RUMIN tietämäsi nimi?
Voi siis olla naisen joko naisen tai miehen, ja joko suomalainen tai ulkomaalainen.
Tuli mieleen, kun itse en ole koskaan tajunnut nimeä Mackenzie/Mckenzie. Se näyttää rumalta, kuulostaa rumalta eikä sovi etunimeksi. (Kiitos kun sain avautua)
Kommentit (1545)
Valko venäjä. Se on niin outooo. Mikä ihmeen V A L K O
Irma, Teija, Sirpa, Pirkko, Kaija
Vierailija kirjoitti:
Kyösti, Yrjö, Uuno ja Urpo
Urpo voi olla sekä etunimi tai sukunimi.
Teoreettisesti molempia yhtaikaa.
Marjatta on jotenkin superarkinen nimi.
Kalevi.
Vierailija kirjoitti:
Terhi
Terhi on hieno! Höh.
Ursula, Kyllikki, Yrjö, Irma, Jorma
Täällä on käytännössä lueteltu suunnilleen kaikki tavalliset suomalaiset nimet.
Ei oo kasari muodissa nimissä ainakaan.
Itse vierastan joitain näitä uussuomalaisia nimiä.
Tyyliin Jonne, Pyry, Mesikukka, Halla, en edes muista niitä rajuimpia.
Seija, Milla, Päivi, Tuija, Ilmi, Raili, Mervi, Terhi, Tuula, Reija, Raila, Salme
Raija kuten myös Raisa ja Reija. Mikään näistä nimistä ei näytä hyvältä kirjoittuna eikä kuulosta kauniilta lausuttuna, lisäksi mielikuva kys. nimien kantajasta on joku 60+ kananhelttainen naapurikyylä.
Suurten ikäluokkien nimissä on paljon sellaisia, joita ei nyt yhtään osaa ajatella kauniina. Mutta varmasti nekin alkavat nousemaan jossain vaiheessa ja kuulostamaan paremmalta.
Inhoan nimeä Tara, en tiedä miksi. Tulee Tuulen viemää mieleen ja kuulostaa siltä, että pitäisi olla Sara, mutta ei olekaan. :D Poikien nimistä uusi trendinimi Eemi ei ole mieleinen ollenkaan. En vaan voi kuvitella sitä aikuiselle miehelle ja muutenkin kuulostaa epämiellyttävälle. Tyttöjen trendinimistä Ainon keikkumista listojen kärkisijoilla ihmettelen. Poikamainen nimi, itseasiassa oma 10-vuotias tytär ei tunne yhtään Ainoa ja luuli, että se on pojan nimi.
Meidän tytär on Linnea, jota on tässäkin ketjussa sanottu rumaksi nimeksi. Niin se maku vaan ihmisillä on erilainen ja hyvä niin.
Häh!! Mun poikani ovat Yrjö, Jorma, Erkki sekä Urpo II