RUMIN tietämäsi nimi?
Voi siis olla naisen joko naisen tai miehen, ja joko suomalainen tai ulkomaalainen.
Tuli mieleen, kun itse en ole koskaan tajunnut nimeä Mackenzie/Mckenzie. Se näyttää rumalta, kuulostaa rumalta eikä sovi etunimeksi. (Kiitos kun sain avautua)
Kommentit (1545)
Mun inhokki nimet on: Sirpa, Donna, Teppo ja Satu. Mun lemppari nimet on: Kaisa, Eveliina, Noora, Roosa, Roselina ja Verna
Eevi Teittinen, ei ehkä rumin, mutta jotenkin todella ärsyttävä.
Pasi. Anteeksi kaikki kivat Pasit, mutta aina tulee mieleen haavavoide tai miehistön kuljetusvaunu.
Niko, melkein haistan tupakan.
Luukas, melkein kuin luukasa.
Ylva ja Yrsa. Ilmeisesti ruotsinkielisessä ihan ok, mut karseen kuuloisia Suomessa.
Irma taas on Suomessa kiva, mut Englannissa Ööma ei hyvä.
Örjan on yrjö ja ihan yhtä pahoja. Onko sillä muinaisella nimenkääntäjällä ollu hauskaa?
Lispetti on myös hirvee. Isla ja veeti ovat käsittämättömiä, tulee mieleen veet. Islahan lausutaan aila mut eipä mammat ymmärrä.
Janira on paha. Kuin myös jirka, jiri,
Noomi ja naima.
En muista mitä ne ovat, mutta tiedän että oon kuullu ihan hirveitä nimiä, sellaisia että joku lempinimi on otettu viralliseksi, tyyliin månna ja puti
Ylva ja yrsa eivät ole ruotsiksikaan ihan jees, tiedän myös täysin suomenkielisiä tän nimisiä.
Lienevät jotain muinaisjuttuja.
Engelbrekt ja kotimaisista Teemu. Teemu on tytön nimi.
Ritva, Minna, Petteri, Joni, Patrick, oma nimeni Essi, Anja, Tanja, Marja, Senni, kaikki Janniina/Jennika-tyyppiset, Lahja, Anne, Niko nyt ainakin.
Sia, jopa siatkin ovat viisaampia kuin hän.
Vierailija kirjoitti:
Sia, jopa siatkin ovat viisaampia kuin hän.
Sia on itsessään ihana, mutta taivutusmuotojen takia ehdottoman nou-nou.
Keijo
Kyösti
Uolevi
Urpo
Sirpa
Pirjo
Tuire
Kaikki valkoroskanimet, joissa on c-kirjain (suomalaisella)
Vierailija kirjoitti:
Ursula, yök
Pieni karhutyttö. Jos mulla olis tytär se olis Ursula.
Noomi, nimi nousi pieneen suosioon Noomi Rapacen myötä ja hän onkin lahjakas näyttelijä, mutta nimi on karsea. Kas kun ei Muumi samantien!
Jenni, mitäänsanomaton ja väritön kammotus suoraan kasarilta. En ymmärrä suosiota.
Riikka, toinen hirveä kasarinimi.
Aura, Ihanan henkinen hippinimi joo mutta useimmille tulee kyllä mieleen lumiaura ja aurajuusto ennemmin, kuin värien näkeminen.