuolla Norjan sääoloissa arvostavan laadukkaita toppahaalareita, hanskoja, kenkiä jne..) entäs sitten esteettinen puoli????

Jotenkin huvittavaa ja säälittävää, on just sellainen äiti josta päiväkodin työntekijät Suomessa kirjoittavat että varakas äiti, itse viimeisen päälle, talot, autot jne. niinkuin yläluokalla pitää mutta lapset puetaan epäsopiviin ja jopa risaisiin vaatteisiin :-(

Mut eihän lapsilla niin väliä, pääasia että itsellä on kahden sadan euron Odd Mollyn villatakki päällä mitä esitellä blogissa? Tai sit ei ole saanut lastenvaatteita ilmaiseksi niinkuin taitaa saada kaikki omat kuteensa tällä hetkellä??

Vierailija
7/54 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossain ylisuuressa villapaidassa ja sisäkuvissa näkee aina vain sukkahousuissa ja trikoopaidassa. ROuva itse tuhlaa omaisuuden omiin tavaroihinsa mutta tosiaan lapsilla ei ole mitään kunnollisia ulkoiluvaatteita (luulisi tuolla Norjan sääoloissa arvostavan laadukkaita toppahaalareita, hanskoja, kenkiä jne..) entäs sitten esteettinen puoli????

Jotenkin huvittavaa ja säälittävää, on just sellainen äiti josta päiväkodin työntekijät Suomessa kirjoittavat että varakas äiti, itse viimeisen päälle, talot, autot jne. niinkuin yläluokalla pitää mutta lapset puetaan epäsopiviin ja jopa risaisiin vaatteisiin :-(

Mut eihän lapsilla niin väliä, pääasia että itsellä on kahden sadan euron Odd Mollyn villatakki päällä mitä esitellä blogissa? Tai sit ei ole saanut lastenvaatteita ilmaiseksi niinkuin taitaa saada kaikki omat kuteensa tällä hetkellä??

Tykkään juuri siitä, etteivät he ole puettu sellaisiin oksettaviin haalareihin, mitä on suomalaisten päiväkotien pihat täynnä. Ja ihan lämpimiäkin näyttävät olevan. En myöskään usko, että hän tuhlaa omaisuuksia vaatteisiinsa, ja vaikka tuhlaisikin niin mitä se on sinulta pois?

Vierailija
8/54 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihana katsella kauniita kuvia. En välttämättä itse haluaisi samanlaista kotia, vaatteita,mutta esteettisyys miellyttää. Jokainen vastaa omasta elämästään, valinnoista ja kaikesta muusta,minun tehtäväni ei ole arvostella niitä, enkä edes halua. Ihania kuvia,suloisuutta on pieni kaunis elämä blogissakin.

Vierailija
9/54 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa mieltä,ettei hänen elämäntapansa ole meiltä pois. Jos otamme sellaisen elämänasenteen,että alamme arvostella toisia, niin se on loputon suo,sillä kaikestahan löytyy moitittavaa, mutta samalla omakin elämä myrkyttyy. Oma elämä helpottuu huomattavasti,kun näkee niitä hyviä asioita toisissa ja sanoo niitä myös ääneen. Tulemme huomaamaan suorastaan ihmeitä,kannattaa kokeilla.

Vierailija
10/54 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

genre oikein on? Eikö kyseessä olekaan se muotibloggaja vai mikä juttu tää nyt on? Periaatteessa en ymmärrä miksi kukaan esittelee omien alaikäisten lastensa kuvia netissä, vaatteilla niin väliä; mutta jos kuitenkin esittelee vaikka ei ole nk. haukuttu lastenvaateblogisti..niin ei ne ei se tosiaan lukijoilta pois ole jos ei ole pue lapsiaan kunnollisiin (lue; laadukkaisiin ja merkkivaatteisiin). Itseäänhän hän kai blogissaan esittelee, eikö?

Vierailija
11/54 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luin ton lastenvaateaatteen, tosi huonoa kieltä! Kirjotusvirheitä, älyttömiä lauseita - ja hymiö joka väliin. Varmaan herttanen täti, muttei mikään kirjottaja.

Vierailija
12/54 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään Kalastajan vaimon blogista ja tyylistä, hän on tyyliltään niin ihanan preppy, tosi rennolla otteella.

Vaikka olisi mitkä vermeet päällä niin onnistuu aina näyttämään "sihteeri-tyyppiseltä" eli tosi preppyltä. Ihania vaatteita ja ihana tyyli :)

Vierailija
13/54 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalastajan vaimo itse miettii paljon vaatteitaan ja pukeutuu hyvin. Miksi lapsilla on aina aika kummallisia virityksiä tai sitten tyyliin pelkät sukkahousut? Lasten vaatteet näyttävät vanhoilta rääsyiltä. Olenko ainoa joka ajattelee näin?

Kaikinpuolin jotenkin ihailtavaa koko blogi. Kaunis äiti tämä kirjoittaja.

Ps. itse modernissa asuva ja kaupunkilaisesti pukeva

Vierailija
14/54 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti, oletko sä käynyt tarkistaa niiden vaatekaapit ettei niillä ole esim ulkovaatteita?

:D Ei jumalauta suakin, nainen. Kasva. Kasva ja kehity äläkä jää tuollaiseksi pikkusieluiseksi oravaksi.

Vierailija
15/54 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletteko nähneet sitä elokuvaa Lasse Mortenssonnin musiikki; Ahvenanmaankalastaja tms. Lapset siinä samalal lailla puettuja.

Vierailija
16/54 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä viime aikoina lapsilla on ollut jos mitä kirjavaa kuviota yhdistettynä toiseen, raitapaitaa kirjavaan liiviin jne. mun makuuni kyllä vähän ihmeellisiä sekotuksia. Onhan se ok, että lapset on sukkiksissa kotona, mutta mielestäni outoa, että äiti ottaa itsestään kuvia, kaikki vimpan päälle ja samalla lapsista sukkiksissa.

Vierailija
17/54 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Kalastajan vaimolla itsellään ei hymy ulotu silmiin asti :(

Vierailija
18/54 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt vain odotan valtavaa vastaryöppyä siitä kuinka kateellinen minäkin olen kalastajan vaimolle:)

Aika jännä muuten että jos sanoisin vastaavan mielipiteen esim. jostain politiikosta niin se olis ihan ok. Mutta jos jostain bloggarista niin se on aina väärin, kateutta, pahansuopuutta jne. Tuomittavaa.

Vierailija
19/54 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihaileminen. Jos et kumarra, saat ..kaa niskaan. Vaikka blogia ei lukisikaan niin ei päivää av:ä ketjua jonkin bloggaajan tekemisistä.

Johanna on kaunis mutta fiksuna pitäisi lapsensa pois julkisuudesta.

Ja nyt vain odotan valtavaa vastaryöppyä siitä kuinka kateellinen minäkin olen kalastajan vaimolle:)

Aika jännä muuten että jos sanoisin vastaavan mielipiteen esim. jostain politiikosta niin se olis ihan ok. Mutta jos jostain bloggarista niin se on aina väärin, kateutta, pahansuopuutta jne. Tuomittavaa.

Vierailija
20/54 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalastajan vaimolla on ihana tyyli ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi