RUMIN tietämäsi nimi?
Voi siis olla naisen joko naisen tai miehen, ja joko suomalainen tai ulkomaalainen.
Tuli mieleen, kun itse en ole koskaan tajunnut nimeä Mackenzie/Mckenzie. Se näyttää rumalta, kuulostaa rumalta eikä sovi etunimeksi. (Kiitos kun sain avautua)
Kommentit (1545)
Vierailija kirjoitti:
Heini, siitä vaan tulee mieleen joku vanhapiika täti, en tiedä miksi :D
Mulla tulee Heinistä mieleen aina possu. En ymmärrä itsekään miksi.
Vierailija kirjoitti:
Heini, siitä vaan tulee mieleen joku vanhapiika täti, en tiedä miksi :D
Yli 30v miehetön ja lapseton nainen on"Heini"siis.
Riikka, Riitta, Ritva, Sirpa, Sari, Tarja, Marjatta, Jorma, Oula, Veikka, Pertti
Ei suomalainen, mutta ihan hirveä kyllä suomalaiseen korvaan kuultuna... DERIPASKA. :D
Katsottiin puolison kanssa hiljattain HBO:n dokkari venäläisistä hakkereista missä tuo nimi vilisee yhtenään, ei ollut riemulla rajaa kun kaikki ekspertit jne. hokivat sanaa "paska." Joo, halvat on huvit.
Jostain syystä olen aina inhonnut nimeä Jutta. Minun korvaani ruma ääntämisasu. Muista inhokkeja tytölle olisivat Tytti, Titta, Pirkko, Pirjo, Päivi ja lisäksi kaikki omaan korvaani väkisin väännetyt Janessat ja Minessat yms. Poikien nimistä en pidä näistä Yrjö, Urpo tyylisistä nimistä joilla on nykykielessä joku negatiivinen merkitys.
URHO , ONNI, Jorma . SATU , TARU , AAMU .
Mietin välillä miten huvittavaa olisi, jos jotkut nykyhetken suosikkinimistä olisi vaikka 20-30 vuoden päästä sellaisia, mitä Urpo, Jorma yms. ovat tällä hetkellä.
Tässä ketjussa näkee vasemmistonaisten ja vihreiden sivistyksen tason.
Miranda, Ramona, Nadja, Feija, Merita, Maritza, Marutzella, Mirella, Mirikli, Mirette, Natasia, Prisilla, Ancelana
Tenho, Allan, Terno, Alvar, Rainer, Leif, Tino, Mertsi, Taisto, Kyösti, waldemar, Asser
Tuovat mieleen epämielyttäviä asioita
Trump on rumin ihmisen nimi ikinä. Tuo mieleen pierun.
Marissa.
Mariseva nuori nainen jatkuvassa pilvessä.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 17:44"]
Mulle on mysteeri, miksi 60-luvulla Päivi oli niin suosittu. Kaiken lisäksi kaikki kolme tuntemaani Päiviä ovat vähän hapannaamaisia tyyppejä.
Oon ihmetellyt samaa. Vielä ymmärtäisi, jos se olisi Päivä, koska sitten sillä olisi kiva merkitys. Päivi ei edes tarkoita mitään.
Nimet ovat aikakautensa suosikkeja.
Luokallani oli enimmäkseen sellaisia, joiden nimi oli : Päivi, Sari, Mari, Jari, Marja, Jouni, Juha, Tiina, Sirpa, Kirsi, Minna, Tarja, Merja, Jarmo.
Oma nimeni oli ihan erilainen ja joskus minua hävetti, vaikka nimessäni ei ole mitään vikaa tai outoa.
Omasta mielestäni minullakin olisi pitänyt olla joku edellämainituista tyttöjen nimistä.
Sari ja minna yöööök