RUMIN tietämäsi nimi?
Voi siis olla naisen joko naisen tai miehen, ja joko suomalainen tai ulkomaalainen.
Tuli mieleen, kun itse en ole koskaan tajunnut nimeä Mackenzie/Mckenzie. Se näyttää rumalta, kuulostaa rumalta eikä sovi etunimeksi. (Kiitos kun sain avautua)
Kommentit (1545)
Nimi Piia on o.k. mutta Pia on kummallinen. Se lausutaan kuten Piia. Käytännössä vaikea. Jos aloittaa kirjoittamisen esim: Pian pihalla kasvaa sieniä... Tai Pian kanssa mentiin... Hankalaa!
Harmittaa että Tytti on mainittu pari kertaa. Eräs Tytti on minulle hyvin rakas.
Äitini olisi halunnut minusta Pian mutta isä sanoi, ettei hänen tyttärestään tulee piikaa. Kieltämättä rengit ja piiathan siitä tule mieleen.. muutenkin jotenkin outo nimi, töksähtävä.
Ei ehkä rumin, mutta Isla-nimeä en voi ymmärtää Suomessa. Miksi ei samantien Aila. Isla suomalaisittain lausuttuna kuulostaa oudolta.
Jostain syystä olen aina pitänyt Anu -nimeä todella rumana. Minulla on ihan kavereinakin ollut Anu -nimisiä kivoja tyyppejä, mutta helkkarin ruma nimi heillä on kyllä ollut...
Sikke Yrjö urho urpo Kyllikki Annikki inge Lauri lala Rasmus oliver Eppu Saija kosti Kalle akseli Pauliina Atte Saila Maija marja Kauko aida Niilo netta liinu Liisa mette sakke Markus Mikko Miika Miisa kari Kyösti tuija Tuure Lassi isabell Janita janni jalo Leon Mikko onni Lilja Lilli Olavi Pertti pena Petra madhilda Tiina tatu Taina taru satu Jaska Tuula ami Alma Riku riia Anu Nina Milla miina Juuso roni lenni lennu Laila Leila sointu jorma jonatan Elisa liina Hermanni Jalmari Vilppu jare sade Aatu Samuel Tuomo Eero arne dani Ahti romeo Joona Leevi lila Tuomas aleksi Tauno Teemu Anne anette Kristiina alli Tarja anna Elsa Eila Jake emppu Anssi Arttu Eetu Saku Salme sasu
Hjördis
Tuukka
Nuutti
Veikka
Uolevi
Urpo
Yrjö
Petronella, uudet itsekeksityt itähelsinkiläiset nimet, joissa paljon ulkomaisia kirjaimia.
Tytti
tulee mieleen joku vauvojen tyttelivauvanruoka, tai jonkun pikkulemmikin nimi
Pojan nimi Joose. Perheessä 3 poikaa joiden jokaisen nimi johdettu isän Jo-alkuisesta etunimestä.
Jooa, Jonne, Joose.
Kuin eivät olisi nimiä lainkaan.
Nanna, Nonna, Nenna, Netta, Neea
Vierailija kirjoitti:
Nanna, Nonna, Nenna, Netta, Neea
Onkohan jossain maassa nimenä Mummo tai Mummi, kun täällä ilmeisesti on tuo Nonna, hoh hoijaa.
Noel. Haloo, ollaan Suomessa!
Tyra, Elon